"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
ناهارتایم 😍😍
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تاثیر آزارجنسی هرگزاز روان قربانی پاک نمیشود.
به کودکانتان بیاموزیدکه هیچ شخصی حتی نزدیکترینانشان نبایداجازه لمس بدنشان راداشته باشند.به دیگران اجازه ندهیدبراحتی کودکتان رالمس کنند یا ببوسند.
@adelehz
Audio
آفتابک من ،عاشقانه ی مادر تاجیک برای فرزندش..
@adelehz
دربرابر طوفانها کوه باش
نه دریا
حتی اگر طوفان شد تو محکم بمان
فقط همین است که میتواند کیفیت روزت را معین کند.
@adelehz
صبحونه فقط این😊
@adelehz
یادت پرنده ای گم کرده راه
در ذهنم
که گاهی می پرد و گاهی آشیانه می سازد..
گاهی نغمه سرمیدهد و گاهی خموش
یادت پرنده ای در ذهنم، گم کرده راه...
#عادله_زمانی
@adelehz
دریک غروب من هم خواهم رفت
و خاطراتم در هوای این شهرخواهد ماند.گاهی هنگام نفس کشیدن مرابیادبیاور,بیاد تک تک نفسهایی که روزی دراین شهر کشیدم و عطری که درنبودم ازخود برجای ماندم...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همه مون تو دبستان یا تو فامیل یه دوست بی ادب مثل این داشتیم که سعی میکردیم با بی توجهی وبی محلی کردن بهش شرشو ازسرمون کم کنیم 😒😐
@adelehz
میشه این همه مهربونی و ببینی و شاد نشی؟؟
لیلای زیبااا یه آسمون پرازستاره ممنون ❤️❤️❤️❤️😍😍😍
@adelehz
مهم نیست که فردا قرار است چه بشود.غصه فردا اصلا مهم نیست .برنامه های لذت بخشی که فکر میکنیم درآینده به وجود خواهد آمد اصلا مهم نیست .رویاپردازی ها برای فردا را باید به کناری انداخت .فردا چکی ست که پشتش امضای تضمین ندارد خودت هم نمیدانی پاس میشود یا نه ...فقط میدانی که ممکن است وجود داشته باشد .اما امروز اسکناس های تانخورده و نقدی ست که همین حالا توی دستت است .عاقلانه تر این است که پول نقد را ارجحیت بدهی پس اگرقرار است برای شادی و خوشی فردا برنامه بریزی ،فردایی که معلوم نیست باشد یا نه ...همان را به امروز موکول کن..امروز را شاد باش اگر قرار است رژیم بگیری از امروز شروع کن ..کتابی که دوست داری را امروز بخر...لباسی که عاشقش هستی را امروز بپوش هیچ کس نمیتواند تضمین پاس شدن چک فردا رابدهد...امروز را دریاب..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تو از فصل پاییز زیباتری

من از فصل پاییز تنهاترم

#علیرضا_آذر

@adelehz
همینقد بیخیال
همینقد درحال لذت بردن
حالشونو خریدارم.
@adelehz
شادی دلیل نمیخواهد
دل میخواهد.
دلتان شاد
@adelehz
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟
بی وفا حالاکه من افتاده ام از پا چرا؟
@adelehz
روزی زنی از یک حقوقدان پرسید
تا کی می خواهید به مردان اجازه بدهید
زن دوم بگیرند ؟
حقوقدان گفت؛
تا زمانی که زن ها یاد بگیرند
زن دوم هیچ مردی نشوند !
پ.ن از ماست که بر ماست.
@adelehz