"زنی که‌گم کردم "
4.46K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
قدیمی ها زندگانی کردند
وما متاسفانه زنده مانی
#خانه_قدیمی_تر_زیباتر
@adelehz
جنگ که تموم بشه ازدواج میکنیم و توو مزرعه مون گلهایی رشد میکنه به زیبایی تو. در رحم تو دختری خواهد بود زیبا که عاشق پدرشه
(نامه ای که در جیب یک سرباز کشته شده پیدا شد)
دنیا گاهی زیادی بی رحمه
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح را دوست دارم و دوست ندارم.
دوست دارم زیرا آغازدیدار توست.
ودوست ندارم چون پایان خواب توست..
صبحت باشکوه چون نامت...
@adelehz
وقتی میمیریم ما را به اسم صدا نمیکنند و درباره ما میگویند: جسد کجاست ؟
و بعد از غسل دادن میگویند :جنازه کجاست ؟
همه لقب ها و پست هایی که در دنیا داشتیم بعد از مرگ فراموش میشود
مدیر ، مهندس ، مسؤول ، دکتر، بازرس...
پس بهتر نیست فروتن و متواضع باشیم نه مغرور و متکبر...
مهربانی تنها لقبی ست که حتی بهد از مرگمان رهایمان نمیکند مهربان باشیم.
@adelehz
روزی که بروم نه هیچ پرنده ای ازاین شهر کوچ خواهد کرد .و نه هیچ گلی پژمرده خواهد شد .
تنها اغوش شهرت ازمن خالی می شود...شاید تو نه اما شهر بی گمان دلش برایم تنگ خواهدشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
+بگو زندگی
+پدر
+گفتم بگو زندگی
+پدرم زندگی منه.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برای شروع یک روز خوب یک
صبح خوب ملاک است
و نماد صبح خوب صبحانه مقوی و مکفی ست. صبحانه را جدی بگیریم
صبح به خیر
@adelehz
صبحی که با دیدنت اغازشود.
همانقدر شیرین است همانقدر ناب است که لبخند کودک مهاجری میان اندوه اردوگاه مهاجرین ..نایاب اما گران
#عادله_زمانی
@adelehz
بهترین راه زندگی کردن
این است که آلزایمر بگیریم
یک نوع آلزایمرخاص وانتخابی
برای فراموش کردن بدی ها،ناراحتی ها،نمی توانم ها،نمی شودها،..
اینها را که فراموش کنیم یعنی زندگی
کردیم.
@adelehz
معنای زندگی یعنی با عزیزانمان دور یک سفره باشیم .زمانی که هریک ازانها همسفره مان نباشند ویا خودمان نباشیم درک خواهیم کرد خوشبختی چه ساده است و چه ساده ازدست می رود
#خوشبختی_آسان_است
@adelehz
ادمهایی که به هر دری می زنند تا به دیگران ثابت کنند که خوشبختند.درواقع خودشان به بدبخت بودنشان ایمان دارند
برای نشان دادن خودمان هرکاری نکنیم.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یکی از سخت ترین کارهای دنیا تنهایی رفتن به کافه هایی ست که روزی دونفره به ان می رفتید...
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نوستالژی بچگی مون
چقد براشون وقتی میمردن گریه میکردیم😭
@adelehz
شمال
جنوب
شرق
غرب
سمت چشمانت ..
وخودت باید بهتربدانی من هرصبح پنجره های خانه ام را به کدام یک ازاین پنج سمت اصلی باز میکنم.
#عادله_زمانی
@adelehz
ما دخترا اینطوری هستیم
درباره یه موضوع دو ساعت پشت تلفن صحبت میکنیم و فردا برای با دقت بررسی کردن همون موضوع با هم قرار میزاریم 💃👯👠
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ایشون یه کافه دنج هستند توی کوچه پس کوچه های پاریس.
خوب من وقتی قبول میکنم که اشرف مخلوقاتم که عصرا با حضرت یار اینجا بشینم.
والله
@adelehz