"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
eshghe-to
shajarian
استاد مسلم اواز ایران ....
یارب اسان کن تو مشکل من
@adelehz
‏روز ها با فکر او دیوانه ام شب بیشتر
‏هردو دلتنگ همیم اما من اغلب بیشتر
‏⁧
#سعید_صاحب_علم
#شب_خوش
@adelehz🌺
صبح بهانه قشنگی ست
برای تابش لبخندت ❤️
صبح به خیر ❤️❤️❤️
@adelehz
تتفراز بعضی ادمها بسیار سنگین تمام میشود.شانه ها راخم دل راسیاه میکند.بخشیدن و گذشتن و رها کردن نه برای اوکه برای خودمان خوب است ببخشیدوبگذرید خداخودش میداند کجا وچگونه یادش بندازد باشما چه کرده است.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زندگی کردن با خانومها هم
البته گاهی مرد میخواد 😅😄
@adelehz
این عکس مربوط به طوفان اخیر امریکاست .کودک در اغوش مادرش باارامش تمام خوابیده است زیرامادر اورا رها نمیکند ..در برخورد با مشکلات زندگی کودکی باشیم در اغوش خدا ..و نترسیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
اصولا روزها همیشه تکرار می شوند.
اما حس ها نه...
اگریک روز صبح ازخواب برخاستید وحس
خاص وقشنگی داشتیدپیگیرش شویدحتما
خدامیداندچندسال نوری!دیگرطول میکشدتا دوباره آن حس برگردد...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
توی صافکاری
درحین کار
چقد خوبه ادم باعشق کارکنه 😊
@adelehz
چو قناري به قفس؟
يا چو پرستو به سفر؟
هيچ يك!
من چو كبوتر، نه رهايم نه اسير!

فاضل نظری
شبتون ستاره بارون
@adelehz
عیدتون مبارک .
ایشالله غصه هاتون قربانی بشن
❤️❤️
@adelehz
غمت ناخوانده مهمانی ست هر شب در سرای من
اگر یک شب تو خود مهمان من باشی چه خواهد شد؟

#شب_خوش
@adelehz❤️
مردمِ بالادست ، چه صفایی دارند ...!
غنچه‌ای می‌شکفد ، اهل دِه باخبرند ...!
چه دِهی باید باشد ! کوچه‌باغش پُرِ موسیقی باد !

سهراب سپهری

@adelehz
دیگه دیگه 😔😒
@adelehz
سالها پیش را وقتی قرار بود خانه را عوض کنیم .هرگز فراموش نمیکنم ،همه مان کم وبیش تجربه های مشابه تغییر دادن خانه شهر ویا حتی کشور محل سکونتمان راداریم .مثلا وقتی میخواهی خانه ات را تغیبر بدهی اولین چیزی که بیادت می اید این است که من چطور دوستانم را بگذارم وبروم اگر هوس کنم صبحی سرم را از پنجره بیرون کنم و نگاهم به باغ همسایه بیفتد وخودش راببینم که مشغول باغبانی درباغچه کوچک سبزیجاتش هست و نتوانم ،ان وقت چه ؟!؟
سالها قبل همینکه قراربود جایی را ترک کنم یک بغض می نشست وسط گلویم و تا خود مقصد و حتی تا روزها بعداز مقصد رسیدن وآغاز پروسه عادت کردن مرا رها نمی کرد.
حالا اما بزرگتر شده ام یعنی فهمیده ام که رفتن و ترک کردن بخشی از زندکی ست حالا می دانم اگر مجبور شوم کسی و جایی راترک کنم نباید بخاطرش اشک بریزم یا بی تابی کنم باید یاد بگیرم که ادمهای جدید و مکانهای جدید را کشف کنم .و سعی کنم از هرچه در تقدیرم می اید گرچه که سخت استقبال کنم و ایمان داشته باشم تقدیر نویس براساس ظرفیتم برایم تقدیر نوشته است...
واین تنها راه زندگی کردن است .انعطاف پذیری در تغییرات ..
چراکه غیراز ان همچون شاخه ی درختی خشک در زیر بار هرچیزی که نخواهیمش خواهیم شکست ..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کاش فرزندم دینی را ازمن بیاموزد
که مهربانی اولین واخرین رکنش باشد.
@adelehz
من الان بایدیه دختر افسونگر قرن سیزدهمی بودم .که توی همچین قصری نشسته بودوندیمه هاش گیسوان بلندشو میبافتن وبهش عطر میزدن.و اونم تو ایینه غرق زیبایش میشد😒 نه اینکه اینجابشینم غصه فرداموبخورم
@adelehz
شمع باشی یا چراغ فانوس
فرقی ندارد
اگر دلی را روشن کنی
بی شک خود خورشیدی.
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر در طول زندگیتان خوب گریه نکرده باشید
هرگز چشمان زیبایی نخواهید داشت...
Sophia Loren
پ.ن سوفیا لورن،زیبای بی تکرار
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
اگر در طول زندگیتان خوب گریه نکرده باشید هرگز چشمان زیبایی نخواهید داشت... Sophia Loren پ.ن سوفیا لورن،زیبای بی تکرار @adelehz
کلیسای کاتولیک واتیکان مخالف شبیه سازی انسان است و انرا مصداق بی ایمانی میداند.اما طی یک اظهار نظر جالب این کلیسا یک بار اعلام نمود تنها اجازه شبیه سازی یک فرد را می دهد و آن سوفیا لورن است.
@adelehz
قدیمی ها زندگانی کردند
وما متاسفانه زنده مانی
#خانه_قدیمی_تر_زیباتر
@adelehz
جنگ که تموم بشه ازدواج میکنیم و توو مزرعه مون گلهایی رشد میکنه به زیبایی تو. در رحم تو دختری خواهد بود زیبا که عاشق پدرشه
(نامه ای که در جیب یک سرباز کشته شده پیدا شد)
دنیا گاهی زیادی بی رحمه
@adelehz