"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
eshghe-to
shajarian
یارب کن آسان آسان این مشکل من
@adelehz
الهی اگر تو نبودی چه میکردم!به چه کسی جز تومیتوان اینگونه ایمن تکیه داد؟هرچه برایم بخواهی را میپذیرم گرچه شاید تلخ باشد اما اگرتومیخواهی ارزشش را دارد..
یا نعم نصیر،ای بهترین یاری دهندگان
#عادله_زمانی
هنوز بـعد تو سرگرم خاطرات توام

تو ای ستاره چه دنباله دار می‌گذری

#احسان_اکابری
@adelehz
محبت دریک چرخه اسیر شده است تا ابد.بدین شکل که اگر شما بکسی محبتی کنید همان محبت میچرخد ومیچرخد و میچرخد وبازهم بشما برمیگردد این است که وقتی به کسی هدیه کوچکی می دهید و باعث میشود واقعا خوشحال شود کمی بعد ازجایی که فکرش را هم نمیکردید هدیه ای بهتر دریافت میکنید ..این است که اگر به کودکی فقیر محبت میکنید یک نفر ازشما بالاتر بدون اینکه حتی فکرش رابکنید به شما محبت میکند..اگر میدانید همکارتان گرفتاری بزرگی دارد وبخشی از کارش را بدون منت برایش انجام میدهید کمی بعد ازجایی که روحتان هم نمیتواند خبردارباشد کسی در گرفتاری تان کمکتان میکند.به همین صورت بدی هم دراین چرخه اسیر است ..وقتی به کسی زخم زبان میزنید حاضرم برایتان قسم بخورم که نمیمیرید مگر حرفی بهمان تلخی را اززبان کسی بشنوید ..اگر کسی را مسخره میکنید روزی به خودتان می اید و میبینید که شبیه همانی شدید که مسخره اش کردید..اگر به پدریا مادرتان توهین کنید فرزندتان همان توهین وچه بسا بدتر را بشما پس خواهد داد...
اینکه میگویند خدا عادل است شوخی نیست...خدا واقعا عادل است ..اما خدا موقر است ومتین این است که تا کسی به شما ظلم کرد فریاد نزنید که توچه خدایی هستی که جوابش رانمیدهی ...به او بسپاردش ..خدا خودش چنان پاسخش را میدهد که باورتان هم نخواهد شد ولی الزاما همیشه شاهد این عدالت نخواهید بود اما شما نمیتوانید ادعا کنید که اگر شما شاهدش نیستید پس رخ نداده است .
لذا اگر میخواهید از چرخه لطف الهی خارج نشوید از محبت و لطف به دیگران ولو که بیگانگان ولو که کم و اندک دریغ نکنید.
ارحم ترحم
رحم کن تا مورد رحم واقع شوی.
#عادله_زمانی
@adelehz
يه مريض افغان اومد؛گفتم كجات درد ميكنه؟
گفت جانم درد ميكنه دكتر؛
بعضي موقع آدم جانش درد ميكنه..

@adelehz
امروز روز جهانی دختر بچه هاست😍❤️
خدا دخترها رو افرید تا زمینش زیبا بشه❤️
تا باباها دلشون به زندگی گرم بشه❤️
تا مامانها غصه ی همزبونی و نخورن
روز همیشه مونس مامان روز همیشه دلنگران بابا مبارک
@adelehz
دختر همیشه دلش برای باباش تنگه همیشه نگران باباشه ...اینو فقط یه دختر میفهمه ...
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ادم دلش میخواد پای روضه این بزرگوار گوله گوله اشک بریزه 😉😘
@adelehz
میگفت به درد من نمی خورد.
راست می گفت...
اوبه هیچ یک از دردهایم نمی خورد..
او خودش دردی جدا بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
مارا به جز عشق
دیگر چه غایت است؟
@adelehz
به شیراز بگویید یک اردیبشهت بهاری با عطرناب بهارنارنج هایش یک عشق بازی باصبح شعف انگیزش یک شب عاشقانه خوانی در حافظیه اش ویک نماز درشاهچراغش به من بدهکاراست..
+به بهانه روز حافظ
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بکگراند گوشی مو گل گلی کردم .
گفتم شاید شماهم دوست داشته باشین ❤️😊
@adelehz
اسمش گل است
ولی اگر تو برایم بچینیش
اگر توبرایم تاجی ازان بسازی
اگر تو بیادم بکاریش
نامش می شود عشق...
#عادله_زمانی
@adelehz
روز جهانی بدون سوتین برای جلب توجه زنان به سرطان مهیب پستان..
@adelehz