This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کودکی ست کرد ،اهل سنندج
دمپایی به پا دارد
کاپشن تنش را هدیه داده است.
دستان این کودک راباید بوسید که همانا مقدس ترینند دراین جهان.
@adelehz
دمپایی به پا دارد
کاپشن تنش را هدیه داده است.
دستان این کودک راباید بوسید که همانا مقدس ترینند دراین جهان.
@adelehz
فرزندم
بدنیا اوردنت یحتمل سخت خواهد بود
اما انسان بارآوردنت سخت تر است.
خوش به حالم اگر انقدر خدا دوستم داشته باشد که بتوانم از تو نه یک زن نه یک مرد که یک انسان پرورش دهم.
#عادله_زمانی
@adelehz
بدنیا اوردنت یحتمل سخت خواهد بود
اما انسان بارآوردنت سخت تر است.
خوش به حالم اگر انقدر خدا دوستم داشته باشد که بتوانم از تو نه یک زن نه یک مرد که یک انسان پرورش دهم.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حق نداری به جز من کسی و دوست داشته باشی😒😒
@adelehz
@adelehz
من خواهر کسی نیستم .
خواهری هم ندارم..
این شاید بزرگترین حسرت زندگیم باشد.
خواهر که داشته باشی تنها نمیمانی
@adelehz
خواهری هم ندارم..
این شاید بزرگترین حسرت زندگیم باشد.
خواهر که داشته باشی تنها نمیمانی
@adelehz
ایشون مایکل هستند یک مرد انگلیسی
داره کمکهاشو بسته بندی میکنه تابفرسته کرمانشاه.
اینجاست که من میگم دلتون برای درد ادمهای بی پناه بدرد بیاد فارغ از شناسنامه وهویت شون
@adelehz
داره کمکهاشو بسته بندی میکنه تابفرسته کرمانشاه.
اینجاست که من میگم دلتون برای درد ادمهای بی پناه بدرد بیاد فارغ از شناسنامه وهویت شون
@adelehz
من تشنه ام
به من انسان نشان بده
هرچه برتن داشت یا نداشت
هرگونه میخندید یا نمیخندید
هرراهی را می رفت یا نمی رفت
هیچکدامشان اهمیت ندارد
به من فقط انسان نشان بده.
#عادله_زمانی
@adelehz
به من انسان نشان بده
هرچه برتن داشت یا نداشت
هرگونه میخندید یا نمیخندید
هرراهی را می رفت یا نمی رفت
هیچکدامشان اهمیت ندارد
به من فقط انسان نشان بده.
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
مجید @adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نکنه واقعا اسمشون مجیده؟😁🤔
@adelehz
@adelehz
Setareh
Siavash Ghomayshi@weed_lash
برای تون آرزو میکنم
هرکدومتون یکی ازاین ستاره ها که قیمشی توی اهنگش میگه،وسط زندگی تون داشته باشید.
@adelehz
هرکدومتون یکی ازاین ستاره ها که قیمشی توی اهنگش میگه،وسط زندگی تون داشته باشید.
@adelehz
مردی بود که خانه اش سوخت مغازه اش سوخت اما بازهم زندگی کرد .پرسیدند چگونه؟
گفت هنوز ایمانم نسوخته است.
@adelehz
گفت هنوز ایمانم نسوخته است.
@adelehz
وسط این زندگی پررنگ و لعاب وگاهی دلگیر و گاهی شاد
فقط یک چیز است که همیشه به آن نیاز است وهمیشه لازمش دارم ..
دعای نیمه شبی مادرم..
@adelehz
فقط یک چیز است که همیشه به آن نیاز است وهمیشه لازمش دارم ..
دعای نیمه شبی مادرم..
@adelehz