"زنی که‌گم کردم "
4.46K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
آسمان همه جا همین رنگ است .
ولی مشکل این است که ما در زمین زندگی میکنیم ورنگ زمین همه جا یکی نیست.
@adelehz
ابتدا معشوق تان شما را ترک می کند ، و سپس خواب تان و بعد نه معشوق به شما باز می گردد ، نه خواب ...

جمال ثریا

@adelehz
کاشی ترک خورده دیوار حیاط مادربزرگ یادت هست؟
نبودت همان قدر زشت است همانقدر توذوق میزند وسط زندگی خوش رنگم.
#عادله_زمانی
@adelehz
مرا صبحی سحرخیزاست ازآن پیشانی روشن
تومی آیی و میتابی به صبح جمعه های من
@adelehz
گاهی اوقات مجبوری انتخاب کنی مجبوری چیزی را بپذیری .دو دلی
نمیدانی انجام دهی یا نه بپذیری یانه بروی یا نه بمانی یا نه .
این موقع ها من یکی برای خودم یک محک قضاوت ساخته ام و ان هم کسانی هستند که دوستم دارند.
هروقت دو دلم پیش خودم دودوتا چهارتا میکنم میبینم که اگر انجام دهم انهایی که دوستم دارند خوشحال میشوند یا نه ... برایشان خوب است یا نه ..چون انهایی که ادم را دوست دارند ازخود ادم هم گاهی مهمترند .چرا چون انها انقدر ارزش دارند که حاضر باشی برایشان سختی بکشی و اینطوری ته دل ادمیزاد قرص تر میشود و شادتر
محک های زندگیتان انهایی را قرار دهید که دوستتان دارند نه انهایی که صرفا دوستشان دارید.
#عادله_زمانی
@adelehz
"غصه هایت سهم من، با دیگرانت شاد باش
دیدن لبخند تو، ما را کفایت می‌کند"


@adelehz
تن حافظ تو قبر لرزید بااین سبک شعر.
بیمار😐
@adelehz
جانان ببین پاییز درراه است .
بیا راهمان رااز بین همه باید ونبایدها بکشیم و برویم .
برویم مثلاشمال کناردریاآتش روشن کنیم باران بباردتواهسته آوازبخوانی ومن نفس بکشم هوای بودنت را
جانان بیابرویم.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
الله و الله
امیدوارم این روزها در تقویم خداوند نوبت مشکل گشایی شما باشد.🌺❤️
@adelehz
زنی درحال بردن وسایل ماهیگیری به خانه ...
گاهی باید جور دیگر به اطرافمان نگاه کنیم.
@adelehz
اگر ان کسی که میخواهیش نباشد .
تنها می مانی
حتی اگر بین هزاران ادم دیگر باشی .
جای بعضی ها را فقط خودشان میتوانند پر کنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
هرسال این موقع های سال که میشه خصوصا دمدمای غروب یاد مدرسه و کلاس اولم می افتم .کاش یه باردیگر فرصت برگشتن به کلاس اولم ونوشتن این سرخط هارو داشتم.
@adelehz
حقی از تو
برگردنم نیست .
مگر روزهایی که یواشکی و سخت
دلم برایت تنگ میشود و بی اجازه دوستت میدارم.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من و تو شبیه جمعه به شنبه بهم نزدیکیم و شبیه شنبه از جمعه ازهم دور
@adelehz
زندگی البته هنوزم قشنگهه😊
@adelehz
اگر زني در کار نباشد،
عشقي هم در کار نیست!
شکسپیر و حافظ و رومئو و ژولیت و شیرین و فرهاد ول مُعَطَل اند...!
اگر روزي زن ها بخواهند از این جا بروند تقریبا همه ي ادبیات و سینما و هنردنیا را باید با خودشان ببرند!
مصطفي مستور
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پاییز به رسم هرسال دارد می رسد از راه
حیف است اگر بعضی ادمها حتی مثل پاییز هم نمیتوانندباشند
سالی یک بار حدااقل به شهرشان سربزنند.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دیر اومده خونه باباش منتظرهه😊😂
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هرگز فکر نمیکردیم یه روز دلتنگ این چیزها بشیم .قدر هرلحظه مون وبیشتربدونیم.
@adelehz