Forwarded from "زنی کهگم کردم "
بهترین راه زندگی کردن
این است که آلزایمر بگیریم
یک نوع آلزایمرخاص وانتخابی
برای فراموش کردن بدی ها،ناراحتی ها،نمی توانم ها،نمی شودها،..
اینها را که فراموش کنیم یعنی زندگی
کردیم.
@adelehz
این است که آلزایمر بگیریم
یک نوع آلزایمرخاص وانتخابی
برای فراموش کردن بدی ها،ناراحتی ها،نمی توانم ها،نمی شودها،..
اینها را که فراموش کنیم یعنی زندگی
کردیم.
@adelehz
معنای زندگی یعنی با عزیزانمان دور یک سفره باشیم .زمانی که هریک ازانها همسفره مان نباشند ویا خودمان نباشیم درک خواهیم کرد خوشبختی چه ساده است و چه ساده ازدست می رود
#خوشبختی_آسان_است
@adelehz
#خوشبختی_آسان_است
@adelehz
ادمهایی که به هر دری می زنند تا به دیگران ثابت کنند که خوشبختند.درواقع خودشان به بدبخت بودنشان ایمان دارند
برای نشان دادن خودمان هرکاری نکنیم.
@adelehz
برای نشان دادن خودمان هرکاری نکنیم.
@adelehz
یکی از سخت ترین کارهای دنیا تنهایی رفتن به کافه هایی ست که روزی دونفره به ان می رفتید...
@adelehz
@adelehz
شمال
جنوب
شرق
غرب
سمت چشمانت ..
وخودت باید بهتربدانی من هرصبح پنجره های خانه ام را به کدام یک ازاین پنج سمت اصلی باز میکنم.
#عادله_زمانی
@adelehz
جنوب
شرق
غرب
سمت چشمانت ..
وخودت باید بهتربدانی من هرصبح پنجره های خانه ام را به کدام یک ازاین پنج سمت اصلی باز میکنم.
#عادله_زمانی
@adelehz
ما دخترا اینطوری هستیم
درباره یه موضوع دو ساعت پشت تلفن صحبت میکنیم و فردا برای با دقت بررسی کردن همون موضوع با هم قرار میزاریم 💃👯👠
@adelehz
درباره یه موضوع دو ساعت پشت تلفن صحبت میکنیم و فردا برای با دقت بررسی کردن همون موضوع با هم قرار میزاریم 💃👯👠
@adelehz
ایشون یه کافه دنج هستند توی کوچه پس کوچه های پاریس.
خوب من وقتی قبول میکنم که اشرف مخلوقاتم که عصرا با حضرت یار اینجا بشینم.
والله
@adelehz
خوب من وقتی قبول میکنم که اشرف مخلوقاتم که عصرا با حضرت یار اینجا بشینم.
والله
@adelehz
خودت که کلمات میشناسی،تو میشی فاحشه،بچه هم میشه حرومزاده؛ ولی هیچ کلمه ای برای مردی که بر نمی گرده نیست
📽peaky blinders
@adelehz
📽peaky blinders
@adelehz
آسمان همه جا همین رنگ است .
ولی مشکل این است که ما در زمین زندگی میکنیم ورنگ زمین همه جا یکی نیست.
@adelehz
ولی مشکل این است که ما در زمین زندگی میکنیم ورنگ زمین همه جا یکی نیست.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
راس میگه خوب بچه😒
@adelehz
@adelehz
ابتدا معشوق تان شما را ترک می کند ، و سپس خواب تان و بعد نه معشوق به شما باز می گردد ، نه خواب ...
جمال ثریا
@adelehz
جمال ثریا
@adelehz
کاشی ترک خورده دیوار حیاط مادربزرگ یادت هست؟
نبودت همان قدر زشت است همانقدر توذوق میزند وسط زندگی خوش رنگم.
#عادله_زمانی
@adelehz
نبودت همان قدر زشت است همانقدر توذوق میزند وسط زندگی خوش رنگم.
#عادله_زمانی
@adelehz
گاهی اوقات مجبوری انتخاب کنی مجبوری چیزی را بپذیری .دو دلی
نمیدانی انجام دهی یا نه بپذیری یانه بروی یا نه بمانی یا نه .
این موقع ها من یکی برای خودم یک محک قضاوت ساخته ام و ان هم کسانی هستند که دوستم دارند.
هروقت دو دلم پیش خودم دودوتا چهارتا میکنم میبینم که اگر انجام دهم انهایی که دوستم دارند خوشحال میشوند یا نه ... برایشان خوب است یا نه ..چون انهایی که ادم را دوست دارند ازخود ادم هم گاهی مهمترند .چرا چون انها انقدر ارزش دارند که حاضر باشی برایشان سختی بکشی و اینطوری ته دل ادمیزاد قرص تر میشود و شادتر
محک های زندگیتان انهایی را قرار دهید که دوستتان دارند نه انهایی که صرفا دوستشان دارید.
#عادله_زمانی
@adelehz
نمیدانی انجام دهی یا نه بپذیری یانه بروی یا نه بمانی یا نه .
این موقع ها من یکی برای خودم یک محک قضاوت ساخته ام و ان هم کسانی هستند که دوستم دارند.
هروقت دو دلم پیش خودم دودوتا چهارتا میکنم میبینم که اگر انجام دهم انهایی که دوستم دارند خوشحال میشوند یا نه ... برایشان خوب است یا نه ..چون انهایی که ادم را دوست دارند ازخود ادم هم گاهی مهمترند .چرا چون انها انقدر ارزش دارند که حاضر باشی برایشان سختی بکشی و اینطوری ته دل ادمیزاد قرص تر میشود و شادتر
محک های زندگیتان انهایی را قرار دهید که دوستتان دارند نه انهایی که صرفا دوستشان دارید.
#عادله_زمانی
@adelehz