"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ابتکار همیشه هم جالب نیست البته😁
@adelehz
خانه اما
نه یک مکان که مفهومی ست انتزاعی خانه جایی ست که دل ادمی خوش باشد که از هر دلنگرانی دور باشد که عطرش حال ادمی را جا بیاورد...خانه نه یک مکان که مفهومیست انتزاعی..
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
اعتراف میکنم که هیچ کس رو مثل تو دوست نداشتم تو واقعاعشق زندگیم بودی با اینکه بهت نرسیدم اما سراغ گرفتن های الانت و خواستنت برای دیدار تازه بهم ثابت میکنه که تو هم نتونستی و نخاستی که فراموشم کنی. فاطیما پ.ن غیر منطقیه اما واقعیه گاهی نرسیدن دونفر بهم هست…
آخرین اعتراف راهم خودم میگذارم تا پرونده اعترافاتمون و ببندم .
اعتراف میکنم آدمی را دوست داشتم که حتی عشق رو در دنیای خودش هجی نکرده بود.کسی که هیچ وقت نه عشق براش ارزش داشت نه عاشقی کسی که هرچیز براش یک بازی مسخره و کوتاه و گذرا بود ..
اعتراف میکنم برای کسی از قلبم نوشتم که در دنیاش عشق مسخره ترین بازی جهان بود .
اعتراف میکنم به کسی دروغ نگفتم که بزرگترین دروغ های جهان و بهم گفت .
اعتراف میکنم خداوند من رو با کسی مجازات کرد که باعث شد دیگه نتونم به هیچ عشقی به هیچ محبتی خوش بین باشم.
واعتراف میکنم که اونقدر قوی بودم که همه چیز فراموش کنم و عشقم رو از اون ادم پس بگیرم و،یادم بره روزهایی در زندگیم وجود داشت که اون بهترین بخش دنیام بود.
اعتراف میکنم که نه دیگه عاشقشم و نه دیگه دوسش دارم .
اعتراف میکنم که اینده ای که قرار بود بااون وجود داشته باشه رو برای همیشه از زندگیم پاک کردم.
اعتراف میکنم که من شدم ادمی که قبل از دیدنش بودم.
پایان
@adelehz
و او با توست هرکجا که باشی.
عاشقانه ازاین بهتر؟
شب خوش
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح شده چایی بریز
حرفی بزن
تا شیرین شود هم چای وهم زندگیم.
@adelehz
عشق جان ست

عشقِ تو جان تر ...


#مولانا
@adelehz
تورا دوست دارم ..
وهروقت میخاهم دلیلش رابیابم،نمیتوانم
انگار بخواهم بین هزار گل یکی را برچینم..
هزاردلیل برای دوست داشتنت وجود دارد.
#عادله_زمانی
@adelehz
ﺳﺎﻗﯿﺎ ﺗﻪ ﺍﺳﺘﮑﺎﻥ ﻫﺎﯾﺖ ﻧﻤﯿﮕﯿﺮﺩ ﻣﺮﺍ🍷
ﻟﻄﻒ ﮐﻦ ﺍﺯ ﺩﻭﺭ ﺑﻌﺪی ﭘﯿﮏ ﻟﯿﻮﺍﻧﯽ ﺑﺮﯾﺰ🍺
ﻧﻪ ﺷﺮﺍﺏ ﺭﻭﺱ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ ﻧﻪ ﺟﻨﺲ ﺍﺭﻣﻨﯽ!😒
ﺍﺯ ﻫﻤﯿﻦ ﺳﮓ ﻣﺰﻩ ﻫﺎﯼ ﺗﻠﺦ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﺮﯾﺰ😉 🍻
5شهریور ﺳﺎﻟﺮﻭﺯ ﺗﻮﻟﺪ
ﻣﺤﻤﺪﺑﻦ ﺯﮐﺮﯾﺎﯼ ﺭﺍﺯﯼ ☺️🥃🍷🍸

