رفتَم ازسوی توآسوده مَرا راهی کُن
گاه بایَد که یکی قِیدِ خودَش را بزَنَد
مثلِ بَرفی که پَس از آمَدَن تابِستان
ناگُزیر است دِل از قُلّه و کوهَش بکَنَد
@adelehz
گاه بایَد که یکی قِیدِ خودَش را بزَنَد
مثلِ بَرفی که پَس از آمَدَن تابِستان
ناگُزیر است دِل از قُلّه و کوهَش بکَنَد
@adelehz
بوی تو ميدهد آغوش خاليم
ای واقعيت عشق خياليم
مست توام كه قنوتم ترانه شد
چون مومن تو شدم لااباليم
شب زیبا
@adelehz
ای واقعيت عشق خياليم
مست توام كه قنوتم ترانه شد
چون مومن تو شدم لااباليم
شب زیبا
@adelehz
از بس که خدا عاشق نقاشی بود
هر فصل به روی بوم، یک چیز کشید
یک بار ولی گمان کنم شاعر شد...
یک گوشه ی دنج رفت و پاییز کشید!
@adelehz
هر فصل به روی بوم، یک چیز کشید
یک بار ولی گمان کنم شاعر شد...
یک گوشه ی دنج رفت و پاییز کشید!
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دختر توی هرسنی که باشه غصه خور باباشه 😍
@adelehz
@adelehz
معمارهای قدیمی عجیب عاشق بودند
در هرکاشی شان بااین همه نقش ونگار هزار معشوقه زندانی است..
#عادله_زمانی
@adelehz
در هرکاشی شان بااین همه نقش ونگار هزار معشوقه زندانی است..
#عادله_زمانی
@adelehz
هرگز قدرت دوست داشتن را دست کم نگیر
همان زمانی که در اوج شکستی اما هنوز پا میزنی قطعا قدرت دوست داشتن است
کسی را دوست داری و نمیخواهی ناامیدش کنی
این اگر معجزه نیست، چیست؟
#عادله_زمانی
@adelehz
همان زمانی که در اوج شکستی اما هنوز پا میزنی قطعا قدرت دوست داشتن است
کسی را دوست داری و نمیخواهی ناامیدش کنی
این اگر معجزه نیست، چیست؟
#عادله_زمانی
@adelehz
هیچ چیز در جهان بی هدف نیست.
خلق تو هم همچنان،خدا تورا هدفمند افرید.
و خدا تورا برای دل من آفرید وبس
#عادله_زمانی
@adelehz
خلق تو هم همچنان،خدا تورا هدفمند افرید.
و خدا تورا برای دل من آفرید وبس
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
وقتی زن ها شروع می کنند به ناز کشیدن و ناز خریدن
تعادل دنیا به هم میخورد...
#سیمین_بهبهانی
@adelehz
تعادل دنیا به هم میخورد...
#سیمین_بهبهانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ز غوغای جهان فارغ
@adelehz
@adelehz
من همانی ام که هزارپاییز و زمستان را هم بگذرانم
بهار یادم نمی رود...
چگونه تصور کردی با زمستان نبودنت بهار آغوشت را فراموش کرده ام .
#عادله_زمانی
@adelehz
بهار یادم نمی رود...
چگونه تصور کردی با زمستان نبودنت بهار آغوشت را فراموش کرده ام .
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک روز می آیدکه میفهمیم بااین همه دلهره وفکر اگربشود،اگرنشود
درواقع ماهیچ وقت زندگی نکردیم.
میفهمیم که همیشه دراشتباه بودیم یک روز میفهمیم چقدر فرصت برای دوست داشتن داشتیم وهدر دادیم
#عادله_زمانی
درواقع ماهیچ وقت زندگی نکردیم.
میفهمیم که همیشه دراشتباه بودیم یک روز میفهمیم چقدر فرصت برای دوست داشتن داشتیم وهدر دادیم
#عادله_زمانی