يه مدت مامان جونمو فرستاديم نهضت در حد يكم خوندن سواد دار شه، همه پولا آقاجونمو كاسه گل سرخى و سينى ميخريد میداد به معلما كه بهش نمره بدن.
پ.ن نمیدونم چرا ولی بعد چندروز نصفه شبی بااین خیلی خندیدم تصورش حالمو جا اورد.
خوب بخابید امیدوارم خنده هاتون خیلی برقرار باشه ..خیلی خیلی
@adelehz
پ.ن نمیدونم چرا ولی بعد چندروز نصفه شبی بااین خیلی خندیدم تصورش حالمو جا اورد.
خوب بخابید امیدوارم خنده هاتون خیلی برقرار باشه ..خیلی خیلی
@adelehz
دلواپسی ها همیشه هست
بیا لحظه ای هم که شده برای خودمان زندگی کنیم .
چای بنوش و رها کن
فردا را و فرداهارا..
@adelehz
بیا لحظه ای هم که شده برای خودمان زندگی کنیم .
چای بنوش و رها کن
فردا را و فرداهارا..
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
دلم یه پایان شیرین می خواد تموم شدن تلخی ها رو می خواد 💌گل گلی #دلم_می_خواهد. @adelehz
دلم خونه پدری ..روزهای اروم مجردی..اتاق قشنگم رو دلم ارامشی از جنس اون دوران می خواد.
💌آمنه
#دلم_می_خواهد.
@adelehz
💌آمنه
#دلم_می_خواهد.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دوستت دارم
ولی هیچ چیز ماندگار نیست ..
کسی نمیداند شاید یک روز من هم مثل برگ های پاییزی رهایت کنم ..پس قدر لحظه های دوست داشتنم رابدان.
#عادله_زمانی
@adelehz
ولی هیچ چیز ماندگار نیست ..
کسی نمیداند شاید یک روز من هم مثل برگ های پاییزی رهایت کنم ..پس قدر لحظه های دوست داشتنم رابدان.
#عادله_زمانی
@adelehz
خوبی اشنا شدن بایک ادم نامناسب اینه که در گامهای بعدیت دیگه اون احمق سابق باقی نمیمونی .و هرچیزی وسریع باورنمیکنی وبدیش هم دقیقا همینه که دیگه به هیچ کس باور نخواهی داشت ..
@adelehz
@adelehz
باید صدای خنده ات را ضبط کنم صبح به صبح روشنش کنم بلند بخندی تاصبحم روشن شود.
@adelehz
@adelehz
برایم نامه بنویس
وعطر شرجی دریارا بریز در پاکتش
اندکی هم گلهای یاس بنفش ضمیمه کن چند قلب کوچک قرمز گوشه پاکتش بنداز و کاغذش را قبل ازنوشتن به پیراهن چهارخانه آبی ات بکش تا عطرتنت رابگیرد..فقط ترسم آن است که پستچی قبل از رساندن نامه ات به من عاشقت گردد...
برایم نامه بنویس..
#عادله_زمانی
@adelehz
وعطر شرجی دریارا بریز در پاکتش
اندکی هم گلهای یاس بنفش ضمیمه کن چند قلب کوچک قرمز گوشه پاکتش بنداز و کاغذش را قبل ازنوشتن به پیراهن چهارخانه آبی ات بکش تا عطرتنت رابگیرد..فقط ترسم آن است که پستچی قبل از رساندن نامه ات به من عاشقت گردد...
برایم نامه بنویس..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
لبش شیرین وحرفش تلخ وچشمش
مست وقلبش سنگ
درشت و نرم را آمیخته با خیر و شردارد
به یاد اولین بیت از کتاب خواجه افتادم
شروع عشق شیرین است و بعدش درد سر دارد ..
@adelehz
مست وقلبش سنگ
درشت و نرم را آمیخته با خیر و شردارد
به یاد اولین بیت از کتاب خواجه افتادم
شروع عشق شیرین است و بعدش درد سر دارد ..
