موزیک شب قطعه زیبای "شهرخالی"از اهنگساز افغان امیرجان صبوری و آواز هنرمندتاجیک نگاره خالوا🎼🎼🎼🎼🎼❤️❤️❤️👇
هیچ شبی
بی تو نمیگذرد
خودت هم که نباشی
صدایت درگوشهایم
عطرت درمشامم
ویادت در دلم
شبم را پراز "تو"میکند.
#عادله_زمانی
شب به خیر ارامش و دلخوشی ❤️🌙⭐️
@adelehz
بی تو نمیگذرد
خودت هم که نباشی
صدایت درگوشهایم
عطرت درمشامم
ویادت در دلم
شبم را پراز "تو"میکند.
#عادله_زمانی
شب به خیر ارامش و دلخوشی ❤️🌙⭐️
@adelehz
برای معجزه نباید
حتما دنبال دونیم شدن دریا یا گلستان شدن آتش گشت...که صبح خود معجزه ی
زندگی هرکدام ازماست ...
پایان سیاهی ودمیدن روشنایی...
#عادله_زمانی
@adelehz❤️
حتما دنبال دونیم شدن دریا یا گلستان شدن آتش گشت...که صبح خود معجزه ی
زندگی هرکدام ازماست ...
پایان سیاهی ودمیدن روشنایی...
#عادله_زمانی
@adelehz❤️
شنیده ام بازگشتی
به شهرمان پس
بگو چراچند روز است،
قناری ها بلندتر وعاشقانه تر
میخوانند...
#عادله_زمانی
@adelehz
به شهرمان پس
بگو چراچند روز است،
قناری ها بلندتر وعاشقانه تر
میخوانند...
#عادله_زمانی
@adelehz
قابل توجه اون دسته از دوستان عزیزی
که برای شروع یه کار
میگن باشه ازشنبه ، باشه ازاول ماه
فرداهم شنبه است هم اول ماه😳😁
تابهانه های بعدی شما
را به خدامیسپارم 😊😳😁😄
@adelehz
که برای شروع یه کار
میگن باشه ازشنبه ، باشه ازاول ماه
فرداهم شنبه است هم اول ماه😳😁
تابهانه های بعدی شما
را به خدامیسپارم 😊😳😁😄
@adelehz
خنده هایت می تواند باز هم کوکم کند
دیدن چشم تو شاید خاطرم را جم کند
قدر یک عصرانه با من کنج این آتش بشین
مرد تنها می تواند خوب چایی دم کند
#امیر_سهرابی
@adelehz
دیدن چشم تو شاید خاطرم را جم کند
قدر یک عصرانه با من کنج این آتش بشین
مرد تنها می تواند خوب چایی دم کند
#امیر_سهرابی
@adelehz
ودرواقع عصر جمعه
دلگیر نیست .
بلکه این ماییم که عادت نکردیم
چیزی را به زیبایی ولذت
به پایان ببریم ..حتی یک هفته ساده را
مایادگرفتیم درپایان هرچیز
فقط غصه داری کنیم غافل ازاینکه
هرپایانی نقطه آغاز یک شروع است..⭐️
#عادله_زمانی
@adelehz
دلگیر نیست .
بلکه این ماییم که عادت نکردیم
چیزی را به زیبایی ولذت
به پایان ببریم ..حتی یک هفته ساده را
مایادگرفتیم درپایان هرچیز
فقط غصه داری کنیم غافل ازاینکه
هرپایانی نقطه آغاز یک شروع است..⭐️
#عادله_زمانی
@adelehz
به خرداد خوش آمدید
فصل عاشقانه های مدرسه ای
قلبهای ته دفتر مشق
و امتحانهای تمام ناشدنی
به خرداد خوش آمدید....
#عادله_زمانی
@adelehz
فصل عاشقانه های مدرسه ای
قلبهای ته دفتر مشق
و امتحانهای تمام ناشدنی
به خرداد خوش آمدید....
#عادله_زمانی
@adelehz
آدمی به امیدزنده است.
درواقع،نمیتواندبدون امیدادامه دهد.
انگاردرغریزه ماآدمهاگذاشته اند
که حتی در بدترین روزهاهم به رویاهای دور ودرازمان فکر کنیم یحتمل راز بقای ما
هم این است
#عادله_زمانی
@adelehz
درواقع،نمیتواندبدون امیدادامه دهد.
انگاردرغریزه ماآدمهاگذاشته اند
که حتی در بدترین روزهاهم به رویاهای دور ودرازمان فکر کنیم یحتمل راز بقای ما
هم این است
#عادله_زمانی
@adelehz
این روزها زندگی کمی سخت گیرترشده است 😔اما صبورباشید🌹خدای روزسختی ها خدای روزشادی نیزهست 🙏 لطفا ناامیدنباشید🌹
@adelehz
@adelehz