آسمان همه جا همین رنگ است .
ولی مشکل این است که ما در زمین زندگی میکنیم ورنگ زمین همه جا یکی نیست.
@adelehz
ولی مشکل این است که ما در زمین زندگی میکنیم ورنگ زمین همه جا یکی نیست.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
راس میگه خوب بچه😒
@adelehz
@adelehz
ابتدا معشوق تان شما را ترک می کند ، و سپس خواب تان و بعد نه معشوق به شما باز می گردد ، نه خواب ...
جمال ثریا
@adelehz
جمال ثریا
@adelehz
کاشی ترک خورده دیوار حیاط مادربزرگ یادت هست؟
نبودت همان قدر زشت است همانقدر توذوق میزند وسط زندگی خوش رنگم.
#عادله_زمانی
@adelehz
نبودت همان قدر زشت است همانقدر توذوق میزند وسط زندگی خوش رنگم.
#عادله_زمانی
@adelehz
گاهی اوقات مجبوری انتخاب کنی مجبوری چیزی را بپذیری .دو دلی
نمیدانی انجام دهی یا نه بپذیری یانه بروی یا نه بمانی یا نه .
این موقع ها من یکی برای خودم یک محک قضاوت ساخته ام و ان هم کسانی هستند که دوستم دارند.
هروقت دو دلم پیش خودم دودوتا چهارتا میکنم میبینم که اگر انجام دهم انهایی که دوستم دارند خوشحال میشوند یا نه ... برایشان خوب است یا نه ..چون انهایی که ادم را دوست دارند ازخود ادم هم گاهی مهمترند .چرا چون انها انقدر ارزش دارند که حاضر باشی برایشان سختی بکشی و اینطوری ته دل ادمیزاد قرص تر میشود و شادتر
محک های زندگیتان انهایی را قرار دهید که دوستتان دارند نه انهایی که صرفا دوستشان دارید.
#عادله_زمانی
@adelehz
نمیدانی انجام دهی یا نه بپذیری یانه بروی یا نه بمانی یا نه .
این موقع ها من یکی برای خودم یک محک قضاوت ساخته ام و ان هم کسانی هستند که دوستم دارند.
هروقت دو دلم پیش خودم دودوتا چهارتا میکنم میبینم که اگر انجام دهم انهایی که دوستم دارند خوشحال میشوند یا نه ... برایشان خوب است یا نه ..چون انهایی که ادم را دوست دارند ازخود ادم هم گاهی مهمترند .چرا چون انها انقدر ارزش دارند که حاضر باشی برایشان سختی بکشی و اینطوری ته دل ادمیزاد قرص تر میشود و شادتر
محک های زندگیتان انهایی را قرار دهید که دوستتان دارند نه انهایی که صرفا دوستشان دارید.
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر ان کسی که میخواهیش نباشد .
تنها می مانی
حتی اگر بین هزاران ادم دیگر باشی .
جای بعضی ها را فقط خودشان میتوانند پر کنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
تنها می مانی
حتی اگر بین هزاران ادم دیگر باشی .
جای بعضی ها را فقط خودشان میتوانند پر کنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
هرسال این موقع های سال که میشه خصوصا دمدمای غروب یاد مدرسه و کلاس اولم می افتم .کاش یه باردیگر فرصت برگشتن به کلاس اولم ونوشتن این سرخط هارو داشتم.
@adelehz
@adelehz
حقی از تو
برگردنم نیست .
مگر روزهایی که یواشکی و سخت
دلم برایت تنگ میشود و بی اجازه دوستت میدارم.
#عادله_زمانی
@adelehz
برگردنم نیست .
مگر روزهایی که یواشکی و سخت
دلم برایت تنگ میشود و بی اجازه دوستت میدارم.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من و تو شبیه جمعه به شنبه بهم نزدیکیم و شبیه شنبه از جمعه ازهم دور
@adelehz
@adelehz
اگر زني در کار نباشد،
عشقي هم در کار نیست!
شکسپیر و حافظ و رومئو و ژولیت و شیرین و فرهاد ول مُعَطَل اند...!
اگر روزي زن ها بخواهند از این جا بروند تقریبا همه ي ادبیات و سینما و هنردنیا را باید با خودشان ببرند!
مصطفي مستور
@adelehz
عشقي هم در کار نیست!
شکسپیر و حافظ و رومئو و ژولیت و شیرین و فرهاد ول مُعَطَل اند...!
اگر روزي زن ها بخواهند از این جا بروند تقریبا همه ي ادبیات و سینما و هنردنیا را باید با خودشان ببرند!
مصطفي مستور
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پاییز به رسم هرسال دارد می رسد از راه
حیف است اگر بعضی ادمها حتی مثل پاییز هم نمیتوانندباشند
سالی یک بار حدااقل به شهرشان سربزنند.
@adelehz
حیف است اگر بعضی ادمها حتی مثل پاییز هم نمیتوانندباشند
سالی یک بار حدااقل به شهرشان سربزنند.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دیر اومده خونه باباش منتظرهه😊😂
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هرگز فکر نمیکردیم یه روز دلتنگ این چیزها بشیم .قدر هرلحظه مون وبیشتربدونیم.
@adelehz
@adelehz