"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
سرباز وظیفه محمد خیری ۴۸ ساعت نخوابید بود. جیره اش را هم داده بود به زلزله زده ها. میگفت خودش جنازه یک خانواده ۳ نفری را از زیراوار در اورده که همدیگر را بغل کرده بودند...

@adelehz
این کودک است .
هواسرد است.
او کفش ندارد.
بخاطر خدا فراموشش نکنید😔
@adelehz
در این میانه پر غبار وغم
چنین دمی و ارامشی
مرا ارزوست.
@adelehz
بارالها تنها به دنیایت آمدم عریان و بی همراه ...مرا از دنیایت ولی تنها و بی کس مبر...بارالها حجاب آبرویم را در نزد بندگانت کنارمزن وعریانش مکن.
حضرت حق ای پادشاه مطلق این بنده ی ناتوان و ناچیز و بی مقدار ازان کوچکتر است که بتواند خودش را دور از اغوشت و پناهت تصور کند.
جانانه ی بی همتا در درگه پادشاهی مطلقت این ناچیز را بپذیر و دستت را از شانه های بی تحملش برندار.
ای تنها صاحب شوکت و شکوه چنان که مرا از هیچ خلق نمودی چنان که قادری دوباره از خاک مرا برویانی نپسند که بی تو در کویر هستی سرگردان باشم.
دستان کوچک و ناتوانم را در دستان کبریایی ات نگاه دار و دلم را قرار بخش.
بارالها اگر مهلتم تمام شده است اگر وقت رفتن است .حتی در وقت رفتن هم تنهایم مگذار...و عزیزانم را انچنان در پناه خود محفوظ دار که شایسته خیرالحافظین است...
مهربانم مرا حتی لحظه ای به حال خویش وا مگذار.. و حامی ام باش.
پادشاها خودم را عزیزانم را عزیزان عزیزانم را و هرکس که ذره ای در دلش به تو امید دارد را به دستان پرقدرت خودت میسپارم ..
که تو الله هستی وشایسته قدرت..
باشد که در پناهت آسوده باشیم چنان آهوان رمیده ای در پناه سلطان ....
آمین یا رب العالمین
#عادله_زمانی
@adelehz
این عکس رو برام فرستادن و گفتند که در پیرانشهر 300میلیون تومان کمک نقدی و 4میلیارد تومان کمک غیر نقدی جمع آوری شده.خدایا به خاطر همین ادم خوب های دنیات هم که شده دنیا رو زیباتر کن .دست مریزاد
@adelehz
دست راست کودک سرپل ذهابی که در زلزله به صورت کامل ازناحیه مچ قطع شده بود در یک عمل جراحی چهارساعته و نادر به صورت رایگان توسط پزشکان قاسمی و مردانپور به صورت کامل پیوند زده شد.

@adelehz
چهار مخلوق خوب خدا دریک قاب
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کودکی ست کرد ،اهل سنندج
دمپایی به پا دارد
کاپشن تنش را هدیه داده است.
دستان این کودک راباید بوسید که همانا مقدس ترینند دراین جهان.
@adelehz
فرزندم
بدنیا اوردنت یحتمل سخت خواهد بود
اما انسان بارآوردنت سخت تر است.
خوش به حالم اگر انقدر خدا دوستم داشته باشد که بتوانم از تو نه یک زن نه یک مرد که یک انسان پرورش دهم.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حق نداری به جز من کسی و دوست داشته باشی😒😒
@adelehz
من خواهر کسی نیستم .
خواهری هم ندارم..
این شاید بزرگترین حسرت زندگیم باشد.
خواهر که داشته باشی تنها نمیمانی
@adelehz
ایشون مایکل هستند یک مرد انگلیسی
داره کمکهاشو بسته بندی میکنه تابفرسته کرمانشاه.
اینجاست که من میگم دلتون برای درد ادمهای بی پناه بدرد بیاد فارغ از شناسنامه وهویت شون
@adelehz
همینجوری
یهوویی
دلتون شاد بشه...
@adelehz
ما بی تو خسته ایم.
تو بی ما چگونه ای؟
@adelehz
من تشنه ام
به من انسان نشان بده
هرچه برتن داشت یا نداشت
هرگونه میخندید یا نمیخندید
هرراهی را می رفت یا نمی رفت
هیچکدامشان اهمیت ندارد
به من فقط انسان نشان بده.
#عادله_زمانی
@adelehz
گِرد آن خانه بگردم؛
که در او خلوتِ توست...!

وحشی بافقی
📸
خانه ملک مشهد
@adelehz