This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من چنین صحنه ای و به چشم خودم دیدم.
درچنین حالتی هیچ چیز دیگه مهم نیست هرچیزی که ممکن بود تا یکساعت قبل بخاطرشون با زندگی درجنگ بودی.
فقط عزیزانت جلوی چشمت هستند وبس
باهم مهربان ترباشیم .مرگ خبرنمیکند
درچنین حالتی هیچ چیز دیگه مهم نیست هرچیزی که ممکن بود تا یکساعت قبل بخاطرشون با زندگی درجنگ بودی.
فقط عزیزانت جلوی چشمت هستند وبس
باهم مهربان ترباشیم .مرگ خبرنمیکند
Forwarded from افق سفید
سازمان انتقال خون ایران از تمامی دارندگان گروه خونی -O (اُ منفی) دعوت کرد برای اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.
Forwarded from افق سفید
لیست اقلام مورد نیاز برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه
۱. پتوی سالم و تمیز
۲. لوازم گرمایشی
۳. چادر
۴. کنسرو و خشکبار و آب معدنی
۵. لوازم بهداشتی
۶. داروهای ضروری
۷. شیر خشک و وسایل بهداشتی نوزاد
*کمک ها را به سازمان هلال احمر تحویل دهید.
۱. پتوی سالم و تمیز
۲. لوازم گرمایشی
۳. چادر
۴. کنسرو و خشکبار و آب معدنی
۵. لوازم بهداشتی
۶. داروهای ضروری
۷. شیر خشک و وسایل بهداشتی نوزاد
*کمک ها را به سازمان هلال احمر تحویل دهید.
اینا همون سگ هایی هستند که بهشون میگند نجس!
مشغول نجات آدمها هستند...و دقایقی پیش یک دختر ومادر و زنده پیداکردند.
@adelehz
مشغول نجات آدمها هستند...و دقایقی پیش یک دختر ومادر و زنده پیداکردند.
@adelehz
❤1
این دختر اسمش مروه احمدی
از سرپل اومده وهیچکی نداره توی بیمارستان بیستون هست توگروهها پخش کنین ببینیم مادر پدرش یا کسی از فامیلش پیدا میشه.
اسم پدرش عمر و مادرش هلاله اس
از روستای کوئیک
@adelehz
از سرپل اومده وهیچکی نداره توی بیمارستان بیستون هست توگروهها پخش کنین ببینیم مادر پدرش یا کسی از فامیلش پیدا میشه.
اسم پدرش عمر و مادرش هلاله اس
از روستای کوئیک
@adelehz
انتقال مصدومین به بیمارستان امام خمینی تهران
پ.ن این عکس را یکی از دوستان عزیز پزشک مون ارسال کردند.به امید اینکه حال تک تک مصدومین بهتر بشه ..
@adelehz
پ.ن این عکس را یکی از دوستان عزیز پزشک مون ارسال کردند.به امید اینکه حال تک تک مصدومین بهتر بشه ..
@adelehz
اما تو ای زمین
ای زادگاه ما!
ما باتو دوستیم
زین پس شرار قهر به بنیاد ما مزن
ما را چنانكه رفت اسیر بلا مكن
این كلبه ها كه خانه ی امید و آرزوست
ویرانسرا مكن
ور خشم میكنی
ویرانه كن عمارت هر قریه را ولی
مارا ز كودكان و عزیزان جدا مكن...
مهدی سهیلی
@adelehz
ای زادگاه ما!
ما باتو دوستیم
زین پس شرار قهر به بنیاد ما مزن
ما را چنانكه رفت اسیر بلا مكن
این كلبه ها كه خانه ی امید و آرزوست
ویرانسرا مكن
ور خشم میكنی
ویرانه كن عمارت هر قریه را ولی
مارا ز كودكان و عزیزان جدا مكن...
