قابل توجه اون دسته از دوستان عزیزی
که برای شروع یه کار
میگن باشه ازشنبه ، باشه ازاول ماه
فرداهم شنبه است هم اول ماه😳😁
تابهانه های بعدی شما
را به خدامیسپارم 😊😳😁😄
@adelehz
که برای شروع یه کار
میگن باشه ازشنبه ، باشه ازاول ماه
فرداهم شنبه است هم اول ماه😳😁
تابهانه های بعدی شما
را به خدامیسپارم 😊😳😁😄
@adelehz
خنده هایت می تواند باز هم کوکم کند
دیدن چشم تو شاید خاطرم را جم کند
قدر یک عصرانه با من کنج این آتش بشین
مرد تنها می تواند خوب چایی دم کند
#امیر_سهرابی
@adelehz
دیدن چشم تو شاید خاطرم را جم کند
قدر یک عصرانه با من کنج این آتش بشین
مرد تنها می تواند خوب چایی دم کند
#امیر_سهرابی
@adelehz
ودرواقع عصر جمعه
دلگیر نیست .
بلکه این ماییم که عادت نکردیم
چیزی را به زیبایی ولذت
به پایان ببریم ..حتی یک هفته ساده را
مایادگرفتیم درپایان هرچیز
فقط غصه داری کنیم غافل ازاینکه
هرپایانی نقطه آغاز یک شروع است..⭐️
#عادله_زمانی
@adelehz
دلگیر نیست .
بلکه این ماییم که عادت نکردیم
چیزی را به زیبایی ولذت
به پایان ببریم ..حتی یک هفته ساده را
مایادگرفتیم درپایان هرچیز
فقط غصه داری کنیم غافل ازاینکه
هرپایانی نقطه آغاز یک شروع است..⭐️
#عادله_زمانی
@adelehz
به خرداد خوش آمدید
فصل عاشقانه های مدرسه ای
قلبهای ته دفتر مشق
و امتحانهای تمام ناشدنی
به خرداد خوش آمدید....
#عادله_زمانی
@adelehz
فصل عاشقانه های مدرسه ای
قلبهای ته دفتر مشق
و امتحانهای تمام ناشدنی
به خرداد خوش آمدید....
#عادله_زمانی
@adelehz
آدمی به امیدزنده است.
درواقع،نمیتواندبدون امیدادامه دهد.
انگاردرغریزه ماآدمهاگذاشته اند
که حتی در بدترین روزهاهم به رویاهای دور ودرازمان فکر کنیم یحتمل راز بقای ما
هم این است
#عادله_زمانی
@adelehz
درواقع،نمیتواندبدون امیدادامه دهد.
انگاردرغریزه ماآدمهاگذاشته اند
که حتی در بدترین روزهاهم به رویاهای دور ودرازمان فکر کنیم یحتمل راز بقای ما
هم این است
#عادله_زمانی
@adelehz
این روزها زندگی کمی سخت گیرترشده است 😔اما صبورباشید🌹خدای روزسختی ها خدای روزشادی نیزهست 🙏 لطفا ناامیدنباشید🌹
@adelehz
@adelehz
بازهم عصر شد
بیا و مرا ببر ازاین "عصر"
عصر دلتنگی های بی دلیل
به عصری نوببر مرا
شاید عصر عاشقانه های
حافظ
شایدهم سعدی...
#عادله_زمانی
@adelehz
بیا و مرا ببر ازاین "عصر"
عصر دلتنگی های بی دلیل
به عصری نوببر مرا
شاید عصر عاشقانه های
حافظ
شایدهم سعدی...
#عادله_زمانی
@adelehz
دنیا همیشه
سختی هایش را دارد.
تمام نمیشود..
به جهنم...
توبخند...که خندیدنت را دوست دارم
#عادله_زمانی
@adelehz
سختی هایش را دارد.
تمام نمیشود..
به جهنم...
توبخند...که خندیدنت را دوست دارم
#عادله_زمانی
@adelehz