همایون جان شجریان و رفیقش کودکی که واکس میزنه ..جان هستند ایشون بسیار
@adelehz
@adelehz
داستان یکی شدن با کسی فقط بخاطراینکه دوستش داری . اگر این بین خودت را گم کنی داستانیست سراسر ضرر شبیه کسی نشو بگرد انکسی را که شبیه خودت هست پیدا کن.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
شهریور هم گذشت ومن هنوزهم دلتنگم
خدایا ببخش مرا ولی اندازه یک کوه ازتو گله دارم .
کاش برای من هم بجز خدابودن سمیع بودی سخنانم را میشنیدی و به صفت رحمانیتت پاسخ میدادی.
ولی هنوز هیچ خبری نیست.
@adelehz
خدایا ببخش مرا ولی اندازه یک کوه ازتو گله دارم .
کاش برای من هم بجز خدابودن سمیع بودی سخنانم را میشنیدی و به صفت رحمانیتت پاسخ میدادی.
ولی هنوز هیچ خبری نیست.
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
آن زمانها تلفن کم بود..
اما ادمهای زیادی بودند که دلمان میخواست
بهشان زنگ بزنیم و یک دل سیرحرف برنیم.
حالا تلفن ها زیاداست اماآدمهای معدودی هستندکه دلمان حرفهایشان رامیخواهد...
#عادله_زمانی
@adelehz
اما ادمهای زیادی بودند که دلمان میخواست
بهشان زنگ بزنیم و یک دل سیرحرف برنیم.
حالا تلفن ها زیاداست اماآدمهای معدودی هستندکه دلمان حرفهایشان رامیخواهد...
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
دلم خنده بی بهانه و قاه قاه می خواهد. #دلم_می_خواهد @adelehz
دلتون این روزا چی میخواد؟
برام اگه خواستین بفرستین تا بذارمشون تو کانال...
بیایم ببینیم این دلهای کوچیک و بی صدا این روزها چی می خوان..
a.z1310
@adelehz
برام اگه خواستین بفرستین تا بذارمشون تو کانال...
بیایم ببینیم این دلهای کوچیک و بی صدا این روزها چی می خوان..
a.z1310
@adelehz
يه مدت مامان جونمو فرستاديم نهضت در حد يكم خوندن سواد دار شه، همه پولا آقاجونمو كاسه گل سرخى و سينى ميخريد میداد به معلما كه بهش نمره بدن.
پ.ن نمیدونم چرا ولی بعد چندروز نصفه شبی بااین خیلی خندیدم تصورش حالمو جا اورد.
خوب بخابید امیدوارم خنده هاتون خیلی برقرار باشه ..خیلی خیلی
@adelehz
پ.ن نمیدونم چرا ولی بعد چندروز نصفه شبی بااین خیلی خندیدم تصورش حالمو جا اورد.
خوب بخابید امیدوارم خنده هاتون خیلی برقرار باشه ..خیلی خیلی
@adelehz
دلواپسی ها همیشه هست
بیا لحظه ای هم که شده برای خودمان زندگی کنیم .
چای بنوش و رها کن
فردا را و فرداهارا..
@adelehz
بیا لحظه ای هم که شده برای خودمان زندگی کنیم .
چای بنوش و رها کن
فردا را و فرداهارا..
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
دلم یه پایان شیرین می خواد تموم شدن تلخی ها رو می خواد 💌گل گلی #دلم_می_خواهد. @adelehz
دلم خونه پدری ..روزهای اروم مجردی..اتاق قشنگم رو دلم ارامشی از جنس اون دوران می خواد.
💌آمنه
#دلم_می_خواهد.
@adelehz
💌آمنه
#دلم_می_خواهد.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دوستت دارم
ولی هیچ چیز ماندگار نیست ..
کسی نمیداند شاید یک روز من هم مثل برگ های پاییزی رهایت کنم ..پس قدر لحظه های دوست داشتنم رابدان.
#عادله_زمانی
@adelehz
ولی هیچ چیز ماندگار نیست ..
کسی نمیداند شاید یک روز من هم مثل برگ های پاییزی رهایت کنم ..پس قدر لحظه های دوست داشتنم رابدان.
#عادله_زمانی
@adelehz
خوبی اشنا شدن بایک ادم نامناسب اینه که در گامهای بعدیت دیگه اون احمق سابق باقی نمیمونی .و هرچیزی وسریع باورنمیکنی وبدیش هم دقیقا همینه که دیگه به هیچ کس باور نخواهی داشت ..
@adelehz
@adelehz
باید صدای خنده ات را ضبط کنم صبح به صبح روشنش کنم بلند بخندی تاصبحم روشن شود.
@adelehz
@adelehz