میبینی؛
غروب جمعه چه همرنگ تنهایی و دلتنگی آدمهاست و چه قشنگ میان پنجرهها قد میکشد و چه عجیب غصهها را پر رنگ میکند...!
@adelehz
غروب جمعه چه همرنگ تنهایی و دلتنگی آدمهاست و چه قشنگ میان پنجرهها قد میکشد و چه عجیب غصهها را پر رنگ میکند...!
@adelehz
هر صبح
دیروزهای مبهم خود رادر نامعلوم ترین جای کاینات دفن میکنم وهیچ گذشته تلخی رابه یاد نمی آورم.
هرآدمی
میتواند با آغازصبح متولد شود
@adelehz
دیروزهای مبهم خود رادر نامعلوم ترین جای کاینات دفن میکنم وهیچ گذشته تلخی رابه یاد نمی آورم.
هرآدمی
میتواند با آغازصبح متولد شود
@adelehz
هشدار پلیس فتا
🔴 ویروسی خطرناک در کمین شماست
از ساعاتی پیش یک ویروس پیامکی خطرناک ایرانی در حال انتشار و آلوده کردن گوشی های کاربران است.
این ویروس که با وعده دریافت دوگیگ اینترنت رایگان کاربران را مجاب به کلیک بر روی یک لینک میکند، پس از نصب در گوشی کاربر به صورت خودکار شروع به ارسال پیامک با گوشی قربانی کرده و به تمام مخاطبان وی، پیامکی با همین مضمون ارسال میکند.
❌ لطفا در همه گروه ها اطلاع رسانی کنيد ❌
@adelehz
🔴 ویروسی خطرناک در کمین شماست
از ساعاتی پیش یک ویروس پیامکی خطرناک ایرانی در حال انتشار و آلوده کردن گوشی های کاربران است.
این ویروس که با وعده دریافت دوگیگ اینترنت رایگان کاربران را مجاب به کلیک بر روی یک لینک میکند، پس از نصب در گوشی کاربر به صورت خودکار شروع به ارسال پیامک با گوشی قربانی کرده و به تمام مخاطبان وی، پیامکی با همین مضمون ارسال میکند.
❌ لطفا در همه گروه ها اطلاع رسانی کنيد ❌
@adelehz
ادمیزاد است دیگر,زیباترین باغ راهم که داشته باشد بازهم حسرت باغ همسایه را میخورد.
قشنگ ترین لبخندراهم که داشته باشد برای لبخندیک نفردیگر میمیرد.
تاروپود آدمی راباحسرت بافته اند.
#عادله_زمانی
@adelehz
قشنگ ترین لبخندراهم که داشته باشد برای لبخندیک نفردیگر میمیرد.
تاروپود آدمی راباحسرت بافته اند.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گول ظاهر مظلوم بعضی ها را نخورید 😐
@adelehz
@adelehz
نامه یازدهم
پسرک کوچکم سلام...
خورشیدک اخترک من
امروز میخواهم چیزی بتو بیاموزم که ممکن است اگر بتو نگویم خیلی دیر به آن برسی،و اگر دیر برسی یعنی خیلی زمان از دست بدهی واگر زمان از دست بدهی یعنی شکست ..
پس حالا به تومیگویم،عزیزکم هرکجای دنیا که زندگی کنی برای خوشبخت شدن به یک چیز نیازداری،وآن یک چیز نه ثروتت هست نه قدرتت نه شهرت و نه زیبایی ات ..
پسرم توبرای خوشبختی به قلبت نیازداری.ملاک و معیار خوشبختی تو قلبت است..هرچه از محبت پرتر باشد زندگیت از آرامش سرشارتر است و دریک کلام تو خوشبخت تری...