مهدی سهیلی
@adelehz
دوستان از کرمانشاه پیام دادند و گفتند اگر توان کمک دارید این استان و مردمش رو لطفا فراموش نکنید گویا خسارات بسیار بالاست😔
@adelehz
@adelehz
دلم گرفته، به خود قول دادهام اما
برایتان ننویسم چه با دلم کردند
دو استکان بنشین؛ رفع خستگی خوب است
دوباره در دلم انگار چای دم کردند!
محمدعلی بهمنی
@adelehz
برایتان ننویسم چه با دلم کردند
دو استکان بنشین؛ رفع خستگی خوب است
دوباره در دلم انگار چای دم کردند!
محمدعلی بهمنی
@adelehz
سرباز وظیفه محمد خیری ۴۸ ساعت نخوابید بود. جیره اش را هم داده بود به زلزله زده ها. میگفت خودش جنازه یک خانواده ۳ نفری را از زیراوار در اورده که همدیگر را بغل کرده بودند...
@adelehz
@adelehz
بارالها تنها به دنیایت آمدم عریان و بی همراه ...مرا از دنیایت ولی تنها و بی کس مبر...بارالها حجاب آبرویم را در نزد بندگانت کنارمزن وعریانش مکن.
حضرت حق ای پادشاه مطلق این بنده ی ناتوان و ناچیز و بی مقدار ازان کوچکتر است که بتواند خودش را دور از اغوشت و پناهت تصور کند.
جانانه ی بی همتا در درگه پادشاهی مطلقت این ناچیز را بپذیر و دستت را از شانه های بی تحملش برندار.
ای تنها صاحب شوکت و شکوه چنان که مرا از هیچ خلق نمودی چنان که قادری دوباره از خاک مرا برویانی نپسند که بی تو در کویر هستی سرگردان باشم.
دستان کوچک و ناتوانم را در دستان کبریایی ات نگاه دار و دلم را قرار بخش.
بارالها اگر مهلتم تمام شده است اگر وقت رفتن است .حتی در وقت رفتن هم تنهایم مگذار...و عزیزانم را انچنان در پناه خود محفوظ دار که شایسته خیرالحافظین است...
مهربانم مرا حتی لحظه ای به حال خویش وا مگذار.. و حامی ام باش.
پادشاها خودم را عزیزانم را عزیزان عزیزانم را و هرکس که ذره ای در دلش به تو امید دارد را به دستان پرقدرت خودت میسپارم ..
که تو الله هستی وشایسته قدرت..
باشد که در پناهت آسوده باشیم چنان آهوان رمیده ای در پناه سلطان ....
آمین یا رب العالمین
#عادله_زمانی
@adelehz
حضرت حق ای پادشاه مطلق این بنده ی ناتوان و ناچیز و بی مقدار ازان کوچکتر است که بتواند خودش را دور از اغوشت و پناهت تصور کند.
جانانه ی بی همتا در درگه پادشاهی مطلقت این ناچیز را بپذیر و دستت را از شانه های بی تحملش برندار.
ای تنها صاحب شوکت و شکوه چنان که مرا از هیچ خلق نمودی چنان که قادری دوباره از خاک مرا برویانی نپسند که بی تو در کویر هستی سرگردان باشم.
دستان کوچک و ناتوانم را در دستان کبریایی ات نگاه دار و دلم را قرار بخش.
بارالها اگر مهلتم تمام شده است اگر وقت رفتن است .حتی در وقت رفتن هم تنهایم مگذار...و عزیزانم را انچنان در پناه خود محفوظ دار که شایسته خیرالحافظین است...
مهربانم مرا حتی لحظه ای به حال خویش وا مگذار.. و حامی ام باش.
پادشاها خودم را عزیزانم را عزیزان عزیزانم را و هرکس که ذره ای در دلش به تو امید دارد را به دستان پرقدرت خودت میسپارم ..
که تو الله هستی وشایسته قدرت..
باشد که در پناهت آسوده باشیم چنان آهوان رمیده ای در پناه سلطان ....
آمین یا رب العالمین
#عادله_زمانی
@adelehz