"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
خدایا ..دلم از ادمهایت خیلی گرفته است ادمهای نامهربان بی انصافت..
خدایا من دستم خالیست نمیتوانم جوابشان رابدهم .من جز تو چیزی ندارم و دلخوشم به اینکه توبرایم کافی باشی...
@adelehz
بهارِ با تو بودن‌ها چه شد؟ پاییز دلتنگیست
کجایی صبح من؟ شامِ ملال‌انگیز دلتنگیست
@adelehz
باهم زندگی کنیم ...
فرصت اینقدر کوتاه هست که حیفه به کینه بگذره..
فرصت کوتاهه
@adelehz
دخترکی بود با روسری گل گلی
چشمانش سیاه بود به رنگ شب
و گیسوانش خوش بو و بلند و موج دار
دخترک روزها بین لاله های وحشی دشت می دوید کنار رودخانه های جاری و زلال مینشست و جریان اب را می دید برای کبوترها و پرنده های مهاجر دهکده شان دانه میپاشید کنار جاده می ایستاد و برای مسافران نااشنا دست تکان می داد و ارزو میکرد این رهگذران سالم به خانه شان برسند..دخترک شاد بود عاشق زندگی ،دلش بوی بهار می داد و نفس هایش از گرمای مهربانی پر
گلهای روسری دخترک همیشه شاداب بودند و سرخ
یک روز اما وقتی کنار جاده بود رهگذری سوار بر اسب از کنارش گذشت رهگذر چشمان براقی داشت و پاهایش را انچنان بر گرده اسب قفل کرده بود که انگار هیچ گاه قصد پیاده شدن ندارد موهای سیاهش در باد حرکت می کرد.رهگذر که به دخترک رسید ایستاد نگاهی به او کرد و لبخند زد توگویی ستاره ای درخشید...
بعد رهگذر راهش را ادامه داد و همه چیز مثل قبل شد ..دخترک اما نه ..دخترک خیال میکرد لبخند رهگذر یعنی او می ماند و برمیگردد اما خیال ساده ای بود رهگذر خیلی وقت بود که رفته بود و انتهای جاده هنوز گرم نفس قدم های اسبش بود ..ازآن روز به بعد دخترک دیگر نخندید ..او یاد گرفته بود که رهگذرها ماندنی نیستند..واین برایش گران تمام شده بود ..او یادگرفته بود دیگر به هیچ لبخندی اعتماد نکند ..دخترک دیگر شاد نبود او چیزهای بدی اموخته بود تو گویی جامی زهر بریزی پای بوته ای گل ...
از آن روز به بعد دیگر گلهای روسری دخترک نه سرخ ماندند ونه شاداب
#عادله_زمانی
#روسری_سرخ
#داستان_کوتاه
@adelehz
تو ترکم کردیُ من
همچنان در شهر
خواهم ماند

که رسم عاشقی را بین مردم جا بیندازم

@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
Www.Ganja2Music.Us – 06-Morteza_Pashaey_Gole_Bita_
اینو جایی گوش دادم که دوباره نرفتم و با دوستی که دیگه هرگز ندیدمش.. یاد همه ی روزهاییی که رفتن دوستایی که دیگه ندیدیمشون ونمیبینمیشون بخیر
@adelehz
شمیـم پیـرهنی با نسیـم صبح فرست
که چشم در رهم ای گل به بوی درمانت

@adelehz
مقدار عاشقی زنها را
از تعداد گلهای روی پیراهنشان میشود فهمید.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دوست داشتن را ازخودتان شروع کنید.
اگر خودتان را دوست نداشته باشید
نمیتوانید ازکسی انتظار داشته باشید عاشقتان باشد.
@adelehz
ز عشق تا به صبوری
هزار فرسنگ است

#سعدی
@adelehz
وقتی میگن اخلاقش سگه
این و میگن؟؟
😁😊
@adelehz
خدا میدونه چقد ازاین فیلم و ازاین کاراکتر میترسیدم .برنامه کودک نبود شکنجه بود😡
@adelehz
بیا به خاطراتمان احترام بگذاریم
گاهی مرورشان کنیم
خیابانهایی که باهم قدم زدیم
گناهی ندارند که ازشان متنفرباشیم
حتی اگر امروز تک تک قدم میزنیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این حیوون مدتها گرسنه بوده تا یک خانومی پیداش کرده وبهش غذا و جا داده و اونم تونسته به توله هاش شیر بده اشکهاش و ببینید خدای ما خدای این زبون بسته هم هست به مخلوقاتش احترام بگذارین تا ازتون راضی باشه
کمی بخند
تونمیدانی
ولی اینجا کسی نفسهایش
به خنده هایت وصل است ..
@adelehz
Ahooye Vahshi
Faramarz Aslani
مگر خضر مبارک پی تواند
که این تنها به ان تنها رساند.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM