"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
من تشنه ام
به من انسان نشان بده
هرچه برتن داشت یا نداشت
هرگونه میخندید یا نمیخندید
هرراهی را می رفت یا نمی رفت
هیچکدامشان اهمیت ندارد
به من فقط انسان نشان بده.
#عادله_زمانی
@adelehz
گِرد آن خانه بگردم؛
که در او خلوتِ توست...!

وحشی بافقی
📸
خانه ملک مشهد
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این گیف خیلی حرف توش داره .
خیلی
@adelehz
Setareh
Siavash Ghomayshi@weed_lash
برای تون آرزو میکنم
هرکدومتون یکی ازاین ستاره ها که قیمشی توی اهنگش میگه،وسط زندگی تون داشته باشید.
@adelehz
به اين دنيا انرژى خوب بده. از راههايى كه تصورش رو هم نميكنى به سمت خودت برميگرده

@adelehz
مردی بود که خانه اش سوخت مغازه اش سوخت اما بازهم زندگی کرد .پرسیدند چگونه؟
گفت هنوز ایمانم نسوخته است.
@adelehz
خنده هاتون و قربون ...
@adelehz
وسط این زندگی پررنگ و لعاب وگاهی دلگیر و گاهی شاد
فقط یک چیز است که همیشه به آن نیاز است وهمیشه لازمش دارم ..
دعای نیمه شبی مادرم..
@adelehz
تو بخند .
که جهان امیدوار شود...
پ.ن دخترک زیبای کورد
@adelehz0
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
میگن طرف پاش به پای دیگش پیچید.
اینو میگن😂
@adelehz
عشق را درپستوی خانه ات پنهان نکن.
بگذار یک شهربفهمند اینجا دلی برای دلی میطپد..
عشق دین توست و تو پیامبرش
پیامبرها دینشان را انکار نمیکنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
هرمرد می تواند یک پادشاه باشد
اگر با زن همراهش چون یک ملکه رفتار کند...
@adelehz
همیشه به من بگو چایی ام
خوش طعم ترین چای دنیاست.
بگذار باورم شود طعم عشقی که درون قوری
باچای یکجا دم میکنم،ناب است.
#عادله_زمانی
@adelehz
کرسی، یکی از دلایل سکته نکردن قدیمی‌ها بود به این دلیل که باگرم نگهداشتن پاها جلو لخته شدن خون در پاها را می گرفت و از سکته صبحگاهی جلوگیری می کرد.

پ.ن شمارو نمیدونم ولی من یکی میمیرم واسه کرسی😍
زندگی کردن هنر است.
و هرکس نمیتواند هنرمند خوبی باشد.
@adelehz
گاهی ازخودت سفر کن .
تنها وبدون کوله،ازخودت بیرون برو وبه این زودی ها برنگرد..
گاهی حتی خودت راهم جابگذار..
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گفتمش شيرين ترين آواز چيست؟
چشم غمگينش به رويم خيره ماند
قطره قطره اشکش از مژگان چکيد
لرزه افتادش به گيسوی بلند
زير لب غمناک خواند
ناله‌ي زنجيرها بر دست من!

#هوشنگ_ابتهاج

@adelehz