Forwarded from "زنی کهگم کردم "
آن زمانها تلفن کم بود..
اما ادمهای زیادی بودند که دلمان میخواست
بهشان زنگ بزنیم و یک دل سیرحرف برنیم.
حالا تلفن ها زیاداست اماآدمهای معدودی هستندکه دلمان حرفهایشان رامیخواهد...
#عادله_زمانی
@adelehz
اما ادمهای زیادی بودند که دلمان میخواست
بهشان زنگ بزنیم و یک دل سیرحرف برنیم.
حالا تلفن ها زیاداست اماآدمهای معدودی هستندکه دلمان حرفهایشان رامیخواهد...
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
دلم خنده بی بهانه و قاه قاه می خواهد. #دلم_می_خواهد @adelehz
دلتون این روزا چی میخواد؟
برام اگه خواستین بفرستین تا بذارمشون تو کانال...
بیایم ببینیم این دلهای کوچیک و بی صدا این روزها چی می خوان..
a.z1310
@adelehz
برام اگه خواستین بفرستین تا بذارمشون تو کانال...
بیایم ببینیم این دلهای کوچیک و بی صدا این روزها چی می خوان..
a.z1310
@adelehz
يه مدت مامان جونمو فرستاديم نهضت در حد يكم خوندن سواد دار شه، همه پولا آقاجونمو كاسه گل سرخى و سينى ميخريد میداد به معلما كه بهش نمره بدن.
پ.ن نمیدونم چرا ولی بعد چندروز نصفه شبی بااین خیلی خندیدم تصورش حالمو جا اورد.
خوب بخابید امیدوارم خنده هاتون خیلی برقرار باشه ..خیلی خیلی
@adelehz
پ.ن نمیدونم چرا ولی بعد چندروز نصفه شبی بااین خیلی خندیدم تصورش حالمو جا اورد.
خوب بخابید امیدوارم خنده هاتون خیلی برقرار باشه ..خیلی خیلی
@adelehz
دلواپسی ها همیشه هست
بیا لحظه ای هم که شده برای خودمان زندگی کنیم .
چای بنوش و رها کن
فردا را و فرداهارا..
@adelehz
بیا لحظه ای هم که شده برای خودمان زندگی کنیم .
چای بنوش و رها کن
فردا را و فرداهارا..
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
دلم یه پایان شیرین می خواد تموم شدن تلخی ها رو می خواد 💌گل گلی #دلم_می_خواهد. @adelehz
دلم خونه پدری ..روزهای اروم مجردی..اتاق قشنگم رو دلم ارامشی از جنس اون دوران می خواد.
💌آمنه
#دلم_می_خواهد.
@adelehz
💌آمنه
#دلم_می_خواهد.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دوستت دارم
ولی هیچ چیز ماندگار نیست ..
کسی نمیداند شاید یک روز من هم مثل برگ های پاییزی رهایت کنم ..پس قدر لحظه های دوست داشتنم رابدان.
#عادله_زمانی
@adelehz
ولی هیچ چیز ماندگار نیست ..
کسی نمیداند شاید یک روز من هم مثل برگ های پاییزی رهایت کنم ..پس قدر لحظه های دوست داشتنم رابدان.
#عادله_زمانی
@adelehz
خوبی اشنا شدن بایک ادم نامناسب اینه که در گامهای بعدیت دیگه اون احمق سابق باقی نمیمونی .و هرچیزی وسریع باورنمیکنی وبدیش هم دقیقا همینه که دیگه به هیچ کس باور نخواهی داشت ..
@adelehz
@adelehz
باید صدای خنده ات را ضبط کنم صبح به صبح روشنش کنم بلند بخندی تاصبحم روشن شود.
@adelehz
@adelehz
برایم نامه بنویس
وعطر شرجی دریارا بریز در پاکتش
اندکی هم گلهای یاس بنفش ضمیمه کن چند قلب کوچک قرمز گوشه پاکتش بنداز و کاغذش را قبل ازنوشتن به پیراهن چهارخانه آبی ات بکش تا عطرتنت رابگیرد..فقط ترسم آن است که پستچی قبل از رساندن نامه ات به من عاشقت گردد...
برایم نامه بنویس..
#عادله_زمانی
@adelehz
وعطر شرجی دریارا بریز در پاکتش
اندکی هم گلهای یاس بنفش ضمیمه کن چند قلب کوچک قرمز گوشه پاکتش بنداز و کاغذش را قبل ازنوشتن به پیراهن چهارخانه آبی ات بکش تا عطرتنت رابگیرد..فقط ترسم آن است که پستچی قبل از رساندن نامه ات به من عاشقت گردد...
برایم نامه بنویس..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
لبش شیرین وحرفش تلخ وچشمش
مست وقلبش سنگ
درشت و نرم را آمیخته با خیر و شردارد
به یاد اولین بیت از کتاب خواجه افتادم
شروع عشق شیرین است و بعدش درد سر دارد ..
@adelehz
مست وقلبش سنگ
درشت و نرم را آمیخته با خیر و شردارد
به یاد اولین بیت از کتاب خواجه افتادم
شروع عشق شیرین است و بعدش درد سر دارد ..
@adelehz
زیر نیمکت که پوستشو می کندیم بوش تا دفتر می رفت.چه لذتی تو یواشکی چیزی خوردن زنگ کلاس بود🍊
@adelehz
@adelehz
از یک جایی به بعد باید همه چیز را رها کنی .دیگر برای هیچ چیز و هیچ کس نجنگی همه چیز را به دریا بسپاری
ازیک جایی به بعد دیگر باید بپذیری که تو همین هستی همین همین.
باید بپذیری که هیچ معجزه ای در زندگیت قرار نیست رخ بدهد باید دیگر منتظر هیچ اتفاق عجیب و غریبی نباشی.گفتنش شاید سخت بنظر بیاید اما گاهی واقعا باید رویاپردازی هایت را دور بریزی و زندگی واقعی ات را بپذیری.
گاهی وقتها هرکاری میکنی اما هیچ چیزی عوض نمیشود همه چیز را رها کن و بپذیر که شاید سرنوشت تو همین باشد.
این شاید سخت ناامیدانه بنظر برسد اما حقیقت این است که گاهی هیچ چیز عوض نخواهد شد و امید واهی فقط یک دلخوشی کودکانه واحمقانه است.
خودت را بپذیر.
@adelehz
ازیک جایی به بعد دیگر باید بپذیری که تو همین هستی همین همین.
باید بپذیری که هیچ معجزه ای در زندگیت قرار نیست رخ بدهد باید دیگر منتظر هیچ اتفاق عجیب و غریبی نباشی.گفتنش شاید سخت بنظر بیاید اما گاهی واقعا باید رویاپردازی هایت را دور بریزی و زندگی واقعی ات را بپذیری.
گاهی وقتها هرکاری میکنی اما هیچ چیزی عوض نمیشود همه چیز را رها کن و بپذیر که شاید سرنوشت تو همین باشد.
این شاید سخت ناامیدانه بنظر برسد اما حقیقت این است که گاهی هیچ چیز عوض نخواهد شد و امید واهی فقط یک دلخوشی کودکانه واحمقانه است.
خودت را بپذیر.
@adelehz
خنده
اخرین سلاح مبارزه با سختی هاست.
در بدترین شرایط هم در خلوتتان بخندید
شاید خدا هوای خنده تان را کرده باشد..و خودش بیشترش کند...
@adelehz
اخرین سلاح مبارزه با سختی هاست.
در بدترین شرایط هم در خلوتتان بخندید
شاید خدا هوای خنده تان را کرده باشد..و خودش بیشترش کند...
@adelehz