پسرکوچک من ،محبت در قلبت ،به معنی ساده لوحی نیست به معنی هرکس به تو بدی کرد تو عاشقش باش نیست ...محبت یعنی قلبت را از کینه خالی کن اگر کسی به تو بدی کرد از قلبت بیرونش کن فرصت دوباره برای اینکه بتواند به تو بدی کند به او نده،اما برای انتقام هم نقشه نکش پسرم ..چرا که نظم این جهان هیچ بدی را بی جواب نمیگذارد و تو لازم نیست روزها از یک غده چرکی کینه الود در قلبت رنج ببری ..
محبت یعنی به خدا فرصت بدهی راه زندگیت را خودش تعمیر کند نه غصه بخوری و نه بترسی اواینجاست پسرم قرن ها اینجا بوده و بازهم خواهد بود .
بله پسرم قلبت ملاک خوشبختی ات خواهد بود...پس بیش ازهمه چیز به قلبت اهمیت بده و مثل یک جواهر پاک همیشه آن را زیبا و درخشان نگاه دار...
که خدا نه الزاما درمسجد و کلیسا و صومعه که حتما درقلبی که سرشار از اعتماد به او باشد یافت خواهد شد...
#عادله_زمانی
#نامه_هایم
#هیواد
@adelehz
پسرک کوچکم سلام...
خورشیدک اخترک من
امروز میخواهم چیزی بتو بیاموزم که ممکن است اگر بتو نگویم خیلی دیر به آن برسی،و اگر دیر برسی یعنی خیلی زمان از دست بدهی واگر زمان از دست بدهی یعنی شکست ..
پس حالا به تومیگویم،عزیزکم هرکجای دنیا که زندگی کنی برای خوشبخت شدن به یک چیز نیازداری،وآن یک چیز نه ثروتت هست نه قدرتت نه شهرت و نه زیبایی ات ..
پسرم توبرای خوشبختی به قلبت نیازداری.ملاک و معیار خوشبختی تو قلبت است..هرچه از محبت پرتر باشد زندگیت از آرامش سرشارتر است و دریک کلام تو خوشبخت تری...
پسرکوچک من ،محبت در قلبت ،به معنی ساده لوحی نیست به معنی هرکس به تو بدی کرد تو عاشقش باش نیست ...محبت یعنی قلبت را از کینه خالی کن اگر کسی به تو بدی کرد از قلبت بیرونش کن فرصت دوباره برای اینکه بتواند به تو بدی کند به او نده،اما برای انتقام هم نقشه نکش پسرم ..چرا که نظم این جهان هیچ بدی را بی جواب نمیگذارد و تو لازم نیست روزها از یک غده چرکی کینه الود در قلبت رنج ببری ..
محبت یعنی به خدا فرصت بدهی راه زندگیت را خودش تعمیر کند نه غصه بخوری و نه بترسی اواینجاست پسرم قرن ها اینجا بوده و بازهم خواهد بود .
بله پسرم قلبت ملاک خوشبختی ات خواهد بود...پس بیش ازهمه چیز به قلبت اهمیت بده و مثل یک جواهر پاک همیشه آن را زیبا و درخشان نگاه دار...
که خدا نه الزاما درمسجد و کلیسا و صومعه که حتما درقلبی که سرشار از اعتماد به او باشد یافت خواهد شد...
#عادله_زمانی
#نامه_هایم
#هیواد
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
باباش مال خودشه فقط😍
این میم مالکیت اون قدر مفهوم نازنینیه، که حضرت سعدی هم گاهی خودش رو لوس میکرده و میگفته:
جان برافشانم اگر سعدی خویشم خوانی
😍😁
@adelehz
جان برافشانم اگر سعدی خویشم خوانی
😍😁
@adelehz
باورش سخت است اما مردم طوری فراموشت میکنند که انگار هرگز وجود نداشته ای ...
پ.ن پس به خاطر تصورات این مردم به خودت سخت نگیر
@adelehz
پ.ن پس به خاطر تصورات این مردم به خودت سخت نگیر
@adelehz