This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ببار ای آسمان امشب
که قلبم باز بیتاب است
نه روز آرامشی در دل
نه شب در چشم من خواب است
#فریدون_مشیری
شب خوش
@adelehz
که قلبم باز بیتاب است
نه روز آرامشی در دل
نه شب در چشم من خواب است
#فریدون_مشیری
شب خوش
@adelehz
زنها را مقایسه نکنید
هرکدامشان با دیگری فرق دارند
چشمهای هیچ زنی شبیه زن دیگری نیست ...
خدا به تعداد زنهای زمین اقیانوس افریده است برای عمق چشمانشان..
#عادله_زمانی
@adelehz
هرکدامشان با دیگری فرق دارند
چشمهای هیچ زنی شبیه زن دیگری نیست ...
خدا به تعداد زنهای زمین اقیانوس افریده است برای عمق چشمانشان..
#عادله_زمانی
@adelehz
دستی برای صبحِ رسیده،تکان بده
خودرا به روز این همه روشن نشان بده
برخیز و از کسالت این بستر پَکَر
خمیازه را بریز و به لبخند جان بده
@adelehz
خودرا به روز این همه روشن نشان بده
برخیز و از کسالت این بستر پَکَر
خمیازه را بریز و به لبخند جان بده
@adelehz
دلم چنین خانه ای میخواهدتا هر صبح که نور از هر پنجره اش به شکلها ورنگهای مختلف برزمینش تابید من ایمان بیاورم هنوز هم راه برای خوشبخت بودن فراوان است ..
@adelehz
@adelehz
همانطورکه هیچ فصلی زشت نیست هیچ ادمی هم زشت نیست فقط باید دقیق باشی و وقت بگذاری و خوبیهایش راپیداکنی
پاییزممکن است مثل بهاربامیوه هایش سروصدا نکند ولی جذابیت میوه هایش دست کمی از بهار ندارد
@adelehz
پاییزممکن است مثل بهاربامیوه هایش سروصدا نکند ولی جذابیت میوه هایش دست کمی از بهار ندارد
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بمیرم انگار داره میگه من نبودم ..
@adelehz
@adelehz
مرز خوشی و ناراحتی
یک لبخند است ...
گاهی فقط برای دل خودت به زندگی لبخند بزن.
صبح پنجشنبه بخیر
@adelehz
یک لبخند است ...
گاهی فقط برای دل خودت به زندگی لبخند بزن.
صبح پنجشنبه بخیر
@adelehz
کاش الان دبستانی بودم .
ظهری از مدرسه میومدم ناهارمو میخوردم پای این مینشستم و کارتون میدیدم....
زغوغای جهان فارغ
@adelehz
ظهری از مدرسه میومدم ناهارمو میخوردم پای این مینشستم و کارتون میدیدم....
زغوغای جهان فارغ
@adelehz
خاطرات ادم های خوب همان لباس عروسی قدیمی توی صندوقند...
سالها گذشته است لباس ازمد رفته است رنگش دیگر انقدرها هم سفید نیست اما بااین وجود بازهم بانگاه کردنش ته دل آدم غنج می رود.
#عادله_زمانی
@adelehz
سالها گذشته است لباس ازمد رفته است رنگش دیگر انقدرها هم سفید نیست اما بااین وجود بازهم بانگاه کردنش ته دل آدم غنج می رود.
#عادله_زمانی
@adelehz
من به دنبال دلم /بهترین آهنگ که تا حالا شنیدم
<unknown>
آرزو گم کرده ام ...باحالتی زار امدم..
@adelehz
@adelehz