قدیم تر ها ایفون ها تصویری نبود
وقتی زنگ می خورد دلمان هزارجور غنج می رفت که مثلا چه کسی میتواند باشد ..شاید بخاطر همین بود که قدیم ترها درها با ذوق بیشتری باز می شد....
@adelehz
وقتی زنگ می خورد دلمان هزارجور غنج می رفت که مثلا چه کسی میتواند باشد ..شاید بخاطر همین بود که قدیم ترها درها با ذوق بیشتری باز می شد....
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
ماه شهریور پر است
از خاطرات عشق من
من به جان تا زنده باشم،
عاشق شهریورم...
#اخوان_ثالث
به شهریور خوش آمدید❤️
@adelehz
از خاطرات عشق من
من به جان تا زنده باشم،
عاشق شهریورم...
#اخوان_ثالث
به شهریور خوش آمدید❤️
@adelehz
تاج محل را عجیب دوست دارم .
نماد عشق است
و نماد وفاداری ..خیانت یاهوس شاید لحظه ای ادم را سیر کند.اما تنها عشق است که میتواند سالها بی وقفه زنده بماند حتی درنبود عشاق
#عادله_زمانی
@adelehz
نماد عشق است
و نماد وفاداری ..خیانت یاهوس شاید لحظه ای ادم را سیر کند.اما تنها عشق است که میتواند سالها بی وقفه زنده بماند حتی درنبود عشاق
#عادله_زمانی
@adelehz
❤1
جمعه دلبر میخواد.....
دو فنجان چای میخواد.....
كمي مکث و بعد دوستت دارم های فراوان،
نداریم ..
نیست ...
که دلگیریم ...
@adelehz
دو فنجان چای میخواد.....
كمي مکث و بعد دوستت دارم های فراوان،
نداریم ..
نیست ...
که دلگیریم ...
@adelehz
دلم واسه اخرهفته های بچگی که باپیکان میرفتیم مسافرت واخرشب برمیگشتیم وصبح شنبه با چشم نیمه باز و کلی خواب بزور میرفتیم مدرسه بدجور تنگ شده ..
بدجور....
@adelehz
بدجور....
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
Abdolmaleki – Khoda Bozorge [Nex1Music.IR]
هر مشکلی که دارید به خدا بسپارید.هرچقدرهم بزرگ خدا بزرگتر است.فردا آغازی دوباره است به خدا بسپارید و بخوابید...شب زیبا
@adelehz
@adelehz
صبح که میشود اب که میجوشد.
خیالت بخار میشود
ازذهنم که دیشب هم بی تو صبح شده است.
#عادله_زمانی
@adelehz
خیالت بخار میشود
ازذهنم که دیشب هم بی تو صبح شده است.
#عادله_زمانی
@adelehz
صبح شنبه اگه اینجوری شروع بشه
ادم دیگه مرض نداره که ازشنبه بدش بیاد 🙃🙂
صبح شنبه تون به خیر.سهم روزی و برکت تون فزون.
@adelehz
ادم دیگه مرض نداره که ازشنبه بدش بیاد 🙃🙂
صبح شنبه تون به خیر.سهم روزی و برکت تون فزون.
@adelehz
ادمیزاد
گاهی نیاز دارد که دیوانه باشد.
ونیازی بالاتر ازان یافتن دیوانه ای چون خودش دراین هستی ست.
که بتواند اسوده کنارش دیوانگی کند...
#عادله_زمانی
@adelehz
گاهی نیاز دارد که دیوانه باشد.
ونیازی بالاتر ازان یافتن دیوانه ای چون خودش دراین هستی ست.
که بتواند اسوده کنارش دیوانگی کند...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ابتکار همیشه هم جالب نیست البته😁
@adelehz
@adelehz
خانه اما
نه یک مکان که مفهومی ست انتزاعی خانه جایی ست که دل ادمی خوش باشد که از هر دلنگرانی دور باشد که عطرش حال ادمی را جا بیاورد...خانه نه یک مکان که مفهومیست انتزاعی..
@adelehz
نه یک مکان که مفهومی ست انتزاعی خانه جایی ست که دل ادمی خوش باشد که از هر دلنگرانی دور باشد که عطرش حال ادمی را جا بیاورد...خانه نه یک مکان که مفهومیست انتزاعی..
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
اعتراف میکنم که هیچ کس رو مثل تو دوست نداشتم تو واقعاعشق زندگیم بودی با اینکه بهت نرسیدم اما سراغ گرفتن های الانت و خواستنت برای دیدار تازه بهم ثابت میکنه که تو هم نتونستی و نخاستی که فراموشم کنی. فاطیما پ.ن غیر منطقیه اما واقعیه گاهی نرسیدن دونفر بهم هست…
آخرین اعتراف راهم خودم میگذارم تا پرونده اعترافاتمون و ببندم .
اعتراف میکنم آدمی را دوست داشتم که حتی عشق رو در دنیای خودش هجی نکرده بود.کسی که هیچ وقت نه عشق براش ارزش داشت نه عاشقی کسی که هرچیز براش یک بازی مسخره و کوتاه و گذرا بود ..
اعتراف میکنم برای کسی از قلبم نوشتم که در دنیاش عشق مسخره ترین بازی جهان بود .
اعتراف میکنم به کسی دروغ نگفتم که بزرگترین دروغ های جهان و بهم گفت .
اعتراف میکنم خداوند من رو با کسی مجازات کرد که باعث شد دیگه نتونم به هیچ عشقی به هیچ محبتی خوش بین باشم.
واعتراف میکنم که اونقدر قوی بودم که همه چیز فراموش کنم و عشقم رو از اون ادم پس بگیرم و،یادم بره روزهایی در زندگیم وجود داشت که اون بهترین بخش دنیام بود.
اعتراف میکنم که نه دیگه عاشقشم و نه دیگه دوسش دارم .
اعتراف میکنم که اینده ای که قرار بود بااون وجود داشته باشه رو برای همیشه از زندگیم پاک کردم.
اعتراف میکنم که من شدم ادمی که قبل از دیدنش بودم.
پایان
@adelehz
اعتراف میکنم آدمی را دوست داشتم که حتی عشق رو در دنیای خودش هجی نکرده بود.کسی که هیچ وقت نه عشق براش ارزش داشت نه عاشقی کسی که هرچیز براش یک بازی مسخره و کوتاه و گذرا بود ..
اعتراف میکنم برای کسی از قلبم نوشتم که در دنیاش عشق مسخره ترین بازی جهان بود .
اعتراف میکنم به کسی دروغ نگفتم که بزرگترین دروغ های جهان و بهم گفت .
اعتراف میکنم خداوند من رو با کسی مجازات کرد که باعث شد دیگه نتونم به هیچ عشقی به هیچ محبتی خوش بین باشم.
واعتراف میکنم که اونقدر قوی بودم که همه چیز فراموش کنم و عشقم رو از اون ادم پس بگیرم و،یادم بره روزهایی در زندگیم وجود داشت که اون بهترین بخش دنیام بود.
اعتراف میکنم که نه دیگه عاشقشم و نه دیگه دوسش دارم .
اعتراف میکنم که اینده ای که قرار بود بااون وجود داشته باشه رو برای همیشه از زندگیم پاک کردم.
اعتراف میکنم که من شدم ادمی که قبل از دیدنش بودم.
پایان
@adelehz