غروب نسبتا سرد جمعه است .درختان باغ بی برگ شده اند و کلاغها دسته دسته از راه دور رسیده اند اگر بخواهم با عکس نشان بدهم دلم چه میخواهد...آن تصویر همین است..
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جهان کوچک من از تو زیباست
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چقدر جای چنین دوستی در زندگیم خالیست..
همین اندازه وفادار و مهربان که مرا فقط برای خودم بخواهد نه برای هیچ چیز دیگر...
@adelehz
همین اندازه وفادار و مهربان که مرا فقط برای خودم بخواهد نه برای هیچ چیز دیگر...
@adelehz
دوستت دارم
واین بزرگترین گناهی ست که مرتکب شدم.
کاش میدانستم دوست داشتنت کفاره کدام گناه من است که این چنین اسیرم کرده است ...
کاش
#عادله_زمانی
@adelehz
واین بزرگترین گناهی ست که مرتکب شدم.
کاش میدانستم دوست داشتنت کفاره کدام گناه من است که این چنین اسیرم کرده است ...
کاش
#عادله_زمانی
@adelehz
در قفقاز زنان قادر بودند به ۱ جنگ پایان دهند. آنها میان دو گروه خشمگین قرار گرفته حجاب خود را برمیداشتند مردها نیز به احترام آنها چشم ها را بسته و ناگزیر از محل دور میشدند
@adelehz
@adelehz
نه تو حافظی
نه من شاخه نبات
نه تو دیوان غزل داری
نه من شهرآشوبم
قصه این عشق 800سال دهان به دهان نخواهد چرخید
پس بیا همین یک روز را که هستیم عاشق بمانیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
نه من شاخه نبات
نه تو دیوان غزل داری
نه من شهرآشوبم
قصه این عشق 800سال دهان به دهان نخواهد چرخید
پس بیا همین یک روز را که هستیم عاشق بمانیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
پرویز پرستویی: اینجوری شده دیگه. وقتی به یه آدم زیادی لطف می کنی،
بعد از مدتی هم خودش و گم میکنه،
هم تو رو...!
📽 دیالوگ سریال زیر تیغ
@adelehz
بعد از مدتی هم خودش و گم میکنه،
هم تو رو...!
📽 دیالوگ سریال زیر تیغ
@adelehz
باسرد شدن هوا این دوستان کوچلوی ما برای گرم شدن به اتومبیل ها پناه می اوردند.کمی محتاط تر باشید لطفا
@adelehz
@adelehz
زنها عاشق موهایشان هستند ..
میبافند ،می بندند ،رنگ میزنند،فرمی دهند وصاف میکنند و کوتاه میکنند.
زنها موهایشان را که کوتاه میکنند یعنی دیگر هیچ چیز در دنیا ارزش ندارد..هیچ چیز
#عادله_زمانی
@adelehz
میبافند ،می بندند ،رنگ میزنند،فرمی دهند وصاف میکنند و کوتاه میکنند.
زنها موهایشان را که کوتاه میکنند یعنی دیگر هیچ چیز در دنیا ارزش ندارد..هیچ چیز
#عادله_زمانی
@adelehz
خاصیت پاییز همین است؛
نه آن عشقهای اغراقآمیز بهار را دارد، وَ نه سرمای احساسافکن زمستان را.
پاییز، خاکستری است.
@adelehz
نه آن عشقهای اغراقآمیز بهار را دارد، وَ نه سرمای احساسافکن زمستان را.
پاییز، خاکستری است.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
با ادب کی بودی شما😍
@adelehz
@adelehz
گاهی به خانه ام بیا
چایی بنوش
گپی بزن
بخند به خاطرات شیرین مان
بیا وچراغ خاموش خانه را روشن کن.
بعدش برگرد به همان جاده ای که ازآن رفتی ولی گاهی بیا
@adelehz
چایی بنوش
گپی بزن
بخند به خاطرات شیرین مان
بیا وچراغ خاموش خانه را روشن کن.
بعدش برگرد به همان جاده ای که ازآن رفتی ولی گاهی بیا
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
📣غرب ایران لرزید. خدایا رحم کن. @adelehz
شیراز لرزیده،همدان لرزیده،رشت لرزیده،اهواز لرزیده،کرمانشاه لرزیده،سنندج لرزیده ایلام لرزیده ولی خدا میدونه تن چندتا مادر به خاطر بچههای راه دورشون لرزیده!
@adelehz
@adelehz
امیدوارم تلفات زلزله چه در ایران وچه در عراق خیلی پایین باشه😔 و دوباره هم تکرار نشه...
ای خدایی که قادر بر هرچیزی هستی لطفا مردم وحشت زده این مناطق رو در اغوش و پناه خودت حفظ کن و مراقب شون باش 😔
شب خوش⭐️
@adelehz
ای خدایی که قادر بر هرچیزی هستی لطفا مردم وحشت زده این مناطق رو در اغوش و پناه خودت حفظ کن و مراقب شون باش 😔
شب خوش⭐️
@adelehz