"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
شمع باشی یا چراغ فانوس
فرقی ندارد
اگر دلی را روشن کنی
بی شک خود خورشیدی.
#عادله_زمانی
@adelehz
هرشب قبل ازخواب
غم هایتان را زمین بگذارید
وخدا رابغل بگیرید.
شب خوش❤️
@adelehz
سخنی که باتو دارم
به نسیـم صبح گفتم

دگری نمی‌شناسم
تو ببر که آشنایی

#سعدى
@adelehz0
"زنی که‌گم کردم "
@adelehz
استارت از یک کودک هفت ساله افغان خورده شد .تجاوز و قتل و سوزاندن بدنش با اسید ...این اغاز سریال تراژدی اخبار قتل و تجاوز به کودکان در این یک سال است .در خبرها خواندم قاتل ستایش قریشی سحرگاه فردا اعدام میشود.هنوز او اعدام نشده که حالا اخبار پر است از تجاوز ناپدری به پسرک دو ساله و قتلش ...!!! نمیدانم بگویم جانی ،شیطان،حیوان درنده صفت اصلا هیچ صفتی پیدا نمیکنم فقط میگویم شرم بر دنیای ادم بزرگهایی چون ما که فرشته های کوچک این چنین درآن می میرند...شرم .
@adelehz
هیچ کس جز خودمان
نمیتواند که حال خودمان را
خوب تر کند...
سر این خود بسلامت...
@adelehz
شمیـم پیـرهنی با نسیـم صبح فرست

که چشم در رهم ای گل به بوی درمانت
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح بدون یک لیوان چای تازه دم
اصلا انگار شروع نمیشود...
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به بارانی بهاری
شدید،ناگهانی وگرم
جهت باریدن و زودودن بخشی
ازگذشته از زندگیمان شدیدا نیازمندیم.
#نیازمندی_ها
@adelehz
اینکه شما گاهی از انتخاب هایتان
دلسرد می شوید
درواقع چیز ترسناکی نیست!
این بشما می اموزد که ممکن است راه های زیاد وادمهای بی شماری را در زندگی ببینید
امانهایتا با یک نفر به یک راه خواهید رفت.
ازراههای فرعی و آدمهای نادرست هراس نداشته باشید ...
#عادله_زمانی
@adelehz
گاهی خونی
وگاهی هوا...
گاهی درون وجودم
وگاهی در اطرافم
اما در هرصورت برای زنده
ماندنم بودنت ضروریست..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عشق کیفیت میخواهد و دوام .
ایده ال ترین ادم دنیا هم که باشد اگر نتوانی با او پیر شوی
نمی ارزد...
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
می دانم که بلاخره پاییزی می آید
که من تورا بین برگ ریزانش بیاد نیاورم ...اما تا آن پاییز من چندبار مرده ام و زنده شده ام را فقط خدا می داند.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بهشت انجاست که آزاری نباشد.
کسی را با کسی کاری نباشد...
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما ادمها از لحاظ علمی این ساختار و داریم که با خنده دیگران به خنده بیفتیم حتی بدون دلیل!
چه خوبه حتی شده الکی باعث خندیدن کسی بشیم ..این همه اخم چرا...
@adelehz
صبح جمعه فقط اینجوری
ساده زیبا پر آرامش
@adelehz
در دنیای درختان ،غمگین ترینشان درختی ست که پنجره میشود ...نه پای رفتن در جاده دارد و نه توان ماندن در دیوار...سرنوشتش انتظار است وانتظار..
#عادله_زمانی
@adelehz