بچه تر که بودم پاک کن ها را خیلی دوست داشتم .انگار شانس دوباره ای بودند اشتباهاتم را برطرف میکردند.ومرا از رنج غلط های املا می رهاندند.البته پاک کن ها هیچ وقت برگه دفترم را مثل روز اولش نمیکردند.همان اندازه سفید یا همان اندازه دست نخورده و بکر.
بعدها فهمیدم که پاک کن ها اگرچه کمکت میکنند اما جایشان باقی می ماند.جای اشتباهت جای کاری که نباید میکردی .بعضی اوقات هم پاک کن ها افراط میکنند وانقدر روی کاغذ کشیده میشوند که سرانجام کاغذ پاره گی میشود.
ادمهای نادرست در صفحه زندگیتان حتی اگر پاکشان کنید بازهم اثرشان برجای میماند.اگر خیلی اصرار کنید بر پاک کردنشان صفحه زندگیتان نازک میشود .پس چ باید کرد؟
ادمهای نادرست را پاک کنید ولی روی جایشان وسواس نداشته باشید .این صفحه هم روزی عوض میشود و دیگر شما چشمتان به جای سیاه ان اشتباه نمی افتد .ولی فقط یادمیگیرید که این بار اشتباه نکنید که این بار ادم نادرست را وارد صفحه زندگیتان نکنید.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
بعدها فهمیدم که پاک کن ها اگرچه کمکت میکنند اما جایشان باقی می ماند.جای اشتباهت جای کاری که نباید میکردی .بعضی اوقات هم پاک کن ها افراط میکنند وانقدر روی کاغذ کشیده میشوند که سرانجام کاغذ پاره گی میشود.
ادمهای نادرست در صفحه زندگیتان حتی اگر پاکشان کنید بازهم اثرشان برجای میماند.اگر خیلی اصرار کنید بر پاک کردنشان صفحه زندگیتان نازک میشود .پس چ باید کرد؟
ادمهای نادرست را پاک کنید ولی روی جایشان وسواس نداشته باشید .این صفحه هم روزی عوض میشود و دیگر شما چشمتان به جای سیاه ان اشتباه نمی افتد .ولی فقط یادمیگیرید که این بار اشتباه نکنید که این بار ادم نادرست را وارد صفحه زندگیتان نکنید.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
مردی ابانی چمدانش را بسته است.
ودختری اذری پشت در منتظر اجازه ورود است ..
ابانها و اذرها می روند و می ایند و فقط دلخوشی ست که می ماند.
@adelehz
ودختری اذری پشت در منتظر اجازه ورود است ..
ابانها و اذرها می روند و می ایند و فقط دلخوشی ست که می ماند.
@adelehz
تو در سفر که باشی یا در سفر نباشی
بامن از اینکه هستی نزدیکتر نباشی
ای لذّت شبانه! بازآ که بیبهانه
از تو پر است خانه، حتّی اگر نباشی
#حسین_منزوی
@adelehz
بامن از اینکه هستی نزدیکتر نباشی
ای لذّت شبانه! بازآ که بیبهانه
از تو پر است خانه، حتّی اگر نباشی
#حسین_منزوی
@adelehz
دوست داشتنت
چای خوش رنگی بود که برایت ریخته بودم..
به وقتش به سراغش نیامدی
سرد شد،از دهن افتاد
دور ریختمش...
#عادله_زمانی
@adelehz
چای خوش رنگی بود که برایت ریخته بودم..
به وقتش به سراغش نیامدی
سرد شد،از دهن افتاد
دور ریختمش...
#عادله_زمانی
@adelehz
نه از مسجد فتوحی شد نه از میخانه امدادی
به هر جانب که رفتم پای امیدم به سنگ آمد ...
صائب تبریزی
@adelehz
به هر جانب که رفتم پای امیدم به سنگ آمد ...
صائب تبریزی
@adelehz
تورا هرگز نمیبخشم .نه به خاطر اینکه عذاب کشیدم به این خاطر که مرا بی اعتماد کردی به تمام عشق های دنیا تو دزد ایمان من بودی ...جای بخشش نیست.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from 🎥موزیک ویدیوهای قدیمی🎧
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح است و دلم به مهر باور دارد
آبان که گذشت دل به آذر دارد
پاییز برای من شده این تعبیر:
"فصلی که فقط خاطره در سر دارد"
آذرمبارک
@adelehz
آبان که گذشت دل به آذر دارد
پاییز برای من شده این تعبیر:
"فصلی که فقط خاطره در سر دارد"
آذرمبارک
@adelehz
و اینچنین وارد نهمین ماه این سال شدیم.
تا بهار تنها چهار ماه دیگر مانده است.
باورش سخت است ولی ما همین حالا پا به اخرین ماه پاییز گذاشتیم.
به همین زودی به همین سادگی...
قدر لحظات باهم بودنمان رابیشتربدانیم.
اذرمبارک.🍁🍂🌾
@adelehz
تا بهار تنها چهار ماه دیگر مانده است.
باورش سخت است ولی ما همین حالا پا به اخرین ماه پاییز گذاشتیم.
