دلم سرباز خسته ایست که خانه اش در وطنش آتش گرفته است و در خاک دشمن هم زنده نمی ماند ..همانقدر تنها همانقدر در اتش ...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
کودکی در درونم از من می خواهد که برگردم.
برگردم و املای فردا را بنویسم وبه خودم نوزده بدهم .تمرینات ریاضی ام را حل کنم برنامه فردا را مرتب در کیفم بچینم .بعد بروم توی اشپزخانه نارنگی های درشت ونارنجی را پوست بکنم و به مامان خیره بشوم که دارد با آرامی کتلت سرخ میکند.و هردو منتظر بابا باشیم تا بیاید و شام بخوریم ..
کودک درونم میخواهد که برگردم اما دیگر نمی شود ...
#عادله_زمانی
#نوستالژی
#روزهایی_که_رفتند_و_برنمیگردند
@adelehz
برگردم و املای فردا را بنویسم وبه خودم نوزده بدهم .تمرینات ریاضی ام را حل کنم برنامه فردا را مرتب در کیفم بچینم .بعد بروم توی اشپزخانه نارنگی های درشت ونارنجی را پوست بکنم و به مامان خیره بشوم که دارد با آرامی کتلت سرخ میکند.و هردو منتظر بابا باشیم تا بیاید و شام بخوریم ..
کودک درونم میخواهد که برگردم اما دیگر نمی شود ...
#عادله_زمانی
#نوستالژی
#روزهایی_که_رفتند_و_برنمیگردند
@adelehz
من به رفتار عشق مشکوکم
مضربی از نیاز در ناز است
در نگاهش دو شاهِ تاتاری
پشتِ پلکش هزار سرباز است
#علیرضا_آذر
@adelehz
مضربی از نیاز در ناز است
در نگاهش دو شاهِ تاتاری
پشتِ پلکش هزار سرباز است
#علیرضا_آذر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ببار ای آسمان امشب
که قلبم باز بیتاب است
نه روز آرامشی در دل
نه شب در چشم من خواب است
#فریدون_مشیری
شب خوش
@adelehz
که قلبم باز بیتاب است
نه روز آرامشی در دل
نه شب در چشم من خواب است
#فریدون_مشیری
شب خوش
@adelehz
زنها را مقایسه نکنید
هرکدامشان با دیگری فرق دارند
چشمهای هیچ زنی شبیه زن دیگری نیست ...
خدا به تعداد زنهای زمین اقیانوس افریده است برای عمق چشمانشان..
#عادله_زمانی
@adelehz
هرکدامشان با دیگری فرق دارند
چشمهای هیچ زنی شبیه زن دیگری نیست ...
خدا به تعداد زنهای زمین اقیانوس افریده است برای عمق چشمانشان..
#عادله_زمانی
@adelehz
دستی برای صبحِ رسیده،تکان بده
خودرا به روز این همه روشن نشان بده
برخیز و از کسالت این بستر پَکَر
خمیازه را بریز و به لبخند جان بده
@adelehz
خودرا به روز این همه روشن نشان بده
برخیز و از کسالت این بستر پَکَر
خمیازه را بریز و به لبخند جان بده
@adelehz
دلم چنین خانه ای میخواهدتا هر صبح که نور از هر پنجره اش به شکلها ورنگهای مختلف برزمینش تابید من ایمان بیاورم هنوز هم راه برای خوشبخت بودن فراوان است ..
@adelehz
@adelehz
همانطورکه هیچ فصلی زشت نیست هیچ ادمی هم زشت نیست فقط باید دقیق باشی و وقت بگذاری و خوبیهایش راپیداکنی
پاییزممکن است مثل بهاربامیوه هایش سروصدا نکند ولی جذابیت میوه هایش دست کمی از بهار ندارد
@adelehz
پاییزممکن است مثل بهاربامیوه هایش سروصدا نکند ولی جذابیت میوه هایش دست کمی از بهار ندارد
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بمیرم انگار داره میگه من نبودم ..
@adelehz
@adelehz
مرز خوشی و ناراحتی
یک لبخند است ...
گاهی فقط برای دل خودت به زندگی لبخند بزن.
صبح پنجشنبه بخیر
@adelehz
یک لبخند است ...
گاهی فقط برای دل خودت به زندگی لبخند بزن.
صبح پنجشنبه بخیر
@adelehz