"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
ما زنان وقتی عاشق می شویم همه ی قلب و وجودمان را به مرد محبوبمان می سپاریم آنگونه همه زیبایی ها و لذات دیگر در رابطه با او معنا می یابند .. اما شما مردان وقتی عاشق می شوید تنها قسمتی از قلب و وجود خود را در اختیار زن محبوبتان می گذارید .. بقیه را برای موفقیتها و کسب قدرتها و خودخواهی خود نگه می دارید.

حرفی نیست شاید اگر ما هم مرد بودیم چنین می کردیم اما آنچه از شما می خواهیم این است که آن قسمتی از قلبتان را که به ما سپردید دیگر ملعبه هوسبازی هایتان نکنید، ما به همان سهم هر چند کوچک .. اگر زلال و اطمینان بخش باشد قانعیم ...

رومن رولان
📚جان شیفته
#یکم_کتاب_بخونیم
@adelehz
رفتم مرا ببخش مگو او وفا نداشت.
راهی به جز گریز برایم نمانده بود.
@adelehz
ز جان شيرين‌تری ای چشمه ی نوش 
سزد گر گيرمت چون جان در آغوش 

#نظامی
@adelehz🎵
"زنی که‌گم کردم "
Photo
درمورد بهاره رهنما.
این روزها اینستاگرام پراست از عکسهای عروسی بهاره رهنما ازدواج دومش،خیلی ها مخالفت کردند گفتند سنش بالاست یک دختر نوجوان دارد و ...شنیده ام اولین ازدواجش که سالها هم به ان می بالید به خاطر خیانت همسرش برهم خورده(این البته صرفا یک شنیده است شاید درمورد بهاره عزیز این گونه نباشد اما ماخوب می دانیم که زنهای زیادی در پستوی خانه ها خیانت می بینند و بسیاری شان حتی دم نمی زنند) ...و من بازهم شنیدم که او گفته است که بخاطر قدرت بخشیدن به زنها عکسهای عروسیش را منتشر کرده و اتفاقا من چقدر این کارش را پسندیدم .نمی گویم حریم شخصی بد است و نمیگویم به رخ کشیدن خوشبختی خود به دیگران خوب است اما میگویم که ثابت کردن خود به انهایی که تحقیرت کردند جز اوجب واجبات است.خصوصا برای یک زن ...
زنی که خیانت میبیند و حتما شخص خاین حرفی و دلیلی هم برای خیانت دارد باید بتواند قوی باشد و راه زندگیش را انتخاب کند و موفق شود درست مثل بهاره رهنما..
این روزها عکس اورا که میبینم زیباترشده ..در چشمانش غم وجود ندارد انگار فهمیده است راه مبارزه با کنار گذاشته شدن با تحقیرشدن چیست بهاره رهنما مقدار زیادی از وزنش را کاهش داده ست او باوجود یک ازدواج در کارنامه اش و داشتن دختری نوجوان بازهم به زندگی خوب، ادامه داده است این خوب بزرگترین درسی ست که یک انسان که یک زن باید بیاموزد.
کاش روزی برسد که زنان دنیا یاد بگیرند راه خودشان رابروند و بفهمند که هیچ کس در هیچ رابطه ای حق تحقیرکردنشان را ندارد .چه درزیر سقف خانه چه جامعه..
باارزوی خوشبختی برای بهاره مهربان و تمام زنان خوش قلب دنیا
بااحترام
عادله زمانی
@adelehz
eshghe-to
shajarian
استاد مسلم اواز ایران ....
یارب اسان کن تو مشکل من
@adelehz
‏روز ها با فکر او دیوانه ام شب بیشتر
‏هردو دلتنگ همیم اما من اغلب بیشتر
‏⁧
#سعید_صاحب_علم
#شب_خوش
@adelehz🌺
صبح بهانه قشنگی ست
برای تابش لبخندت ❤️
صبح به خیر ❤️❤️❤️
@adelehz
تتفراز بعضی ادمها بسیار سنگین تمام میشود.شانه ها راخم دل راسیاه میکند.بخشیدن و گذشتن و رها کردن نه برای اوکه برای خودمان خوب است ببخشیدوبگذرید خداخودش میداند کجا وچگونه یادش بندازد باشما چه کرده است.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زندگی کردن با خانومها هم
البته گاهی مرد میخواد 😅😄
@adelehz
این عکس مربوط به طوفان اخیر امریکاست .کودک در اغوش مادرش باارامش تمام خوابیده است زیرامادر اورا رها نمیکند ..در برخورد با مشکلات زندگی کودکی باشیم در اغوش خدا ..و نترسیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
اصولا روزها همیشه تکرار می شوند.
اما حس ها نه...
اگریک روز صبح ازخواب برخاستید وحس
خاص وقشنگی داشتیدپیگیرش شویدحتما
خدامیداندچندسال نوری!دیگرطول میکشدتا دوباره آن حس برگردد...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
توی صافکاری
درحین کار
چقد خوبه ادم باعشق کارکنه 😊
@adelehz
چو قناري به قفس؟
يا چو پرستو به سفر؟
هيچ يك!
من چو كبوتر، نه رهايم نه اسير!