به همین زودی به همین سادگی...
قدر لحظات باهم بودنمان رابیشتربدانیم.
اذرمبارک.🍁🍂🌾
@adelehz
امیدواریم ازاین به بعد با سردترشدن هوا زمینه برای رجوع به همچین جایی فراهم بشه 😊😍
@adelehz
@adelehz
متاهل ها برایتان خط قرمز باشند!
عشق واژه قشنگی ست .در موردش که حرف میزنی هزار جور حال خوش یهو می ریزد ته دل آدم .اما هر عشقی هم عشق نمی شود .
خودتان را هرگز وارد یک رابطه ی مثلثی عشقی با یک آدم متاهل نکنید.این خبیثانه ترین و در عین حال احمقانه ترین کار ممکن است.متاهلهایی که با شما عشق وعاشقی راه می اندازند غیرقابل اعتمادترین آدمهای دنیا هستند.کسی که به شریک زندگی اش وفادار نباشد شک نکنیدبه شما هم وفایی نخواهد داشت .به حرفهای متاهل هایی که از زندگیشان ناراضی اند و مدام از شریک زندگیشان گله میکنند اعتماد نکنید.او فقط میخواهد شما را درون این مثلث بکشد.اما شما راشبیه یک سایه پشت دیوار خانه اش نگه می دارد.زمانی که منفعتش درخطر باشد .این شماهستید که متهمید و او مردیا زن خانواده دوستی ست که توسط یک غریبه گول خورده است!!
اگر کسی بشما گفت که واقعا همسرش را دوست ندارد که اورا نمیخواهد به او بگویید که این مشکل شما نیست.به او بگویید که خودتان را شریک گناه نخواهید کرد یادتان نرود که شما تنها حرفهای اورا شنیده اید وهنوز نمیدانید همسرش چه گفتنی هایی دارد.ادمهای متاهل خصوصا انهایی که بچه دارند بدرد شما نمیخورند.این را درک کنید و خطوط قرمزتان را معین.
به خودتان بها بدهید و اجازه ندهید که یک فرد خاین که به نزدیک ترین ادم زندگیش دروغ میگوید شما را تبدیل به یک سایه نامریی پشت دیوار خانه اش کند.
متاهل ها را رها کنید.
#عادله_زمانی
@adelehz
عشق واژه قشنگی ست .در موردش که حرف میزنی هزار جور حال خوش یهو می ریزد ته دل آدم .اما هر عشقی هم عشق نمی شود .
خودتان را هرگز وارد یک رابطه ی مثلثی عشقی با یک آدم متاهل نکنید.این خبیثانه ترین و در عین حال احمقانه ترین کار ممکن است.متاهلهایی که با شما عشق وعاشقی راه می اندازند غیرقابل اعتمادترین آدمهای دنیا هستند.کسی که به شریک زندگی اش وفادار نباشد شک نکنیدبه شما هم وفایی نخواهد داشت .به حرفهای متاهل هایی که از زندگیشان ناراضی اند و مدام از شریک زندگیشان گله میکنند اعتماد نکنید.او فقط میخواهد شما را درون این مثلث بکشد.اما شما راشبیه یک سایه پشت دیوار خانه اش نگه می دارد.زمانی که منفعتش درخطر باشد .این شماهستید که متهمید و او مردیا زن خانواده دوستی ست که توسط یک غریبه گول خورده است!!
اگر کسی بشما گفت که واقعا همسرش را دوست ندارد که اورا نمیخواهد به او بگویید که این مشکل شما نیست.به او بگویید که خودتان را شریک گناه نخواهید کرد یادتان نرود که شما تنها حرفهای اورا شنیده اید وهنوز نمیدانید همسرش چه گفتنی هایی دارد.ادمهای متاهل خصوصا انهایی که بچه دارند بدرد شما نمیخورند.این را درک کنید و خطوط قرمزتان را معین.
به خودتان بها بدهید و اجازه ندهید که یک فرد خاین که به نزدیک ترین ادم زندگیش دروغ میگوید شما را تبدیل به یک سایه نامریی پشت دیوار خانه اش کند.
متاهل ها را رها کنید.
#عادله_زمانی
@adelehz
تو باشی و من و گیلان و جنگل
سهتار و نغمهٔ مرغان و جنگل
دلم یک کلبه میخواهد، کمی شعر
اجاق و کتری و باران و جنگل
@adelehz
سهتار و نغمهٔ مرغان و جنگل
دلم یک کلبه میخواهد، کمی شعر
اجاق و کتری و باران و جنگل
@adelehz
زنها اشکهایشان را یادشان نمی رود.
اشکهایی ازسرشوق یا سر غم
زنها نه اشک هایشان را فراموش میکنند نه انهایی که باعث ریختن اشکهایشان شدند .
زنها فراموش کار نیستند.
#عادله_زمانی
@adelehz0
اشکهایی ازسرشوق یا سر غم
زنها نه اشک هایشان را فراموش میکنند نه انهایی که باعث ریختن اشکهایشان شدند .
زنها فراموش کار نیستند.
#عادله_زمانی
@adelehz0