@adelehz
زیر نیمکت که پوستشو می کندیم بوش تا دفتر می رفت.چه لذتی تو یواشکی چیزی خوردن زنگ کلاس بود🍊
@adelehz
@adelehz
از یک جایی به بعد باید همه چیز را رها کنی .دیگر برای هیچ چیز و هیچ کس نجنگی همه چیز را به دریا بسپاری
ازیک جایی به بعد دیگر باید بپذیری که تو همین هستی همین همین.
باید بپذیری که هیچ معجزه ای در زندگیت قرار نیست رخ بدهد باید دیگر منتظر هیچ اتفاق عجیب و غریبی نباشی.گفتنش شاید سخت بنظر بیاید اما گاهی واقعا باید رویاپردازی هایت را دور بریزی و زندگی واقعی ات را بپذیری.
گاهی وقتها هرکاری میکنی اما هیچ چیزی عوض نمیشود همه چیز را رها کن و بپذیر که شاید سرنوشت تو همین باشد.
این شاید سخت ناامیدانه بنظر برسد اما حقیقت این است که گاهی هیچ چیز عوض نخواهد شد و امید واهی فقط یک دلخوشی کودکانه واحمقانه است.
خودت را بپذیر.
@adelehz
ازیک جایی به بعد دیگر باید بپذیری که تو همین هستی همین همین.
باید بپذیری که هیچ معجزه ای در زندگیت قرار نیست رخ بدهد باید دیگر منتظر هیچ اتفاق عجیب و غریبی نباشی.گفتنش شاید سخت بنظر بیاید اما گاهی واقعا باید رویاپردازی هایت را دور بریزی و زندگی واقعی ات را بپذیری.
گاهی وقتها هرکاری میکنی اما هیچ چیزی عوض نمیشود همه چیز را رها کن و بپذیر که شاید سرنوشت تو همین باشد.
این شاید سخت ناامیدانه بنظر برسد اما حقیقت این است که گاهی هیچ چیز عوض نخواهد شد و امید واهی فقط یک دلخوشی کودکانه واحمقانه است.
خودت را بپذیر.
@adelehz
خنده
اخرین سلاح مبارزه با سختی هاست.
در بدترین شرایط هم در خلوتتان بخندید
شاید خدا هوای خنده تان را کرده باشد..و خودش بیشترش کند...
@adelehz
اخرین سلاح مبارزه با سختی هاست.
در بدترین شرایط هم در خلوتتان بخندید
شاید خدا هوای خنده تان را کرده باشد..و خودش بیشترش کند...
@adelehz
هزار رنگ
هزار طعم
از تلخی و سختی نرنجید اگر سختی های زندگی نباشند شیرینی ها درمقایسه باچی معنا پیداخواهند کرد؟
@adelehz
هزار طعم
از تلخی و سختی نرنجید اگر سختی های زندگی نباشند شیرینی ها درمقایسه باچی معنا پیداخواهند کرد؟
@adelehz
بعضی خیابانها هستند که بسیار شلوغند اما وقتی درونشان راه می روی انقدر غرق خاطراتی که هیچ چیز نمیبینی ..
غرق شدگی مزمن ...
@adelehz
غرق شدگی مزمن ...
@adelehz
فک کنم تنها دلیل قانع کننده برای ازدواج یه دختر همین صحنه میتونه باشه😊
@adelehz
@adelehz
اگرصبح چشمانت را گشوده ای یعنی خدا هنوزهم دلش میخواهد زمینش عطر نفست رابگیرد.این کم خوشبختی نیست...
صبح به خیر
@adelehz
صبح به خیر
@adelehz
به گذشته فکر میکنم .و روزهایی که گمان میکردم زنده نمی مانم زیر بار غمش..به روزهایی که انقدر خوشحال بودم که سبک تر از پر در راه مدرسه می دویدم به روزهایی که چشمان از گریه تااخرشب می سوخت ان روزها واقعا تصور نمیکردم که چنین روزهایی عبور کند اما امروز که به ان وقتها فکر میکنم و جز یک غبار خاطره چیزی بیادم نمی اید باورم به این نیز بگذرد بیشتر میشود..
واین اسوده ترم میکند که این نیز بگذرد
#عادله_زمانی
@adelehz
واین اسوده ترم میکند که این نیز بگذرد
#عادله_زمانی
@adelehz