This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گفتمش شيرين ترين آواز چيست؟
چشم غمگينش به رويم خيره ماند
قطره قطره اشکش از مژگان چکيد
لرزه افتادش به گيسوی بلند
زير لب غمناک خواند
نالهي زنجيرها بر دست من!
#هوشنگ_ابتهاج
@adelehz
چشم غمگينش به رويم خيره ماند
قطره قطره اشکش از مژگان چکيد
لرزه افتادش به گيسوی بلند
زير لب غمناک خواند
نالهي زنجيرها بر دست من!
#هوشنگ_ابتهاج
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حسرت تو چشماش موج میزنه😁
@adelehz
@adelehz
یک روز خواهدامد که دیگرهیچ چیز مهم نیست.نه غصه فرداست ونه غم دیروز نه دلواپسی اگربشود،اگرنشودو نه دلهره اتفاقهای نیافتاده. ودقیقاازهمان روزاست که میتوان گفت مابلاخره یادگرفتیم زندگی کنیم.
#عادله_زمانی
#عادله_زمانی
به نام خدایی که
درپس هر سیاهی بازهم نور را جاری میسازد.
پ.ن مردم اولین کانکس اهدایی رابه مادری همراه باچهار کودک یتیمش تقدیم کردند.
@adelehz
درپس هر سیاهی بازهم نور را جاری میسازد.
پ.ن مردم اولین کانکس اهدایی رابه مادری همراه باچهار کودک یتیمش تقدیم کردند.
@adelehz
بچه تر که بودم پاک کن ها را خیلی دوست داشتم .انگار شانس دوباره ای بودند اشتباهاتم را برطرف میکردند.ومرا از رنج غلط های املا می رهاندند.البته پاک کن ها هیچ وقت برگه دفترم را مثل روز اولش نمیکردند.همان اندازه سفید یا همان اندازه دست نخورده و بکر.
بعدها فهمیدم که پاک کن ها اگرچه کمکت میکنند اما جایشان باقی می ماند.جای اشتباهت جای کاری که نباید میکردی .بعضی اوقات هم پاک کن ها افراط میکنند وانقدر روی کاغذ کشیده میشوند که سرانجام کاغذ پاره گی میشود.
ادمهای نادرست در صفحه زندگیتان حتی اگر پاکشان کنید بازهم اثرشان برجای میماند.اگر خیلی اصرار کنید بر پاک کردنشان صفحه زندگیتان نازک میشود .پس چ باید کرد؟
ادمهای نادرست را پاک کنید ولی روی جایشان وسواس نداشته باشید .این صفحه هم روزی عوض میشود و دیگر شما چشمتان به جای سیاه ان اشتباه نمی افتد .ولی فقط یادمیگیرید که این بار اشتباه نکنید که این بار ادم نادرست را وارد صفحه زندگیتان نکنید.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
بعدها فهمیدم که پاک کن ها اگرچه کمکت میکنند اما جایشان باقی می ماند.جای اشتباهت جای کاری که نباید میکردی .بعضی اوقات هم پاک کن ها افراط میکنند وانقدر روی کاغذ کشیده میشوند که سرانجام کاغذ پاره گی میشود.
ادمهای نادرست در صفحه زندگیتان حتی اگر پاکشان کنید بازهم اثرشان برجای میماند.اگر خیلی اصرار کنید بر پاک کردنشان صفحه زندگیتان نازک میشود .پس چ باید کرد؟
ادمهای نادرست را پاک کنید ولی روی جایشان وسواس نداشته باشید .این صفحه هم روزی عوض میشود و دیگر شما چشمتان به جای سیاه ان اشتباه نمی افتد .ولی فقط یادمیگیرید که این بار اشتباه نکنید که این بار ادم نادرست را وارد صفحه زندگیتان نکنید.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
مردی ابانی چمدانش را بسته است.
ودختری اذری پشت در منتظر اجازه ورود است ..
ابانها و اذرها می روند و می ایند و فقط دلخوشی ست که می ماند.
@adelehz
ودختری اذری پشت در منتظر اجازه ورود است ..
ابانها و اذرها می روند و می ایند و فقط دلخوشی ست که می ماند.
@adelehz
تو در سفر که باشی یا در سفر نباشی
بامن از اینکه هستی نزدیکتر نباشی
ای لذّت شبانه! بازآ که بیبهانه
از تو پر است خانه، حتّی اگر نباشی
#حسین_منزوی
@adelehz
بامن از اینکه هستی نزدیکتر نباشی
ای لذّت شبانه! بازآ که بیبهانه
از تو پر است خانه، حتّی اگر نباشی
#حسین_منزوی
@adelehz
دوست داشتنت
چای خوش رنگی بود که برایت ریخته بودم..
به وقتش به سراغش نیامدی
سرد شد،از دهن افتاد
دور ریختمش...
#عادله_زمانی
@adelehz
چای خوش رنگی بود که برایت ریخته بودم..
به وقتش به سراغش نیامدی
سرد شد،از دهن افتاد
دور ریختمش...
#عادله_زمانی
@adelehz
نه از مسجد فتوحی شد نه از میخانه امدادی
به هر جانب که رفتم پای امیدم به سنگ آمد ...
صائب تبریزی
@adelehz
به هر جانب که رفتم پای امیدم به سنگ آمد ...
صائب تبریزی
@adelehz
تورا هرگز نمیبخشم .نه به خاطر اینکه عذاب کشیدم به این خاطر که مرا بی اعتماد کردی به تمام عشق های دنیا تو دزد ایمان من بودی ...جای بخشش نیست.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from 🎥موزیک ویدیوهای قدیمی🎧
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح است و دلم به مهر باور دارد
آبان که گذشت دل به آذر دارد
پاییز برای من شده این تعبیر:
"فصلی که فقط خاطره در سر دارد"
آذرمبارک
@adelehz
آبان که گذشت دل به آذر دارد
پاییز برای من شده این تعبیر:
"فصلی که فقط خاطره در سر دارد"
آذرمبارک
@adelehz
و اینچنین وارد نهمین ماه این سال شدیم.
تا بهار تنها چهار ماه دیگر مانده است.
باورش سخت است ولی ما همین حالا پا به اخرین ماه پاییز گذاشتیم.
به همین زودی به همین سادگی...
قدر لحظات باهم بودنمان رابیشتربدانیم.
اذرمبارک.🍁🍂🌾
@adelehz
تا بهار تنها چهار ماه دیگر مانده است.
باورش سخت است ولی ما همین حالا پا به اخرین ماه پاییز گذاشتیم.
به همین زودی به همین سادگی...
قدر لحظات باهم بودنمان رابیشتربدانیم.
اذرمبارک.🍁🍂🌾
@adelehz