"زنی که‌گم کردم "
4.43K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
ای قرار دل طوفانی بی ساحل من...
بهر آرامش این خاطر شیدا، تو مرو

#شفیعی_کدکنی
@adelehz🍃
خوشبختی یعنی
هیچ چیز بدی همیشگی نیست.
👤الهام
#خوشبختی_آسان_است
@adelehz
من حتم دارم
خداوند گل را بعد ازغم خلق کرد.
تا بتواند اندکی از حجم تلخی اندوه بکاهد.
زیبا ارام و دل انگیز..ان چنان که ادمیزاد با نگاه به آن اندوهش رافراموش میکند.
#عادله_زمانی
@adelehz
خوشبختی یعنی هنوز بدون ترس از بالارفتن قند میتونم شکلات بخورم😊
#خوشبختی_آسان_است
@adelehz
به انکه دوستش دارید بگوید بخندد
صبح بدون خنده انان که دوستشان داریم در واقع اصلا اغاز نمی شود.
صبح بخیر
@adelehz
تو در زندگی من
همان پیراهن سرخ وسط
دکان قدیمی و خاک گرفته پیرمرد لباس فروش بودی .
همان اندازه خاص
همان اندازه امید دهنده
همان اندازه چشم نواز
#عادله_زمانی
فتو:فرحان
لوکیشن:کابل ،شهرنو
@adelehz
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد
وجود نازکت ازرده گزند مباد.
روز پزشک مبارک
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from توییتر فارسی
‏ولی روز پزشک رو اول از همه باید به مادرا تبریک بگن چون همیشه میدونن چجوری حالمون رو خوب کنن

》پارسآ《

@OfficialPersianTwitter
این اقای 92 دوساله بعد 77سال باعشقش ازدواج کرده .که اون موقع بابای دختره راضی نبوده ..
😍😐
حالا ما تا درسمون تموم شه طرف بچه دارهم شده😒😐
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خوشا صبحی که چون ازخواب خیزم به آغوش تو ازبستر گریزم ...
#سایه
@adelehz
قدیم تر ها ایفون ها تصویری نبود
وقتی زنگ می خورد دلمان هزارجور غنج می رفت که مثلا چه کسی میتواند باشد ..شاید بخاطر همین بود که قدیم ترها درها با ذوق بیشتری باز می شد....
@adelehz
ماه شهریور پر است
از خاطرات عشق من
من به جان تا زنده باشم،
عاشق شهریورم...
#اخوان_ثالث
به شهریور خوش آمدید❤️
@adelehz
هزار بار عاشق بشوید و فراموش کنید.
تا یک بار این چنین عشقی دامنتان رابگیرد.از فراموش کردن ادمهای اشتباه اصلا نهراسید .هیچ دلیلی وجود ندارد که شما لایق عشق نباشید.
#شب_خوش
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از این حالهای بی خیالی ..
@adelehz
تاج محل را عجیب دوست دارم .
نماد عشق است
و نماد وفاداری ..خیانت یاهوس شاید لحظه ای ادم را سیر کند.اما تنها عشق است که میتواند سالها بی وقفه زنده بماند حتی درنبود عشاق
#عادله_زمانی
@adelehz
1