تو باشی و من و گیلان و جنگل
سهتار و نغمهٔ مرغان و جنگل
دلم یک کلبه میخواهد، کمی شعر
اجاق و کتری و باران و جنگل
@adelehz
سهتار و نغمهٔ مرغان و جنگل
دلم یک کلبه میخواهد، کمی شعر
اجاق و کتری و باران و جنگل
@adelehz
زنها اشکهایشان را یادشان نمی رود.
اشکهایی ازسرشوق یا سر غم
زنها نه اشک هایشان را فراموش میکنند نه انهایی که باعث ریختن اشکهایشان شدند .
زنها فراموش کار نیستند.
#عادله_زمانی
@adelehz0
اشکهایی ازسرشوق یا سر غم
زنها نه اشک هایشان را فراموش میکنند نه انهایی که باعث ریختن اشکهایشان شدند .
زنها فراموش کار نیستند.
#عادله_زمانی
@adelehz0
Asre Paeizi
Morteza Pashaei
مادر ببخش اگه به خاطر من خیلی چیزها رو از دست دادی...
جوونی و هیکل رو فرمت رو
هرچندتو هنوزم زیبا و بی مثالی
ممنونم ازت❤️
برای مادراتون بفرستید ..مادرها گاهی نیازدارند بدونند قدرشونو میدونیم
@adelehz
جوونی و هیکل رو فرمت رو
هرچندتو هنوزم زیبا و بی مثالی
ممنونم ازت❤️
برای مادراتون بفرستید ..مادرها گاهی نیازدارند بدونند قدرشونو میدونیم
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من هرگز نمی گویم در هیچ لحظهای از این سفر دشوار، گرفتار ناامیدی نباید شد.
من میگویم: به امید بازگردیم، قبل از اینکه ناامیدی، نابودمان کند...
نادر ابراهیمی
@adelehz
من میگویم: به امید بازگردیم، قبل از اینکه ناامیدی، نابودمان کند...
نادر ابراهیمی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اگرکسی رانداریم که با او فیلم ببینیم.
اگرکسی نیست که حاضر باشدساعتها درخیابانهای سرد با ما قدم بزند.
اگر کسی را نداریم که بین روزمرگی ها مارایادش نرفته باشد.
پس ما ادمهای تنهایی هستیم.
#عادله_زمانی
اگرکسی نیست که حاضر باشدساعتها درخیابانهای سرد با ما قدم بزند.
اگر کسی را نداریم که بین روزمرگی ها مارایادش نرفته باشد.
پس ما ادمهای تنهایی هستیم.
#عادله_زمانی
خانه تنها یک بنا وسازه نیست.
خانه یک احساس است
یک دلبستگی
یک دلگرمی
به همین جهت است که بسیاری ازآدمها جسما دریک خانه و روحا درخانه ای دیگر زندگی میکنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
خانه یک احساس است
یک دلبستگی
یک دلگرمی
به همین جهت است که بسیاری ازآدمها جسما دریک خانه و روحا درخانه ای دیگر زندگی میکنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
خوشبختی درکنار ادمهای ایده آل و محشر پیدا نمی شود.خوشبختی کنارآدمی یافت میشود که معمولی ست ولی شمارا ایده آل دوست دارد.بین آنکه دوستش دارید و انکه دوستتان دارد دومی راانتخاب کنید.
#عادله_زمانی
@adele
#عادله_زمانی
@adele
در پاییز ادمهای تنها ،تنهاتر
و ادمهای عاشق ،عاشق تر می شوند.
پاییز فصل افزدون است ..گاهی به عشق می افزاید وگاهی به تنهایی
#عادله_زمانی
@adelehz
و ادمهای عاشق ،عاشق تر می شوند.
پاییز فصل افزدون است ..گاهی به عشق می افزاید وگاهی به تنهایی
#عادله_زمانی
@adelehz
زن زیبا،زن موفق،زن خوش لباس و باهوش،زن هنرمند وبا کمالات همه خوبند.اما تنهازنی که هیچگاه ازاو سیر نمی شوی زن مهربان است.
مهر اگر با وجود زن عجین شود دنیا زیباترمیشود وگلها سرخ تر
#عادله_زمانی
@adelehz
مهر اگر با وجود زن عجین شود دنیا زیباترمیشود وگلها سرخ تر
#عادله_زمانی
@adelehz