"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
اینا همون سگ هایی هستند که بهشون میگند نجس!
مشغول نجات آدمها هستند...و دقایقی پیش یک دختر ومادر و زنده پیداکردند.
@adelehz
1
‏این دختر اسمش مروه احمدی
از سرپل اومده وهیچکی نداره توی بیمارستان بیستون هست توگروهها پخش کنین ببینیم مادر پدرش یا کسی از فامیلش پیدا میشه.
اسم پدرش عمر و مادرش هلاله اس
از روستای کوئیک


@adelehz
انتقال مصدومین به بیمارستان امام خمینی تهران
پ.ن این عکس را یکی از دوستان عزیز پزشک مون ارسال کردند.به امید اینکه حال تک تک مصدومین بهتر بشه ..
@adelehz
اما تو ای زمین
ای زادگاه ما!
ما باتو دوستیم
زین پس شرار قهر به بنیاد ما مزن
ما را چنانكه رفت اسیر بلا مكن
این كلبه ها كه خانه ی امید و آرزوست
ویرانسرا مكن

ور خشم میكنی
ویرانه كن عمارت هر قریه را ولی
مارا ز كودكان و عزیزان جدا مكن...

مهدی سهیلی


@adelehz
دوستان از کرمانشاه پیام دادند و گفتند اگر توان کمک دارید این استان و مردمش رو لطفا فراموش نکنید گویا خسارات بسیار بالاست😔
@adelehz
دور از رُخت، سرای درد است خانه ی من
خورشید من کجایی سرد است خانه ی من

👤ابولقاسم لاهوتی

@adelehz
امشب صدای تیشه از بیستون نیامد ...
شاید به زیر آوار... فرهاد رفته باشد!

😔
شب در پناه خدا
@adelehz
دلم گرفته، به خود قول داده‌ام اما
برایتان ننویسم چه با دلم کردند

دو استکان بنشین؛ رفع خستگی خوب است
دوباره در دلم انگار چای دم کردند!

محمدعلی بهمنی

@adelehz
سرباز وظیفه محمد خیری ۴۸ ساعت نخوابید بود. جیره اش را هم داده بود به زلزله زده ها. میگفت خودش جنازه یک خانواده ۳ نفری را از زیراوار در اورده که همدیگر را بغل کرده بودند...

@adelehz
این کودک است .
هواسرد است.
او کفش ندارد.
بخاطر خدا فراموشش نکنید😔
@adelehz
در این میانه پر غبار وغم
چنین دمی و ارامشی
مرا ارزوست.
@adelehz
بارالها تنها به دنیایت آمدم عریان و بی همراه ...مرا از دنیایت ولی تنها و بی کس مبر...بارالها حجاب آبرویم را در نزد بندگانت کنارمزن وعریانش مکن.
حضرت حق ای پادشاه مطلق این بنده ی ناتوان و ناچیز و بی مقدار ازان کوچکتر است که بتواند خودش را دور از اغوشت و پناهت تصور کند.
جانانه ی بی همتا در درگه پادشاهی مطلقت این ناچیز را بپذیر و دستت را از شانه های بی تحملش برندار.
ای تنها صاحب شوکت و شکوه چنان که مرا از هیچ خلق نمودی چنان که قادری دوباره از خاک مرا برویانی نپسند که بی تو در کویر هستی سرگردان باشم.
دستان کوچک و ناتوانم را در دستان کبریایی ات نگاه دار و دلم را قرار بخش.
بارالها اگر مهلتم تمام شده است اگر وقت رفتن است .حتی در وقت رفتن هم تنهایم مگذار...و عزیزانم را انچنان در پناه خود محفوظ دار که شایسته خیرالحافظین است...
مهربانم مرا حتی لحظه ای به حال خویش وا مگذار.. و حامی ام باش.
پادشاها خودم را عزیزانم را عزیزان عزیزانم را و هرکس که ذره ای در دلش به تو امید دارد را به دستان پرقدرت خودت میسپارم ..
که تو الله هستی وشایسته قدرت..
باشد که در پناهت آسوده باشیم چنان آهوان رمیده ای در پناه سلطان ....
آمین یا رب العالمین
#عادله_زمانی
@adelehz
این عکس رو برام فرستادن و گفتند که در پیرانشهر 300میلیون تومان کمک نقدی و 4میلیارد تومان کمک غیر نقدی جمع آوری شده.خدایا به خاطر همین ادم خوب های دنیات هم که شده دنیا رو زیباتر کن .دست مریزاد
@adelehz
دست راست کودک سرپل ذهابی که در زلزله به صورت کامل ازناحیه مچ قطع شده بود در یک عمل جراحی چهارساعته و نادر به صورت رایگان توسط پزشکان قاسمی و مردانپور به صورت کامل پیوند زده شد.

@adelehz
چهار مخلوق خوب خدا دریک قاب
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کودکی ست کرد ،اهل سنندج
دمپایی به پا دارد
کاپشن تنش را هدیه داده است.
دستان این کودک راباید بوسید که همانا مقدس ترینند دراین جهان.
@adelehz
فرزندم
بدنیا اوردنت یحتمل سخت خواهد بود
اما انسان بارآوردنت سخت تر است.
خوش به حالم اگر انقدر خدا دوستم داشته باشد که بتوانم از تو نه یک زن نه یک مرد که یک انسان پرورش دهم.
#عادله_زمانی
@adelehz