رفتَم ازسوی توآسوده مَرا راهی کُن
گاه بایَد که یکی قِیدِ خودَش را بزَنَد
مثلِ بَرفی که پَس از آمَدَن تابِستان
ناگُزیر است دِل از قُلّه و کوهَش بکَنَد
@adelehz
گاه بایَد که یکی قِیدِ خودَش را بزَنَد
مثلِ بَرفی که پَس از آمَدَن تابِستان
ناگُزیر است دِل از قُلّه و کوهَش بکَنَد
@adelehz
بوی تو ميدهد آغوش خاليم
ای واقعيت عشق خياليم
مست توام كه قنوتم ترانه شد
چون مومن تو شدم لااباليم
شب زیبا
@adelehz
ای واقعيت عشق خياليم
مست توام كه قنوتم ترانه شد
چون مومن تو شدم لااباليم
شب زیبا
@adelehz
از بس که خدا عاشق نقاشی بود
هر فصل به روی بوم، یک چیز کشید
یک بار ولی گمان کنم شاعر شد...
یک گوشه ی دنج رفت و پاییز کشید!
@adelehz
هر فصل به روی بوم، یک چیز کشید
یک بار ولی گمان کنم شاعر شد...
یک گوشه ی دنج رفت و پاییز کشید!
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دختر توی هرسنی که باشه غصه خور باباشه 😍
@adelehz
@adelehz
معمارهای قدیمی عجیب عاشق بودند
در هرکاشی شان بااین همه نقش ونگار هزار معشوقه زندانی است..
#عادله_زمانی
@adelehz
در هرکاشی شان بااین همه نقش ونگار هزار معشوقه زندانی است..
#عادله_زمانی
@adelehz
هرگز قدرت دوست داشتن را دست کم نگیر
همان زمانی که در اوج شکستی اما هنوز پا میزنی قطعا قدرت دوست داشتن است
کسی را دوست داری و نمیخواهی ناامیدش کنی
این اگر معجزه نیست، چیست؟
#عادله_زمانی
@adelehz
همان زمانی که در اوج شکستی اما هنوز پا میزنی قطعا قدرت دوست داشتن است
کسی را دوست داری و نمیخواهی ناامیدش کنی
این اگر معجزه نیست، چیست؟
#عادله_زمانی
@adelehz
هیچ چیز در جهان بی هدف نیست.
خلق تو هم همچنان،خدا تورا هدفمند افرید.
و خدا تورا برای دل من آفرید وبس
#عادله_زمانی
@adelehz
خلق تو هم همچنان،خدا تورا هدفمند افرید.
و خدا تورا برای دل من آفرید وبس
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
وقتی زن ها شروع می کنند به ناز کشیدن و ناز خریدن
تعادل دنیا به هم میخورد...
#سیمین_بهبهانی
@adelehz
تعادل دنیا به هم میخورد...
#سیمین_بهبهانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ز غوغای جهان فارغ
@adelehz
@adelehz
من همانی ام که هزارپاییز و زمستان را هم بگذرانم
بهار یادم نمی رود...
چگونه تصور کردی با زمستان نبودنت بهار آغوشت را فراموش کرده ام .
#عادله_زمانی
@adelehz
بهار یادم نمی رود...
چگونه تصور کردی با زمستان نبودنت بهار آغوشت را فراموش کرده ام .
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM