"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
برزخ بدی ست
برزخ بین خواستن
و نتوانستن...
این بار خواستن توانستن نیست.
#عادله_زمانی
@adelehz
رفتَم ازسوی توآسوده مَرا راهی کُن
گاه بایَد که یکی قِیدِ خودَش را بزَنَد
مثلِ بَرفی که پَس از آمَدَن تابِستان
ناگُزیر است دِل از قُلّه و کوهَش بکَنَد
@adelehz
بوی تو ميدهد آغوش خاليم
ای واقعيت عشق خياليم
مست توام كه قنوتم ترانه شد
چون مومن تو شدم لااباليم

شب زیبا
@adelehz
از بس که خدا عاشق نقاشی بود
هر فصل به روی بوم، یک چیز کشید
یک بار ولی گمان کنم شاعر شد...
یک گوشه ی دنج رفت و پاییز کشید!

@adelehz
یک گوشه خلوت میخواهم ...
من باشم ویادت
بهشت مگر معنایی جز این دارد؟
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دختر توی هرسنی که باشه غصه خور باباشه 😍
@adelehz
معمارهای قدیمی عجیب عاشق بودند
در هرکاشی شان بااین همه نقش ونگار هزار معشوقه زندانی است..
#عادله_زمانی
@adelehz
هرگز قدرت دوست داشتن را دست کم نگیر
همان زمانی که در اوج شکستی اما هنوز پا میزنی قطعا قدرت دوست داشتن است
کسی را دوست داری و نمیخواهی ناامیدش کنی
این اگر معجزه نیست، چیست؟
#عادله_زمانی
@adelehz
هیچ چیز در جهان بی هدف نیست.
خلق تو هم همچنان،خدا تورا هدفمند افرید.
و خدا تورا برای دل من آفرید وبس
#عادله_زمانی
@adelehz
‏وقتی زن ها شروع می کنند به ناز کشیدن و ناز خریدن
تعادل دنیا به هم میخورد...

#سیمین_بهبهانی
@adelehz
برگریزانِ دلم را
نوبهاری آرزوست...

#سیمین_بهبهانی
@adelehz
به بن بستی بروی که خروج از آن ممکن نباشد ...
چه غمی عظیم تر از آن ..
@adelehz
جشن برداشت انار
چه زیبا❤️
@adelehz
تو ماه بودی و بوسیدنت، نمی‌دانی
چه ساده داشت مرا هم بلند قد می‌کرد!

کاظم بهمنی


@adelehz
من همانی ام که هزارپاییز و زمستان را هم بگذرانم
بهار یادم نمی رود...
چگونه تصور کردی با زمستان نبودنت بهار آغوشت را فراموش کرده ام .
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تو وظیفه داری دنیا را کمی بهتر از آنچه تحویل گرفته ای،تحویل بدهی.
خواه با فرزندی خوب
خواه با باغچه ای سبز
خواه با بهبود وضعیت اجتماعی
#مارکز
@adelehz
یک روز می آیدکه میفهمیم بااین همه دلهره وفکر اگربشود،اگرنشود
درواقع ماهیچ وقت زندگی نکردیم.
میفهمیم که همیشه دراشتباه بودیم یک روز میفهمیم چقدر فرصت برای دوست داشتن داشتیم وهدر دادیم
#عادله_زمانی
دراین فصل دستش رابگیرید و راه بیفتید توی خیابانها،حرف هم نزدید نزدید.قدم بزنیدبرگهارا زیرپایتان بشکنیدولبو وباقالی بخورید و به همه غصه ها بخندیدگاهی به اوبگوید اخرجاده به درک،مهم همین فصل باتوبودن است