This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من و تو شبیه جمعه به شنبه بهم نزدیکیم و شبیه شنبه از جمعه ازهم دور
@adelehz
@adelehz
اگر زني در کار نباشد،
عشقي هم در کار نیست!
شکسپیر و حافظ و رومئو و ژولیت و شیرین و فرهاد ول مُعَطَل اند...!
اگر روزي زن ها بخواهند از این جا بروند تقریبا همه ي ادبیات و سینما و هنردنیا را باید با خودشان ببرند!
مصطفي مستور
@adelehz
عشقي هم در کار نیست!
شکسپیر و حافظ و رومئو و ژولیت و شیرین و فرهاد ول مُعَطَل اند...!
اگر روزي زن ها بخواهند از این جا بروند تقریبا همه ي ادبیات و سینما و هنردنیا را باید با خودشان ببرند!
مصطفي مستور
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پاییز به رسم هرسال دارد می رسد از راه
حیف است اگر بعضی ادمها حتی مثل پاییز هم نمیتوانندباشند
سالی یک بار حدااقل به شهرشان سربزنند.
@adelehz
حیف است اگر بعضی ادمها حتی مثل پاییز هم نمیتوانندباشند
سالی یک بار حدااقل به شهرشان سربزنند.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دیر اومده خونه باباش منتظرهه😊😂
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هرگز فکر نمیکردیم یه روز دلتنگ این چیزها بشیم .قدر هرلحظه مون وبیشتربدونیم.
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
خانه ای خواهم داشت ...
سراسر نقش ونگار
شبیه یک بهشت کوچک وسط انبوه جهنم ها..
هربار که دلم گرفت ارسی هایش را بالا بزنم..
وزیرسقف منقشش خواب قصه های شهرزاد را ببینم ..
خانه ای خواهم داشت.
#عادله_زمانی
سراسر نقش ونگار
شبیه یک بهشت کوچک وسط انبوه جهنم ها..
هربار که دلم گرفت ارسی هایش را بالا بزنم..
وزیرسقف منقشش خواب قصه های شهرزاد را ببینم ..
خانه ای خواهم داشت.
#عادله_زمانی
همایون جان شجریان و رفیقش کودکی که واکس میزنه ..جان هستند ایشون بسیار
@adelehz
@adelehz
داستان یکی شدن با کسی فقط بخاطراینکه دوستش داری . اگر این بین خودت را گم کنی داستانیست سراسر ضرر شبیه کسی نشو بگرد انکسی را که شبیه خودت هست پیدا کن.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
شهریور هم گذشت ومن هنوزهم دلتنگم
خدایا ببخش مرا ولی اندازه یک کوه ازتو گله دارم .
کاش برای من هم بجز خدابودن سمیع بودی سخنانم را میشنیدی و به صفت رحمانیتت پاسخ میدادی.
ولی هنوز هیچ خبری نیست.
@adelehz
خدایا ببخش مرا ولی اندازه یک کوه ازتو گله دارم .
کاش برای من هم بجز خدابودن سمیع بودی سخنانم را میشنیدی و به صفت رحمانیتت پاسخ میدادی.
ولی هنوز هیچ خبری نیست.
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
آن زمانها تلفن کم بود..
اما ادمهای زیادی بودند که دلمان میخواست
بهشان زنگ بزنیم و یک دل سیرحرف برنیم.
حالا تلفن ها زیاداست اماآدمهای معدودی هستندکه دلمان حرفهایشان رامیخواهد...
#عادله_زمانی
@adelehz
اما ادمهای زیادی بودند که دلمان میخواست
بهشان زنگ بزنیم و یک دل سیرحرف برنیم.
حالا تلفن ها زیاداست اماآدمهای معدودی هستندکه دلمان حرفهایشان رامیخواهد...
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
دلم خنده بی بهانه و قاه قاه می خواهد. #دلم_می_خواهد @adelehz
دلتون این روزا چی میخواد؟
برام اگه خواستین بفرستین تا بذارمشون تو کانال...
بیایم ببینیم این دلهای کوچیک و بی صدا این روزها چی می خوان..
a.z1310
@adelehz
برام اگه خواستین بفرستین تا بذارمشون تو کانال...
بیایم ببینیم این دلهای کوچیک و بی صدا این روزها چی می خوان..
a.z1310
@adelehz
يه مدت مامان جونمو فرستاديم نهضت در حد يكم خوندن سواد دار شه، همه پولا آقاجونمو كاسه گل سرخى و سينى ميخريد میداد به معلما كه بهش نمره بدن.
پ.ن نمیدونم چرا ولی بعد چندروز نصفه شبی بااین خیلی خندیدم تصورش حالمو جا اورد.
خوب بخابید امیدوارم خنده هاتون خیلی برقرار باشه ..خیلی خیلی
@adelehz
پ.ن نمیدونم چرا ولی بعد چندروز نصفه شبی بااین خیلی خندیدم تصورش حالمو جا اورد.
خوب بخابید امیدوارم خنده هاتون خیلی برقرار باشه ..خیلی خیلی
@adelehz