@adelehz
بگو بناست بیایی، بگو ..دروغ بگو!
به وعده های بعیدت دلم خوش است هنوز

@adelehz🌻
تو چه پرسی که کدامی
تو در این عشق چه نامی

صنما شاه جهاني
ز تو من شاد جهانم

مولانا

@adelehz
حافظ چه غریب شد برایم
وقتی هزار فال به نامت زدم
و گفت یوسف گمگشته بازاید به کنعان
اما تو هرگز برنگشتی...
#عادله_زمانی
@adelehz
ما زنان وقتی عاشق می شویم همه ی قلب و وجودمان را به مرد محبوبمان می سپاریم آنگونه همه زیبایی ها و لذات دیگر در رابطه با او معنا می یابند .. اما شما مردان وقتی عاشق می شوید تنها قسمتی از قلب و وجود خود را در اختیار زن محبوبتان می گذارید .. بقیه را برای موفقیتها و کسب قدرتها و خودخواهی خود نگه می دارید.

حرفی نیست شاید اگر ما هم مرد بودیم چنین می کردیم اما آنچه از شما می خواهیم این است که آن قسمتی از قلبتان را که به ما سپردید دیگر ملعبه هوسبازی هایتان نکنید، ما به همان سهم هر چند کوچک .. اگر زلال و اطمینان بخش باشد قانعیم ...

رومن رولان
📚جان شیفته
#یکم_کتاب_بخونیم
@adelehz
رفتم مرا ببخش مگو او وفا نداشت.
راهی به جز گریز برایم نمانده بود.
@adelehz
ز جان شيرين‌تری ای چشمه ی نوش 
سزد گر گيرمت چون جان در آغوش 

#نظامی
@adelehz🎵
"زنی که‌گم کردم "
Photo
درمورد بهاره رهنما.
این روزها اینستاگرام پراست از عکسهای عروسی بهاره رهنما ازدواج دومش،خیلی ها مخالفت کردند گفتند سنش بالاست یک دختر نوجوان دارد و ...شنیده ام اولین ازدواجش که سالها هم به ان می بالید به خاطر خیانت همسرش برهم خورده(این البته صرفا یک شنیده است شاید درمورد بهاره عزیز این گونه نباشد اما ماخوب می دانیم که زنهای زیادی در پستوی خانه ها خیانت می بینند و بسیاری شان حتی دم نمی زنند) ...و من بازهم شنیدم که او گفته است که بخاطر قدرت بخشیدن به زنها عکسهای عروسیش را منتشر کرده و اتفاقا من چقدر این کارش را پسندیدم .نمی گویم حریم شخصی بد است و نمیگویم به رخ کشیدن خوشبختی خود به دیگران خوب است اما میگویم که ثابت کردن خود به انهایی که تحقیرت کردند جز اوجب واجبات است.خصوصا برای یک زن ...
زنی که خیانت میبیند و حتما شخص خاین حرفی و دلیلی هم برای خیانت دارد باید بتواند قوی باشد و راه زندگیش را انتخاب کند و موفق شود درست مثل بهاره رهنما..
این روزها عکس اورا که میبینم زیباترشده ..در چشمانش غم وجود ندارد انگار فهمیده است راه مبارزه با کنار گذاشته شدن با تحقیرشدن چیست بهاره رهنما مقدار زیادی از وزنش را کاهش داده ست او باوجود یک ازدواج در کارنامه اش و داشتن دختری نوجوان بازهم به زندگی خوب، ادامه داده است این خوب بزرگترین درسی ست که یک انسان که یک زن باید بیاموزد.
کاش روزی برسد که زنان دنیا یاد بگیرند راه خودشان رابروند و بفهمند که هیچ کس در هیچ رابطه ای حق تحقیرکردنشان را ندارد .چه درزیر سقف خانه چه جامعه..
باارزوی خوشبختی برای بهاره مهربان و تمام زنان خوش قلب دنیا
بااحترام
عادله زمانی
@adelehz
eshghe-to
shajarian
استاد مسلم اواز ایران ....
یارب اسان کن تو مشکل من
@adelehz
‏روز ها با فکر او دیوانه ام شب بیشتر
‏هردو دلتنگ همیم اما من اغلب بیشتر
‏⁧
#سعید_صاحب_علم
#شب_خوش
@adelehz🌺