"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
وقتی نیستی
دلم "شور"میزند.
تورا که میبینم اما
هزارکیلو قندنسابیده دردلم
آب میشود
حال دلم "شیرین"میزند.🌹
#عادله_زمانی
@adelehz
جان ،جان ،جان ازهمه جهان
می کشد دلم پربسوی تو ...
#هومن_ذکایی
@adelehz
یادتومیبارد بر شیشه خیالم..
گل گلدان دلم عطرتورا دارد
سازقدمهایت درگوش انتظارم
مژده آتش آغوش تو می آرد....❤️
#کاوه_شفیق
شب زیبا نازنینان❤️❤️⭐️
@adelehz
برای اینکه شب قشنگتری داشته باشید حتما این و ببینید😊❤️🌹🌙👇💋💋
و عشقت
قرمزترین شاتوت درخت ته باغ
زیبا،خوش طعم و هوس انگیز
بارسوایی و سرخی لب و دهان
ومن مانده برسر دوراهی رسوایی خودم
وهوس انگیزی تو..
#عادله_زمانی
@adelehz
به عدالت بی اعتقادشدم
ازان روزی که مرا کشتی
وهیچ دادگاهی قصاصت نکرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
برای خودتان
یک عصرانه بچینید.
لازم نیست حتما خیلی اشرافی
اتفاقاهرچی ساده تربهتر
عصرانه برای خودتان بچینید
وبعدازیک روز کارکردن وتلاش برای
زندگی ازخودتان اینگونه تشکرکنید❤️🌹☕️🍰
@adelehz
درزندگی انتظارهیچ کس را نکشید.
آنکه آمدنی باشد ،دیریازود می آید
وآنکه نه،خدا پشت وپناهش باشد..
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه بی نظیر "تقدیر"ازشادمهرعقیلی❤️🎼🎼🎼🎼❤️👇
قلب هرآدمی گورستانیست از
هزاران مدفون،دیگرانی که در فواصل مختلف
انهارابرای خودمان کشته ایم
ولی بازهم ازخودمان دورشان
نکردیم کشتیم... ودرقلبمان
دفن کردیم ..شایدبه امیداینکه
روزی جوانه بزنند درما..
#عادله_زمانی
@adelehz
شب پرازآرامش ودلخوشی
چیزی که این روزها
همه مان کمش داریم 😔⭐️🌙🌙
@adelehz
صبح را با مهربانی اغازکنید.
وشروع مهربانی دوست داشتن خود
ودیگران است..
اگرایمان دارید انعکاسی ازخداوندید
پس مثل او مهربان،بخشنده وسرشار
ازعشق باشید.
#عادله_زمانی
@adelehz
صبح به برکت 🍞🍪🍩و امید☀️🌞
@adelehz
❤️💋👶👗
خودت نیستی درکنارم
اما من گمت نکرده ام
هربارکه یادم می ایی
به باغ پشت خانه مان میروم
وبین یاس های صورتی
عطرت را نفس میکشم.🌸
#عادله_زمانی
@adelehz
وارد زندگی هرکس که
شدید.فارغ ازاینکه ماندنی بودید یارفتنی
همیشه ازخوداثری زیبا برجای بگذارید..
#عادله_زمانی
@adelehz
1
دوپنج روزه که دورازنازنینم
گهی درآسمون گه در زمینم
گهی ماهی شوم درقعردریا
گهی چون حلقه بر دور نگینم.
#دوبیتی_محلی
@adelehz
بازهم یک عصر گرم
وقشنگ دیگه ❤️
همه خسته نباشید
یک روز دیگر را
باجدال با زندگی به پایان
رسانید واین یعنی بین
اینهمه مشکلات رنگارنگ
شماقهرمانید❤️
یک لیوان چای تازه دم حتما
لازم است❤️
@adelehz