"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
میگفتی برایم می میری .باید میفهمیدم عاشقم نیستی ..چون کسی که عاشق باشد نمیمیرد بلکه برایش زندگی میکند ...فرق عاشق و دروغگو این است .
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امروز روز جهانی لبخنده
لطفا لبخند بزنید .
و این روز رو به همه کسانی که لبخندششون امید زندگیتون هست تبریک بگید😍❤️😊
@adelehz
تصور کن سالها بعد یک عصر جمعه سرد پاییزی که باران ریز می بارد و هوا سرد شده است .توی خانه ات روی مبل راحتی ات نشسته ای ..پلیور عسلی کم رنگی به تن کرده ای همان رنگی که من میپسندیدم ..
و سخت در حال تماشای فیلمی کلاسیک هستی بخار قهوه کنار دستت بلند شده ..ان لحظه به همه چیز فکر میکنی بجز من ..
پسر کوچکت اسباب بازیش را می اورد تا درستش کنی با حوصله و لبخند از دستش میگیری،گلایه می کنی و میگویی چرا مرتب خرابش میکنی؟اگر اینقدر کهنه شده است چرا یکی دیگر از اسباب بازی هایت را برنمیداری؟وپسرت با سادگی میگوید چون دوستش دارم ...
همین یک جواب کوتاه کافی خواهد بود تا تو وسط روز تعطیلت بین یک ارامش خاص و دریک هوای بینظیر ناگهان یاد من بیوفتی و همه چیز برهم بریزد...
ان لحظه لابد خواهی فهمید که چرا من با وجود اینکه تو کامل نبودی بهترین نبودی خاص نبودی بازهم کنارخودم نگاهت میداشتم ...چون دوستت داشتم
شاید ان لحظه بازهم ازخود بپرسی که چرا زن درون اشپزخانه حالا من نیستم؟وجوابش ساده است چون دیگر دوستت نداشتم ...
پسرت به بازیش برخواهد گشت و تو ادامه فیلمت را خواهی دید قهوه ات سرد میشود وزندگی ادامه می یابد ...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یکی که تو هوای سرد تو پارک اینجوری منتظرمون بشه چیه؟!
همونم نداریم !
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هــر شب پی دیدار تــو آشفته‌ی خوابم
ای باعث این خواب پریشان، تو کجایی؟!
@adelehz
#شب_خوش
صبحت به خیر خورشید
وقتی که می دمیدی ماه مرا ندیدی؟!
@adelehz
مادربزرگم هرصبح خصوصا صبح شنبه همه رو بیدارمیکرد و به جای اینکه بگوید بروید سرکار میگفت بروید روزی تان را ازخدا بگیرید ..خدا صبح زود روزی را تقسیم میکندبجنبید تا دیرنرسید ...
روزی تان پربرکت
@adelehz
رسالت تو نجات دنیا و شاد کردن تمام ادمها نیست.توهمینکه بتوانی همان یک نفری در دنیا که بتو تکیه کرده را شاد کنی یعنی رسالتت را تمام کرده ای و موفق بودی.
#عادله_زمانی
@adelehz
مگرنمیدانی که از کوزه همان تراود که در اوست .پس چرا از بدی و بی انصافی بعضی ادمها دلت میگیرد؟!
انها گناهی ندارند انها کوزه اند و زهر در درونشان ..راهی جز بروزش ندارند.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جان
اینو کی میتونه بندازه زندون 😍😊
@adelehz
چه فرق میکند
تهران باشی یا آتن؟
چه فرق میکند
شیراز باشی یا پراگ؟
چه فرقی میکند
دهلی باشی یا قاهره؟
هرجای جهان که باشی
دلتنگِ توأم
این جهان
نقشه ی دلتنگیِ من است...
#بابک_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من اگه روزی بخوام ازدواج کنم فقط به این دلیله 😊 شمارو دیگه نمیدونم
شب خوش🌙💫
@adelehz
صبح یعنی فردای دیروز
این مگر همان روزی نبود که دیروز عاشقانه منتظرش بودم ..
باید با لبخند به او خوش امد بگویم ..
صبح به خیر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کودک حضور خداست.
به حضورخدا احترام بگذاریم و دوستش داشته باشیم..
هشت اکتبر روز جهانی کودک مبارک.
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
کودک حضور خداست. به حضورخدا احترام بگذاریم و دوستش داشته باشیم.. هشت اکتبر روز جهانی کودک مبارک. @adelehz
روز جهانی کودک بود و تلویزیونی که ازصبح تا شب کارتون پخش میکرد.شادبودیم عجیب یاد شادی های بی بهونه مون بخیر...
@adelehz
دنیا
یک لیوان چای گرم به ما بدهکاراست
کنارهم بی دغدغه فردا وامروز
شاد و خوش
@adelehz
واقعا دلتون میاد اینارو بکشید؟
خدارومیشناسید اصن؟
@adelehz