روز ها با فکر او دیوانه ام شب بیشتر
هردو دلتنگ همیم اما من اغلب بیشتر
#سعید_صاحب_علم
#شب_خوش
@adelehz🌺
هردو دلتنگ همیم اما من اغلب بیشتر
#سعید_صاحب_علم
#شب_خوش
@adelehz🌺
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
این عکس مربوط به طوفان اخیر امریکاست .کودک در اغوش مادرش باارامش تمام خوابیده است زیرامادر اورا رها نمیکند ..در برخورد با مشکلات زندگی کودکی باشیم در اغوش خدا ..و نترسیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
اصولا روزها همیشه تکرار می شوند.
اما حس ها نه...
اگریک روز صبح ازخواب برخاستید وحس
خاص وقشنگی داشتیدپیگیرش شویدحتما
خدامیداندچندسال نوری!دیگرطول میکشدتا دوباره آن حس برگردد...
#عادله_زمانی
@adelehz
اما حس ها نه...
اگریک روز صبح ازخواب برخاستید وحس
خاص وقشنگی داشتیدپیگیرش شویدحتما
خدامیداندچندسال نوری!دیگرطول میکشدتا دوباره آن حس برگردد...
#عادله_زمانی
@adelehz
چو قناري به قفس؟
يا چو پرستو به سفر؟
هيچ يك!
من چو كبوتر، نه رهايم نه اسير!
فاضل نظری
شبتون ستاره بارون
@adelehz
يا چو پرستو به سفر؟
هيچ يك!
من چو كبوتر، نه رهايم نه اسير!
فاضل نظری
شبتون ستاره بارون
@adelehz
مردمِ بالادست ، چه صفایی دارند ...!
غنچهای میشکفد ، اهل دِه باخبرند ...!
چه دِهی باید باشد ! کوچهباغش پُرِ موسیقی باد !
سهراب سپهری
@adelehz
غنچهای میشکفد ، اهل دِه باخبرند ...!
چه دِهی باید باشد ! کوچهباغش پُرِ موسیقی باد !
سهراب سپهری
@adelehz
سالها پیش را وقتی قرار بود خانه را عوض کنیم .هرگز فراموش نمیکنم ،همه مان کم وبیش تجربه های مشابه تغییر دادن خانه شهر ویا حتی کشور محل سکونتمان راداریم .مثلا وقتی میخواهی خانه ات را تغیبر بدهی اولین چیزی که بیادت می اید این است که من چطور دوستانم را بگذارم وبروم اگر هوس کنم صبحی سرم را از پنجره بیرون کنم و نگاهم به باغ همسایه بیفتد وخودش راببینم که مشغول باغبانی درباغچه کوچک سبزیجاتش هست و نتوانم ،ان وقت چه ؟!؟
سالها قبل همینکه قراربود جایی را ترک کنم یک بغض می نشست وسط گلویم و تا خود مقصد و حتی تا روزها بعداز مقصد رسیدن وآغاز پروسه عادت کردن مرا رها نمی کرد.
حالا اما بزرگتر شده ام یعنی فهمیده ام که رفتن و ترک کردن بخشی از زندکی ست حالا می دانم اگر مجبور شوم کسی و جایی راترک کنم نباید بخاطرش اشک بریزم یا بی تابی کنم باید یاد بگیرم که ادمهای جدید و مکانهای جدید را کشف کنم .و سعی کنم از هرچه در تقدیرم می اید گرچه که سخت استقبال کنم و ایمان داشته باشم تقدیر نویس براساس ظرفیتم برایم تقدیر نوشته است...
واین تنها راه زندگی کردن است .انعطاف پذیری در تغییرات ..
چراکه غیراز ان همچون شاخه ی درختی خشک در زیر بار هرچیزی که نخواهیمش خواهیم شکست ..
#عادله_زمانی
@adelehz
سالها قبل همینکه قراربود جایی را ترک کنم یک بغض می نشست وسط گلویم و تا خود مقصد و حتی تا روزها بعداز مقصد رسیدن وآغاز پروسه عادت کردن مرا رها نمی کرد.
حالا اما بزرگتر شده ام یعنی فهمیده ام که رفتن و ترک کردن بخشی از زندکی ست حالا می دانم اگر مجبور شوم کسی و جایی راترک کنم نباید بخاطرش اشک بریزم یا بی تابی کنم باید یاد بگیرم که ادمهای جدید و مکانهای جدید را کشف کنم .و سعی کنم از هرچه در تقدیرم می اید گرچه که سخت استقبال کنم و ایمان داشته باشم تقدیر نویس براساس ظرفیتم برایم تقدیر نوشته است...
واین تنها راه زندگی کردن است .انعطاف پذیری در تغییرات ..
چراکه غیراز ان همچون شاخه ی درختی خشک در زیر بار هرچیزی که نخواهیمش خواهیم شکست ..
#عادله_زمانی
@adelehz
من الان بایدیه دختر افسونگر قرن سیزدهمی بودم .که توی همچین قصری نشسته بودوندیمه هاش گیسوان بلندشو میبافتن وبهش عطر میزدن.و اونم تو ایینه غرق زیبایش میشد😒 نه اینکه اینجابشینم غصه فرداموبخورم
@adelehz
@adelehz
اگر در طول زندگیتان خوب گریه نکرده باشید
هرگز چشمان زیبایی نخواهید داشت...
Sophia Loren
پ.ن سوفیا لورن،زیبای بی تکرار
@adelehz
هرگز چشمان زیبایی نخواهید داشت...
Sophia Loren
پ.ن سوفیا لورن،زیبای بی تکرار
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
اگر در طول زندگیتان خوب گریه نکرده باشید هرگز چشمان زیبایی نخواهید داشت... Sophia Loren پ.ن سوفیا لورن،زیبای بی تکرار @adelehz
کلیسای کاتولیک واتیکان مخالف شبیه سازی انسان است و انرا مصداق بی ایمانی میداند.اما طی یک اظهار نظر جالب این کلیسا یک بار اعلام نمود تنها اجازه شبیه سازی یک فرد را می دهد و آن سوفیا لورن است.
@adelehz
@adelehz
جنگ که تموم بشه ازدواج میکنیم و توو مزرعه مون گلهایی رشد میکنه به زیبایی تو. در رحم تو دختری خواهد بود زیبا که عاشق پدرشه
(نامه ای که در جیب یک سرباز کشته شده پیدا شد)
دنیا گاهی زیادی بی رحمه
@adelehz
(نامه ای که در جیب یک سرباز کشته شده پیدا شد)
دنیا گاهی زیادی بی رحمه
@adelehz