"زنی که‌گم کردم "
4.39K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
دوست داشتن را ازخودتان شروع کنید.
اگر خودتان را دوست نداشته باشید
نمیتوانید ازکسی انتظار داشته باشید عاشقتان باشد.
@adelehz
ز عشق تا به صبوری
هزار فرسنگ است

#سعدی
@adelehz
وقتی میگن اخلاقش سگه
این و میگن؟؟
😁😊
@adelehz
خدا میدونه چقد ازاین فیلم و ازاین کاراکتر میترسیدم .برنامه کودک نبود شکنجه بود😡
@adelehz
بیا به خاطراتمان احترام بگذاریم
گاهی مرورشان کنیم
خیابانهایی که باهم قدم زدیم
گناهی ندارند که ازشان متنفرباشیم
حتی اگر امروز تک تک قدم میزنیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این حیوون مدتها گرسنه بوده تا یک خانومی پیداش کرده وبهش غذا و جا داده و اونم تونسته به توله هاش شیر بده اشکهاش و ببینید خدای ما خدای این زبون بسته هم هست به مخلوقاتش احترام بگذارین تا ازتون راضی باشه
کمی بخند
تونمیدانی
ولی اینجا کسی نفسهایش
به خنده هایت وصل است ..
@adelehz
Ahooye Vahshi
Faramarz Aslani
مگر خضر مبارک پی تواند
که این تنها به ان تنها رساند.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پاییز امسال چرا اینقد سرد شروع شده .چیزی بهش گفتین ؟ناراحته چرا اینقد؟؟
❄️⛄️🌬☔️💨
@adelehz
پاییز مگه نباید این باشه قاعدتا؟
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بیایم تو عروسی ها اینجوری نباشیم💃
@adelehz
صدای بارون خیلی قشنگه خصوصا اگه هیچ صدای دیگه ایم نباشه ...
ته ارامشه..
@adelehz
Khodahafez - wWw.NakaMan.iR
Andy - wWw.NakaMan.iR
خداحافظ ای عشق
خداحافظ ای گل
واسه دل شکستن نداری تحمل
@adelehz
گاهی باید از کنار ادم هایی بگذری که روزی هزار بارخودت را به خاطرشان لعنت میکنی .لعنت میکنی که چرا چنین ادمهایی را دیدی شناختی و یا حتی تصور کردی که ادمند..اما غصه نخور تلخی بودن انها در زندگیت به این خاطر است که شیرینی ادم خوبها را بهتر درک کنی ...عزیزدلم سفید در کنارسیاه است که معنا پیدا میکند.
از اینکه در زندگیت پیدایشان شده از انها تشکر کن چون بخاطرانهاست که تو میتوانی بیشتر و بیشتر عاشق مهربان هایی باشی که حواسشان به توست.
ازانها تشکر کن ولی در خانه ات را برویشان ببند .انها که دلت را میشکنند جایشان همان جاست
پشت در!
#عادله_زمانی
@adelehz8
هرجایگاهی و که خدابه ادم میده
کاش اینقدر کنارش جنبه هم بده که زیردستاشو درک کنه.مثل این استاد که به جای عقده ای بازی خودشو جای دانشجوهاش گذاشته و فهمیده اوناهم ادمن و دل دارند.
@adelehz
Forwarded from 🎀 نبض زن 💕
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دنیا هنوز زیباست.
این را باید امروز بدانیم .فردا ممکن است دیرباشد.
@adelehz
میگفتی برایم می میری .باید میفهمیدم عاشقم نیستی ..چون کسی که عاشق باشد نمیمیرد بلکه برایش زندگی میکند ...فرق عاشق و دروغگو این است .
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امروز روز جهانی لبخنده
لطفا لبخند بزنید .
و این روز رو به همه کسانی که لبخندششون امید زندگیتون هست تبریک بگید😍❤️😊
@adelehz