بهترازهرکسی میدانم که
سختی ها همیشه وجوددارند.
اما نگاه کردن به نیمه روشن تر آسمان
صبحگاهی دلچسب تراست...
#عادله_زمانی
+عکس:امروز،ساختمان جدیدمحل کار💻📊📝
@adelehz
سختی ها همیشه وجوددارند.
اما نگاه کردن به نیمه روشن تر آسمان
صبحگاهی دلچسب تراست...
#عادله_زمانی
+عکس:امروز،ساختمان جدیدمحل کار💻📊📝
@adelehz
هرکدام ما به دوستی نیازداریم
که وقتی از دوست داشتنهای نافرجاممان برایش گلایه میکنیم واشک میریزیم.
بانگاهی سرشارازغم به ما بگویید:
تواحمق ترینی !وسپاس درآغوشمان بکشد...😔
این چنین دوستی بینهایت ارزشمنداست.
#عادله_زمانی
@adelehz
که وقتی از دوست داشتنهای نافرجاممان برایش گلایه میکنیم واشک میریزیم.
بانگاهی سرشارازغم به ما بگویید:
تواحمق ترینی !وسپاس درآغوشمان بکشد...😔
این چنین دوستی بینهایت ارزشمنداست.
#عادله_زمانی
@adelehz
وقتی شما جرات دوست داشتن
"او"
را نداشته باشید, دیر یا زود سر و کله ی یک آدم شجاع, پیدا خواهد شد...!
👤 مارکز
@adelehz
"او"
را نداشته باشید, دیر یا زود سر و کله ی یک آدم شجاع, پیدا خواهد شد...!
👤 مارکز
@adelehz
وقتی نیستی
دلم "شور"میزند.
تورا که میبینم اما
هزارکیلو قندنسابیده دردلم
آب میشود
حال دلم "شیرین"میزند.🌹
#عادله_زمانی
@adelehz
دلم "شور"میزند.
تورا که میبینم اما
هزارکیلو قندنسابیده دردلم
آب میشود
حال دلم "شیرین"میزند.🌹
#عادله_زمانی
@adelehz
یادتومیبارد بر شیشه خیالم..
گل گلدان دلم عطرتورا دارد
سازقدمهایت درگوش انتظارم
مژده آتش آغوش تو می آرد....❤️
#کاوه_شفیق
شب زیبا نازنینان❤️❤️⭐️
@adelehz
گل گلدان دلم عطرتورا دارد
سازقدمهایت درگوش انتظارم
مژده آتش آغوش تو می آرد....❤️
#کاوه_شفیق
شب زیبا نازنینان❤️❤️⭐️
@adelehz
و عشقت
قرمزترین شاتوت درخت ته باغ
زیبا،خوش طعم و هوس انگیز
بارسوایی و سرخی لب و دهان
ومن مانده برسر دوراهی رسوایی خودم
وهوس انگیزی تو..
#عادله_زمانی
@adelehz
قرمزترین شاتوت درخت ته باغ
زیبا،خوش طعم و هوس انگیز
بارسوایی و سرخی لب و دهان
ومن مانده برسر دوراهی رسوایی خودم
وهوس انگیزی تو..
#عادله_زمانی
@adelehz
برای خودتان
یک عصرانه بچینید.
لازم نیست حتما خیلی اشرافی
اتفاقاهرچی ساده تربهتر
عصرانه برای خودتان بچینید
وبعدازیک روز کارکردن وتلاش برای
زندگی ازخودتان اینگونه تشکرکنید❤️🌹☕️🍰
@adelehz
یک عصرانه بچینید.
لازم نیست حتما خیلی اشرافی
اتفاقاهرچی ساده تربهتر
عصرانه برای خودتان بچینید
وبعدازیک روز کارکردن وتلاش برای
زندگی ازخودتان اینگونه تشکرکنید❤️🌹☕️🍰
@adelehz
درزندگی انتظارهیچ کس را نکشید.
آنکه آمدنی باشد ،دیریازود می آید
وآنکه نه،خدا پشت وپناهش باشد..
#عادله_زمانی
@adelehz
آنکه آمدنی باشد ،دیریازود می آید
وآنکه نه،خدا پشت وپناهش باشد..
#عادله_زمانی
@adelehz
قلب هرآدمی گورستانیست از
هزاران مدفون،دیگرانی که در فواصل مختلف
انهارابرای خودمان کشته ایم
ولی بازهم ازخودمان دورشان
نکردیم کشتیم... ودرقلبمان
دفن کردیم ..شایدبه امیداینکه
روزی جوانه بزنند درما..
#عادله_زمانی
@adelehz
هزاران مدفون،دیگرانی که در فواصل مختلف
انهارابرای خودمان کشته ایم
ولی بازهم ازخودمان دورشان
نکردیم کشتیم... ودرقلبمان
دفن کردیم ..شایدبه امیداینکه
روزی جوانه بزنند درما..
#عادله_زمانی
@adelehz
صبح را با مهربانی اغازکنید.
وشروع مهربانی دوست داشتن خود
ودیگران است..
اگرایمان دارید انعکاسی ازخداوندید
پس مثل او مهربان،بخشنده وسرشار
ازعشق باشید.
#عادله_زمانی
@adelehz
صبح به برکت 🍞🍪🍩و امید☀️🌞
وشروع مهربانی دوست داشتن خود
ودیگران است..
اگرایمان دارید انعکاسی ازخداوندید
پس مثل او مهربان،بخشنده وسرشار
ازعشق باشید.
#عادله_زمانی
@adelehz
صبح به برکت 🍞🍪🍩و امید☀️🌞
خودت نیستی درکنارم
اما من گمت نکرده ام
هربارکه یادم می ایی
به باغ پشت خانه مان میروم
وبین یاس های صورتی
عطرت را نفس میکشم.🌸
#عادله_زمانی
@adelehz
اما من گمت نکرده ام
هربارکه یادم می ایی
به باغ پشت خانه مان میروم
وبین یاس های صورتی
عطرت را نفس میکشم.🌸
#عادله_زمانی
@adelehz