فاضل نظری
شبتون ستاره بارون
@adelehz
عیدتون مبارک .
ایشالله غصه هاتون قربانی بشن
❤️❤️
@adelehz
غمت ناخوانده مهمانی ست هر شب در سرای من
اگر یک شب تو خود مهمان من باشی چه خواهد شد؟

#شب_خوش
@adelehz❤️
مردمِ بالادست ، چه صفایی دارند ...!
غنچه‌ای می‌شکفد ، اهل دِه باخبرند ...!
چه دِهی باید باشد ! کوچه‌باغش پُرِ موسیقی باد !

سهراب سپهری

@adelehz
دیگه دیگه 😔😒
@adelehz
سالها پیش را وقتی قرار بود خانه را عوض کنیم .هرگز فراموش نمیکنم ،همه مان کم وبیش تجربه های مشابه تغییر دادن خانه شهر ویا حتی کشور محل سکونتمان راداریم .مثلا وقتی میخواهی خانه ات را تغیبر بدهی اولین چیزی که بیادت می اید این است که من چطور دوستانم را بگذارم وبروم اگر هوس کنم صبحی سرم را از پنجره بیرون کنم و نگاهم به باغ همسایه بیفتد وخودش راببینم که مشغول باغبانی درباغچه کوچک سبزیجاتش هست و نتوانم ،ان وقت چه ؟!؟
سالها قبل همینکه قراربود جایی را ترک کنم یک بغض می نشست وسط گلویم و تا خود مقصد و حتی تا روزها بعداز مقصد رسیدن وآغاز پروسه عادت کردن مرا رها نمی کرد.
حالا اما بزرگتر شده ام یعنی فهمیده ام که رفتن و ترک کردن بخشی از زندکی ست حالا می دانم اگر مجبور شوم کسی و جایی راترک کنم نباید بخاطرش اشک بریزم یا بی تابی کنم باید یاد بگیرم که ادمهای جدید و مکانهای جدید را کشف کنم .و سعی کنم از هرچه در تقدیرم می اید گرچه که سخت استقبال کنم و ایمان داشته باشم تقدیر نویس براساس ظرفیتم برایم تقدیر نوشته است...
واین تنها راه زندگی کردن است .انعطاف پذیری در تغییرات ..
چراکه غیراز ان همچون شاخه ی درختی خشک در زیر بار هرچیزی که نخواهیمش خواهیم شکست ..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کاش فرزندم دینی را ازمن بیاموزد
که مهربانی اولین واخرین رکنش باشد.
@adelehz
من الان بایدیه دختر افسونگر قرن سیزدهمی بودم .که توی همچین قصری نشسته بودوندیمه هاش گیسوان بلندشو میبافتن وبهش عطر میزدن.و اونم تو ایینه غرق زیبایش میشد😒 نه اینکه اینجابشینم غصه فرداموبخورم
@adelehz