ایشون مایکل هستند یک مرد انگلیسی
داره کمکهاشو بسته بندی میکنه تابفرسته کرمانشاه.
اینجاست که من میگم دلتون برای درد ادمهای بی پناه بدرد بیاد فارغ از شناسنامه وهویت شون
@adelehz
داره کمکهاشو بسته بندی میکنه تابفرسته کرمانشاه.
اینجاست که من میگم دلتون برای درد ادمهای بی پناه بدرد بیاد فارغ از شناسنامه وهویت شون
@adelehz
من تشنه ام
به من انسان نشان بده
هرچه برتن داشت یا نداشت
هرگونه میخندید یا نمیخندید
هرراهی را می رفت یا نمی رفت
هیچکدامشان اهمیت ندارد
به من فقط انسان نشان بده.
#عادله_زمانی
@adelehz
به من انسان نشان بده
هرچه برتن داشت یا نداشت
هرگونه میخندید یا نمیخندید
هرراهی را می رفت یا نمی رفت
هیچکدامشان اهمیت ندارد
به من فقط انسان نشان بده.
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
مجید @adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نکنه واقعا اسمشون مجیده؟😁🤔
@adelehz
@adelehz
Setareh
Siavash Ghomayshi@weed_lash
برای تون آرزو میکنم
هرکدومتون یکی ازاین ستاره ها که قیمشی توی اهنگش میگه،وسط زندگی تون داشته باشید.
@adelehz
هرکدومتون یکی ازاین ستاره ها که قیمشی توی اهنگش میگه،وسط زندگی تون داشته باشید.
@adelehz
مردی بود که خانه اش سوخت مغازه اش سوخت اما بازهم زندگی کرد .پرسیدند چگونه؟
گفت هنوز ایمانم نسوخته است.
@adelehz
گفت هنوز ایمانم نسوخته است.
@adelehz
وسط این زندگی پررنگ و لعاب وگاهی دلگیر و گاهی شاد
فقط یک چیز است که همیشه به آن نیاز است وهمیشه لازمش دارم ..
دعای نیمه شبی مادرم..
@adelehz
فقط یک چیز است که همیشه به آن نیاز است وهمیشه لازمش دارم ..
دعای نیمه شبی مادرم..
@adelehz
عشق را درپستوی خانه ات پنهان نکن.
بگذار یک شهربفهمند اینجا دلی برای دلی میطپد..
عشق دین توست و تو پیامبرش
پیامبرها دینشان را انکار نمیکنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
بگذار یک شهربفهمند اینجا دلی برای دلی میطپد..
عشق دین توست و تو پیامبرش
پیامبرها دینشان را انکار نمیکنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
همیشه به من بگو چایی ام
خوش طعم ترین چای دنیاست.
بگذار باورم شود طعم عشقی که درون قوری
باچای یکجا دم میکنم،ناب است.
#عادله_زمانی
@adelehz
خوش طعم ترین چای دنیاست.
بگذار باورم شود طعم عشقی که درون قوری
باچای یکجا دم میکنم،ناب است.
#عادله_زمانی
@adelehz