"زنی که‌گم کردم "
4.45K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دیر اومده خونه باباش منتظرهه😊😂
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هرگز فکر نمیکردیم یه روز دلتنگ این چیزها بشیم .قدر هرلحظه مون وبیشتربدونیم.
@adelehz
خانه ای خواهم داشت ...
سراسر نقش ونگار
شبیه یک بهشت کوچک وسط انبوه جهنم ها..
هربار که دلم گرفت ارسی هایش را بالا بزنم..
وزیرسقف منقشش خواب قصه های شهرزاد را ببینم ..
خانه ای خواهم داشت.
#عادله_زمانی
همایون جان شجریان و رفیقش کودکی که واکس میزنه ..جان هستند ایشون بسیار
@adelehz
مرا هزار امید است وهر هزارتویی
@adelehz
رفتم مرا ببخش و مگو او وفا نداشت.
راهی به جز گریز برایم نمانده بود
این عشق اتشین پراز درد و بی امید
در وادی گناه و جنونم کشانده بود.
#فروغ
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
داستان یکی شدن با کسی فقط بخاطراینکه دوستش داری . اگر این بین خودت را گم کنی داستانیست سراسر ضرر شبیه کسی نشو بگرد انکسی را که شبیه خودت هست پیدا کن.
#عادله_زمانی
@adelehz
شهریور هم گذشت ومن هنوزهم دلتنگم
خدایا ببخش مرا ولی اندازه یک کوه ازتو گله دارم .
کاش برای من هم بجز خدابودن سمیع بودی سخنانم را میشنیدی و به صفت رحمانیتت پاسخ میدادی.
ولی هنوز هیچ خبری نیست.
@adelehz
آن زمانها تلفن کم بود..
اما ادمهای زیادی بودند که دلمان میخواست
بهشان زنگ بزنیم و یک دل سیرحرف برنیم.
حالا تلفن ها زیاداست اماآدمهای معدودی هستندکه دلمان حرفهایشان رامیخواهد...
#عادله_زمانی
@adelehz
دلم خنده بی بهانه و قاه قاه می خواهد.
#دلم_می_خواهد
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
دلم خنده بی بهانه و قاه قاه می خواهد. #دلم_می_خواهد @adelehz
دلتون این روزا چی میخواد؟
برام اگه خواستین بفرستین تا بذارمشون تو کانال...
بیایم ببینیم این دلهای کوچیک و بی صدا این روزها چی می خوان..
a.z1310
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
"زنی که‌گم کردم "
دلم خنده بی بهانه و قاه قاه می خواهد. #دلم_می_خواهد @adelehz
دلم یه پایان شیرین می خواد تموم شدن تلخی ها رو می خواد
💌گل گلی
#دلم_می_خواهد.
@adelehz
‏يه مدت مامان جونمو فرستاديم نهضت در حد يكم خوندن سواد دار شه، همه پولا آقاجونمو كاسه گل سرخى و سينى ميخريد میداد به معلما كه بهش نمره بدن.
پ.ن نمیدونم چرا ولی بعد چندروز نصفه شبی بااین خیلی خندیدم تصورش حالمو جا اورد.
خوب بخابید امیدوارم خنده هاتون خیلی برقرار باشه ..خیلی خیلی
@adelehz
دلواپسی ها همیشه هست
بیا لحظه ای هم که شده برای خودمان زندگی کنیم .
چای بنوش و رها کن
فردا را و فرداهارا..
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
دلم یه پایان شیرین می خواد تموم شدن تلخی ها رو می خواد 💌گل گلی #دلم_می_خواهد. @adelehz
دلم خونه پدری ..روزهای اروم مجردی..اتاق قشنگم رو دلم ارامشی از جنس اون دوران می خواد.
💌آمنه
#دلم_می_خواهد.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دوستت دارم
ولی هیچ چیز ماندگار نیست ..
کسی نمیداند شاید یک روز من هم مثل برگ های پاییزی رهایت کنم ..پس قدر لحظه های دوست داشتنم رابدان.
#عادله_زمانی
@adelehz
خوبی اشنا شدن بایک ادم نامناسب اینه که در گامهای بعدیت دیگه اون احمق سابق باقی نمیمونی .و هرچیزی وسریع باورنمیکنی وبدیش هم دقیقا همینه که دیگه به هیچ کس باور نخواهی داشت ..
@adelehz
فوری نیازمندیم .
@adelehz