"زنی که‌گم کردم "
4.45K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
زنی درحال بردن وسایل ماهیگیری به خانه ...
گاهی باید جور دیگر به اطرافمان نگاه کنیم.
@adelehz
اگر ان کسی که میخواهیش نباشد .
تنها می مانی
حتی اگر بین هزاران ادم دیگر باشی .
جای بعضی ها را فقط خودشان میتوانند پر کنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
هرسال این موقع های سال که میشه خصوصا دمدمای غروب یاد مدرسه و کلاس اولم می افتم .کاش یه باردیگر فرصت برگشتن به کلاس اولم ونوشتن این سرخط هارو داشتم.
@adelehz
حقی از تو
برگردنم نیست .
مگر روزهایی که یواشکی و سخت
دلم برایت تنگ میشود و بی اجازه دوستت میدارم.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من و تو شبیه جمعه به شنبه بهم نزدیکیم و شبیه شنبه از جمعه ازهم دور
@adelehz
زندگی البته هنوزم قشنگهه😊
@adelehz
اگر زني در کار نباشد،
عشقي هم در کار نیست!
شکسپیر و حافظ و رومئو و ژولیت و شیرین و فرهاد ول مُعَطَل اند...!
اگر روزي زن ها بخواهند از این جا بروند تقریبا همه ي ادبیات و سینما و هنردنیا را باید با خودشان ببرند!
مصطفي مستور
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پاییز به رسم هرسال دارد می رسد از راه
حیف است اگر بعضی ادمها حتی مثل پاییز هم نمیتوانندباشند
سالی یک بار حدااقل به شهرشان سربزنند.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دیر اومده خونه باباش منتظرهه😊😂
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هرگز فکر نمیکردیم یه روز دلتنگ این چیزها بشیم .قدر هرلحظه مون وبیشتربدونیم.
@adelehz
خانه ای خواهم داشت ...
سراسر نقش ونگار
شبیه یک بهشت کوچک وسط انبوه جهنم ها..
هربار که دلم گرفت ارسی هایش را بالا بزنم..
وزیرسقف منقشش خواب قصه های شهرزاد را ببینم ..
خانه ای خواهم داشت.
#عادله_زمانی
همایون جان شجریان و رفیقش کودکی که واکس میزنه ..جان هستند ایشون بسیار
@adelehz
مرا هزار امید است وهر هزارتویی
@adelehz
رفتم مرا ببخش و مگو او وفا نداشت.
راهی به جز گریز برایم نمانده بود
این عشق اتشین پراز درد و بی امید
در وادی گناه و جنونم کشانده بود.
#فروغ
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
داستان یکی شدن با کسی فقط بخاطراینکه دوستش داری . اگر این بین خودت را گم کنی داستانیست سراسر ضرر شبیه کسی نشو بگرد انکسی را که شبیه خودت هست پیدا کن.
#عادله_زمانی
@adelehz
شهریور هم گذشت ومن هنوزهم دلتنگم
خدایا ببخش مرا ولی اندازه یک کوه ازتو گله دارم .
کاش برای من هم بجز خدابودن سمیع بودی سخنانم را میشنیدی و به صفت رحمانیتت پاسخ میدادی.
ولی هنوز هیچ خبری نیست.
@adelehz
آن زمانها تلفن کم بود..
اما ادمهای زیادی بودند که دلمان میخواست
بهشان زنگ بزنیم و یک دل سیرحرف برنیم.
حالا تلفن ها زیاداست اماآدمهای معدودی هستندکه دلمان حرفهایشان رامیخواهد...
#عادله_زمانی
@adelehz
دلم خنده بی بهانه و قاه قاه می خواهد.
#دلم_می_خواهد
@adelehz