روزی که بروم نه هیچ پرنده ای ازاین شهر کوچ خواهد کرد .و نه هیچ گلی پژمرده خواهد شد .
تنها اغوش شهرت ازمن خالی می شود...شاید تو نه اما شهر بی گمان دلش برایم تنگ خواهدشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
تنها اغوش شهرت ازمن خالی می شود...شاید تو نه اما شهر بی گمان دلش برایم تنگ خواهدشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برای شروع یک روز خوب یک
صبح خوب ملاک است
و نماد صبح خوب صبحانه مقوی و مکفی ست. صبحانه را جدی بگیریم
صبح به خیر
@adelehz
صبح خوب ملاک است
و نماد صبح خوب صبحانه مقوی و مکفی ست. صبحانه را جدی بگیریم
صبح به خیر
@adelehz
صبحی که با دیدنت اغازشود.
همانقدر شیرین است همانقدر ناب است که لبخند کودک مهاجری میان اندوه اردوگاه مهاجرین ..نایاب اما گران
#عادله_زمانی
@adelehz
همانقدر شیرین است همانقدر ناب است که لبخند کودک مهاجری میان اندوه اردوگاه مهاجرین ..نایاب اما گران
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
بهترین راه زندگی کردن
این است که آلزایمر بگیریم
یک نوع آلزایمرخاص وانتخابی
برای فراموش کردن بدی ها،ناراحتی ها،نمی توانم ها،نمی شودها،..
اینها را که فراموش کنیم یعنی زندگی
کردیم.
@adelehz
این است که آلزایمر بگیریم
یک نوع آلزایمرخاص وانتخابی
برای فراموش کردن بدی ها،ناراحتی ها،نمی توانم ها،نمی شودها،..
اینها را که فراموش کنیم یعنی زندگی
کردیم.
@adelehz
معنای زندگی یعنی با عزیزانمان دور یک سفره باشیم .زمانی که هریک ازانها همسفره مان نباشند ویا خودمان نباشیم درک خواهیم کرد خوشبختی چه ساده است و چه ساده ازدست می رود
#خوشبختی_آسان_است
@adelehz
#خوشبختی_آسان_است
@adelehz
ادمهایی که به هر دری می زنند تا به دیگران ثابت کنند که خوشبختند.درواقع خودشان به بدبخت بودنشان ایمان دارند
برای نشان دادن خودمان هرکاری نکنیم.
@adelehz
برای نشان دادن خودمان هرکاری نکنیم.
@adelehz
یکی از سخت ترین کارهای دنیا تنهایی رفتن به کافه هایی ست که روزی دونفره به ان می رفتید...
@adelehz
@adelehz
شمال
جنوب
شرق
غرب
سمت چشمانت ..
وخودت باید بهتربدانی من هرصبح پنجره های خانه ام را به کدام یک ازاین پنج سمت اصلی باز میکنم.
#عادله_زمانی
@adelehz
جنوب
شرق
غرب
سمت چشمانت ..
وخودت باید بهتربدانی من هرصبح پنجره های خانه ام را به کدام یک ازاین پنج سمت اصلی باز میکنم.
#عادله_زمانی
@adelehz
ما دخترا اینطوری هستیم
درباره یه موضوع دو ساعت پشت تلفن صحبت میکنیم و فردا برای با دقت بررسی کردن همون موضوع با هم قرار میزاریم 💃👯👠
@adelehz
درباره یه موضوع دو ساعت پشت تلفن صحبت میکنیم و فردا برای با دقت بررسی کردن همون موضوع با هم قرار میزاریم 💃👯👠
@adelehz
ایشون یه کافه دنج هستند توی کوچه پس کوچه های پاریس.
خوب من وقتی قبول میکنم که اشرف مخلوقاتم که عصرا با حضرت یار اینجا بشینم.
والله
@adelehz
خوب من وقتی قبول میکنم که اشرف مخلوقاتم که عصرا با حضرت یار اینجا بشینم.
والله
@adelehz
خودت که کلمات میشناسی،تو میشی فاحشه،بچه هم میشه حرومزاده؛ ولی هیچ کلمه ای برای مردی که بر نمی گرده نیست
📽peaky blinders
@adelehz
📽peaky blinders
@adelehz
آسمان همه جا همین رنگ است .
ولی مشکل این است که ما در زمین زندگی میکنیم ورنگ زمین همه جا یکی نیست.
@adelehz
ولی مشکل این است که ما در زمین زندگی میکنیم ورنگ زمین همه جا یکی نیست.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
راس میگه خوب بچه😒
@adelehz
@adelehz