"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
فرصت برای عاشقی کم است
بیا به جای صبر برای امدن بهار
ازپاییز شروع کنیم.
@adelehz
شب روشن شبی ست
که اگر باخودت روشن نشود
با یادت روشن شود حتما...
شب خوش
@adelehz
هر صبح
دیروزهای مبهم خود رادر نامعلوم ترین جای کاینات دفن میکنم وهیچ گذشته تلخی رابه یاد نمی آورم.
هرآدمی
میتواند با آغازصبح متولد شود
@adelehz
هشدار پلیس فتا

🔴 ویروسی خطرناک در کمین شماست

از ساعاتی پیش یک ویروس پیامکی خطرناک ایرانی در حال انتشار و آلوده کردن گوشی های کاربران است.

این ویروس که با وعده دریافت دوگیگ اینترنت رایگان کاربران را مجاب به کلیک بر روی یک لینک می‌کند، پس از نصب در گوشی کاربر به صورت خودکار شروع به ارسال پیامک با گوشی قربانی کرده و به تمام مخاطبان وی، پیامکی با همین مضمون ارسال می‌کند.


لطفا در همه گروه ها اطلاع رسانی کنيد

@adelehz
هشدار پلیس فتا

🔴 ویروسی خطرناک در کمین شماست
@adelehz
ادمیزاد است دیگر,زیباترین باغ راهم که داشته باشد بازهم حسرت باغ همسایه را میخورد.
قشنگ ترین لبخندراهم که داشته باشد برای لبخندیک نفردیگر میمیرد.
تاروپود آدمی راباحسرت بافته اند.
#عادله_زمانی
@adelehz
ای نسیم بی قرار روزهای عاشقی .
هرکجا زلفی پریشان شد گمان کردم تویی.

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گول ظاهر مظلوم بعضی ها را نخورید 😐
@adelehz
حال خوب
یعنی اینجا بشینی و غرق بشی
توی دنیای کتابهات...
#دوس_دارم
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جان جان جان 😍
چه میکنه این آهنگ آذری
@adelehz
صبح اگه این جوری شروع بشه ...
اون روز خراب شدنی نیست❤️
صبحتون پرنور🌞
@adelehz
نامه یازدهم
پسرک کوچکم سلام...
خورشیدک اخترک من
امروز میخواهم چیزی بتو بیاموزم که ممکن است اگر بتو نگویم خیلی دیر به آن برسی،و اگر دیر برسی یعنی خیلی زمان از دست بدهی واگر زمان از دست بدهی یعنی شکست ..
پس حالا به تومیگویم،عزیزکم هرکجای دنیا که زندگی کنی برای خوشبخت شدن به یک چیز نیازداری،وآن یک چیز نه ثروتت هست نه قدرتت نه شهرت و نه زیبایی ات ..
پسرم توبرای خوشبختی به قلبت نیازداری.ملاک و معیار خوشبختی تو قلبت است..هرچه از محبت پرتر باشد زندگیت از آرامش سرشارتر است و دریک کلام تو خوشبخت تری...
پسرکوچک من ،محبت در قلبت ،به معنی ساده لوحی نیست به معنی هرکس به تو بدی کرد تو عاشقش باش نیست ...محبت یعنی قلبت را از کینه خالی کن اگر کسی به تو بدی کرد از قلبت بیرونش کن فرصت دوباره برای اینکه بتواند به تو بدی کند به او نده،اما برای انتقام هم نقشه نکش پسرم ..چرا که نظم این جهان هیچ بدی را بی جواب نمیگذارد و تو لازم نیست روزها از یک غده چرکی کینه الود در قلبت رنج ببری ..
محبت یعنی به خدا فرصت بدهی راه زندگیت را خودش تعمیر کند نه غصه بخوری و نه بترسی اواینجاست پسرم قرن ها اینجا بوده و بازهم خواهد بود .
بله پسرم قلبت ملاک خوشبختی ات خواهد بود...پس بیش ازهمه چیز به قلبت اهمیت بده و مثل یک جواهر پاک همیشه آن را زیبا و درخشان نگاه دار...
که خدا نه الزاما درمسجد و کلیسا و صومعه که حتما درقلبی که سرشار از اعتماد به او باشد یافت خواهد شد...
#عادله_زمانی
#نامه_هایم
#هیواد
@adelehz
این میم مالکیت اون ‌قدر مفهوم نازنینیه، که حضرت سعدی هم گاهی خودش رو لوس می‌کرده و می‌گفته:

جان برافشانم اگر سعدی خویشم خوانی

😍😁
@adelehz
باورش سخت است اما مردم طوری فراموشت میکنند که انگار هرگز وجود نداشته ای ...
پ.ن پس به خاطر تصورات این مردم به خودت سخت نگیر
@adelehz
روزهایی رابیاد بیاور که
برای چیزهایی که امروز داری
دعا میکردی...
روز تان پر اتفاقات خوب❤️
@adelehz
لحظاتی در زندگی وجود دارد
که هرگز تکرار نمیشود
حس خوش فرزند بودن
حس ناب پدریا مادر بودن
حس دیدن خنده آنهایی که عاشقشانی
زندگی جاده ایست که هر ایستگاهش رافقط یکبار مهلت دیدن است نه بیشتر
#عادله_زمانی
ناهارتایم 😍😍
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تاثیر آزارجنسی هرگزاز روان قربانی پاک نمیشود.
به کودکانتان بیاموزیدکه هیچ شخصی حتی نزدیکترینانشان نبایداجازه لمس بدنشان راداشته باشند.به دیگران اجازه ندهیدبراحتی کودکتان رالمس کنند یا ببوسند.
@adelehz