"زنی که‌گم کردم "
4.46K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
بهترین راه زندگی کردن
این است که آلزایمر بگیریم
یک نوع آلزایمرخاص وانتخابی
برای فراموش کردن بدی ها،ناراحتی ها،نمی توانم ها،نمی شودها،..
اینها را که فراموش کنیم یعنی زندگی
کردیم.
@adelehz
معنای زندگی یعنی با عزیزانمان دور یک سفره باشیم .زمانی که هریک ازانها همسفره مان نباشند ویا خودمان نباشیم درک خواهیم کرد خوشبختی چه ساده است و چه ساده ازدست می رود
#خوشبختی_آسان_است
@adelehz
ادمهایی که به هر دری می زنند تا به دیگران ثابت کنند که خوشبختند.درواقع خودشان به بدبخت بودنشان ایمان دارند
برای نشان دادن خودمان هرکاری نکنیم.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یکی از سخت ترین کارهای دنیا تنهایی رفتن به کافه هایی ست که روزی دونفره به ان می رفتید...
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نوستالژی بچگی مون
چقد براشون وقتی میمردن گریه میکردیم😭
@adelehz
شمال
جنوب
شرق
غرب
سمت چشمانت ..
وخودت باید بهتربدانی من هرصبح پنجره های خانه ام را به کدام یک ازاین پنج سمت اصلی باز میکنم.
#عادله_زمانی
@adelehz
ما دخترا اینطوری هستیم
درباره یه موضوع دو ساعت پشت تلفن صحبت میکنیم و فردا برای با دقت بررسی کردن همون موضوع با هم قرار میزاریم 💃👯👠
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ایشون یه کافه دنج هستند توی کوچه پس کوچه های پاریس.
خوب من وقتی قبول میکنم که اشرف مخلوقاتم که عصرا با حضرت یار اینجا بشینم.
والله
@adelehz
‏خودت که کلمات میشناسی،تو میشی فاحشه،بچه هم میشه حرومزاده؛ ولی هیچ کلمه ای برای مردی که بر نمی گرده نیست
‏⁧
📽peaky blinders
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار
ببر اندوه دل و مژده دلدار بیار

حافظ
@adelehz
آسمان همه جا همین رنگ است .
ولی مشکل این است که ما در زمین زندگی میکنیم ورنگ زمین همه جا یکی نیست.
@adelehz
ابتدا معشوق تان شما را ترک می کند ، و سپس خواب تان و بعد نه معشوق به شما باز می گردد ، نه خواب ...

جمال ثریا

@adelehz
کاشی ترک خورده دیوار حیاط مادربزرگ یادت هست؟
نبودت همان قدر زشت است همانقدر توذوق میزند وسط زندگی خوش رنگم.
#عادله_زمانی
@adelehz
مرا صبحی سحرخیزاست ازآن پیشانی روشن
تومی آیی و میتابی به صبح جمعه های من
@adelehz
گاهی اوقات مجبوری انتخاب کنی مجبوری چیزی را بپذیری .دو دلی
نمیدانی انجام دهی یا نه بپذیری یانه بروی یا نه بمانی یا نه .
این موقع ها من یکی برای خودم یک محک قضاوت ساخته ام و ان هم کسانی هستند که دوستم دارند.
هروقت دو دلم پیش خودم دودوتا چهارتا میکنم میبینم که اگر انجام دهم انهایی که دوستم دارند خوشحال میشوند یا نه ... برایشان خوب است یا نه ..چون انهایی که ادم را دوست دارند ازخود ادم هم گاهی مهمترند .چرا چون انها انقدر ارزش دارند که حاضر باشی برایشان سختی بکشی و اینطوری ته دل ادمیزاد قرص تر میشود و شادتر
محک های زندگیتان انهایی را قرار دهید که دوستتان دارند نه انهایی که صرفا دوستشان دارید.
#عادله_زمانی
@adelehz