به انکه دوستش دارید بگوید بخندد
صبح بدون خنده انان که دوستشان داریم در واقع اصلا اغاز نمی شود.
صبح بخیر
@adelehz
صبح بدون خنده انان که دوستشان داریم در واقع اصلا اغاز نمی شود.
صبح بخیر
@adelehz
تو در زندگی من
همان پیراهن سرخ وسط
دکان قدیمی و خاک گرفته پیرمرد لباس فروش بودی .
همان اندازه خاص
همان اندازه امید دهنده
همان اندازه چشم نواز
#عادله_زمانی
فتو:فرحان
لوکیشن:کابل ،شهرنو
@adelehz
همان پیراهن سرخ وسط
دکان قدیمی و خاک گرفته پیرمرد لباس فروش بودی .
همان اندازه خاص
همان اندازه امید دهنده
همان اندازه چشم نواز
#عادله_زمانی
فتو:فرحان
لوکیشن:کابل ،شهرنو
@adelehz
Forwarded from توییتر فارسی
ولی روز پزشک رو اول از همه باید به مادرا تبریک بگن چون همیشه میدونن چجوری حالمون رو خوب کنن
》پارسآ《
@OfficialPersianTwitter
》پارسآ《
@OfficialPersianTwitter
این اقای 92 دوساله بعد 77سال باعشقش ازدواج کرده .که اون موقع بابای دختره راضی نبوده ..
😍😐
حالا ما تا درسمون تموم شه طرف بچه دارهم شده😒😐
@adelehz
😍😐
حالا ما تا درسمون تموم شه طرف بچه دارهم شده😒😐
@adelehz
قدیم تر ها ایفون ها تصویری نبود
وقتی زنگ می خورد دلمان هزارجور غنج می رفت که مثلا چه کسی میتواند باشد ..شاید بخاطر همین بود که قدیم ترها درها با ذوق بیشتری باز می شد....
@adelehz
وقتی زنگ می خورد دلمان هزارجور غنج می رفت که مثلا چه کسی میتواند باشد ..شاید بخاطر همین بود که قدیم ترها درها با ذوق بیشتری باز می شد....
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
ماه شهریور پر است
از خاطرات عشق من
من به جان تا زنده باشم،
عاشق شهریورم...
#اخوان_ثالث
به شهریور خوش آمدید❤️
@adelehz
از خاطرات عشق من
من به جان تا زنده باشم،
عاشق شهریورم...
#اخوان_ثالث
به شهریور خوش آمدید❤️
@adelehz
تاج محل را عجیب دوست دارم .
نماد عشق است
و نماد وفاداری ..خیانت یاهوس شاید لحظه ای ادم را سیر کند.اما تنها عشق است که میتواند سالها بی وقفه زنده بماند حتی درنبود عشاق
#عادله_زمانی
@adelehz
نماد عشق است
و نماد وفاداری ..خیانت یاهوس شاید لحظه ای ادم را سیر کند.اما تنها عشق است که میتواند سالها بی وقفه زنده بماند حتی درنبود عشاق
#عادله_زمانی
@adelehz
❤1
جمعه دلبر میخواد.....
دو فنجان چای میخواد.....
كمي مکث و بعد دوستت دارم های فراوان،
نداریم ..
نیست ...
که دلگیریم ...
@adelehz
دو فنجان چای میخواد.....
كمي مکث و بعد دوستت دارم های فراوان،
نداریم ..
نیست ...
که دلگیریم ...
@adelehz
دلم واسه اخرهفته های بچگی که باپیکان میرفتیم مسافرت واخرشب برمیگشتیم وصبح شنبه با چشم نیمه باز و کلی خواب بزور میرفتیم مدرسه بدجور تنگ شده ..
بدجور....
@adelehz
بدجور....
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
Abdolmaleki – Khoda Bozorge [Nex1Music.IR]
هر مشکلی که دارید به خدا بسپارید.هرچقدرهم بزرگ خدا بزرگتر است.فردا آغازی دوباره است به خدا بسپارید و بخوابید...شب زیبا
@adelehz
@adelehz