"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
می سوختم و مرا نمی دیدی
امروز نگاه کن که دودم من
تا من بودم نیامدی، افسوس!
وانگه که تو آمدی، نبودم من
#سایه
@adelehz
اینا رو یادتونه؟
چقد برای داشتنشون زحمت میکشیدیم ..
ایشونم اقای صادق صندوقی خالقشونن 😍
یاد خاطرات بچگی بخیر❤️
@adelehz
@SoundSilence - Voices Of The Night
Shahrdad Rohani
صدای شب
بیکلامی زیبا از شهرداد روحانی
@adelehz
به خودت سخت نگیر
باخودت مهربانتر باش
تهش جز خودت کسی برایت نمی ماند.
@adelehz
لبخند تورا چند صباحی ست که ندیدم
یک بار دیگر
خانه ات آباد
بگو سیب!
@adelehz
گاهی تلفن را بردار به کسی زنگ بزن .بگو فلانی جان ممنونم که دیشب بعد از ان مهمانی سرراهت مرا تا ایستگاه مترو رساندی ..به آشنایی که سالی یکبار هم نمیبینش زنگ بزن و بگو شنیده ام دخترت دانشگاه قبول شده است خیلی مبارک باشد .گاهی به ادمی که فقط میشناسیش پیامی بده ...اگر شنیده ای کسی غمی دارد حتی اگر نزدیک نیستید حتی خیلی صمیمی نیستید به ختم عزیزش برو ..ادمها ان طور که نشان میدهند قوی نیستند.انقدر که بلند میخندند شاد نیستند.ان اندازه که به خودشان میرسند دلشان شاد نیست...
ادمها گاهی نیاز دارند که بهشان بگویی میتوانم درکت کنم میتوانم حست کنم حتما لازم نیست ازتو منفعتی به من برسد من بدون رسیدن هیچ سودی ازتو به من، میتوانم به تو نزدیک باشم .
ادمها گاهی نیاز دارند که بهشان بفهمانید که ازشنیدن خوشحالی شان خوشحالید به احترام حتی یک بار دیدنشان هم که شده است ...
آدمها نیازدارند که بدانند دیگران میبنندشان حتی اگر در دورترین فاصله ادمها به مهربانی سخت محتاجند در واقع هیچ آدمی در دنیا انقدر ثروتمند نیست که از مهربانی بی نیاز باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
شمع باشی یا چراغ فانوس
فرقی ندارد
اگر دلی را روشن کنی
بی شک خود خورشیدی.
#عادله_زمانی
@adelehz
هرشب قبل ازخواب
غم هایتان را زمین بگذارید
وخدا رابغل بگیرید.
شب خوش❤️
@adelehz
سخنی که باتو دارم
به نسیـم صبح گفتم

دگری نمی‌شناسم
تو ببر که آشنایی

#سعدى
@adelehz0
"زنی که‌گم کردم "
@adelehz
استارت از یک کودک هفت ساله افغان خورده شد .تجاوز و قتل و سوزاندن بدنش با اسید ...این اغاز سریال تراژدی اخبار قتل و تجاوز به کودکان در این یک سال است .در خبرها خواندم قاتل ستایش قریشی سحرگاه فردا اعدام میشود.هنوز او اعدام نشده که حالا اخبار پر است از تجاوز ناپدری به پسرک دو ساله و قتلش ...!!! نمیدانم بگویم جانی ،شیطان،حیوان درنده صفت اصلا هیچ صفتی پیدا نمیکنم فقط میگویم شرم بر دنیای ادم بزرگهایی چون ما که فرشته های کوچک این چنین درآن می میرند...شرم .
@adelehz
هیچ کس جز خودمان
نمیتواند که حال خودمان را
خوب تر کند...
سر این خود بسلامت...
@adelehz
شمیـم پیـرهنی با نسیـم صبح فرست

که چشم در رهم ای گل به بوی درمانت
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح بدون یک لیوان چای تازه دم
اصلا انگار شروع نمیشود...
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به بارانی بهاری
شدید،ناگهانی وگرم
جهت باریدن و زودودن بخشی
ازگذشته از زندگیمان شدیدا نیازمندیم.
#نیازمندی_ها
@adelehz
اینکه شما گاهی از انتخاب هایتان
دلسرد می شوید
درواقع چیز ترسناکی نیست!
این بشما می اموزد که ممکن است راه های زیاد وادمهای بی شماری را در زندگی ببینید
امانهایتا با یک نفر به یک راه خواهید رفت.
ازراههای فرعی و آدمهای نادرست هراس نداشته باشید ...
#عادله_زمانی
@adelehz
گاهی خونی
وگاهی هوا...
گاهی درون وجودم
وگاهی در اطرافم
اما در هرصورت برای زنده
ماندنم بودنت ضروریست..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عشق کیفیت میخواهد و دوام .
ایده ال ترین ادم دنیا هم که باشد اگر نتوانی با او پیر شوی
نمی ارزد...
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
می دانم که بلاخره پاییزی می آید
که من تورا بین برگ ریزانش بیاد نیاورم ...اما تا آن پاییز من چندبار مرده ام و زنده شده ام را فقط خدا می داند.
#عادله_زمانی
@adelehz