"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
خاصیت پاییز همین است؛
نه آن عشق‌های اغراق‌آمیز بهار را دارد، وَ نه سرمای احساس‌افکن زمستان را‌.
پاییز، خاکستری است.

@adelehz
ارتفاعات الپ
منو که یاد کارتون هایدی میندازه
😍😊
@adelehz
گاهی به خانه ام بیا
چایی بنوش
گپی بزن
بخند به خاطرات شیرین مان
بیا وچراغ خاموش خانه را روشن کن.
بعدش برگرد به همان جاده ای که ازآن رفتی ولی گاهی بیا
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
📣غرب ایران لرزید.
خدایا رحم کن.
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
📣غرب ایران لرزید. خدایا رحم کن. @adelehz
شیراز لرزیده،همدان لرزیده،رشت لرزیده،اهواز لرزیده،کرمانشاه لرزیده،سنندج لرزیده ایلام لرزیده ولی خدا میدونه تن چند‌تا مادر به خاطر بچه‌های راه دورشون لرزیده!



@adelehz
امیدوارم تلفات زلزله چه در ایران وچه در عراق خیلی پایین باشه😔 و دوباره هم تکرار نشه...
ای خدایی که قادر بر هرچیزی هستی لطفا مردم وحشت زده این مناطق رو در اغوش و پناه خودت حفظ کن و مراقب شون باش 😔
شب خوش⭐️
@adelehz
رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند
چنان نماند و چنین نیز هم نخواهد ماند

@adelehz
“از زلزله و عشق خبر کس ندهد
آن لحظه خبر شوی که ویران شده ای”

شفیعی کدکنی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من چنین صحنه ای و به چشم خودم دیدم.
درچنین حالتی هیچ چیز دیگه مهم نیست هرچیزی که ممکن بود تا یکساعت قبل بخاطرشون با زندگی درجنگ بودی.
فقط عزیزانت جلوی چشمت هستند وبس
باهم مهربان ترباشیم .مرگ خبرنمیکند
آدم دلش میخواد واسه این عکس تا خود قیامت گریه کنه 😔
پدری در جستجوی خانواده زیرآوار
@adelehz
خدایا
چرا؟😢
@adelehz
Forwarded from افق سفید
سازمان انتقال خون ایران از تمامی دارندگان گروه خونی -O (اُ منفی) دعوت کرد برای اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.
Forwarded from افق سفید
لیست اقلام مورد نیاز برای کمک به ⁧ زلزله ⁩ زدگان ⁧ کرمانشاه ⁩

‏۱. پتوی سالم و تمیز
‏۲. لوازم گرمایشی
‏۳. چادر
‏۴. کنسرو و خشکبار و آب معدنی
‏۵. لوازم بهداشتی
‏۶. داروهای ضروری
‏۷. شیر خشک و وسایل بهداشتی نوزاد

‏*کمک ها را به سازمان ⁧ هلال احمر ⁩ تحویل دهید.
اینا همون سگ هایی هستند که بهشون میگند نجس!
مشغول نجات آدمها هستند...و دقایقی پیش یک دختر ومادر و زنده پیداکردند.
@adelehz
1
‏این دختر اسمش مروه احمدی
از سرپل اومده وهیچکی نداره توی بیمارستان بیستون هست توگروهها پخش کنین ببینیم مادر پدرش یا کسی از فامیلش پیدا میشه.
اسم پدرش عمر و مادرش هلاله اس
از روستای کوئیک


@adelehz
انتقال مصدومین به بیمارستان امام خمینی تهران
پ.ن این عکس را یکی از دوستان عزیز پزشک مون ارسال کردند.به امید اینکه حال تک تک مصدومین بهتر بشه ..
@adelehz
اما تو ای زمین
ای زادگاه ما!
ما باتو دوستیم
زین پس شرار قهر به بنیاد ما مزن
ما را چنانكه رفت اسیر بلا مكن
این كلبه ها كه خانه ی امید و آرزوست
ویرانسرا مكن

ور خشم میكنی
ویرانه كن عمارت هر قریه را ولی
مارا ز كودكان و عزیزان جدا مكن...

مهدی سهیلی


@adelehz
دوستان از کرمانشاه پیام دادند و گفتند اگر توان کمک دارید این استان و مردمش رو لطفا فراموش نکنید گویا خسارات بسیار بالاست😔
@adelehz