"زنی کهگم کردم "
خوشبختی یعنی تن سالم یعنی صبح از خواب بیدارشی و خداروشکر کنی ک داری نفس میکشی.زندگی رو سخت نگیریم😊 👤مونا #خوشبختی_آسان_است خوش امدید به صبح ❤️ @adelehz
خوشبختی یعنی هر صبح خدا فرصت دوباره ای به من میده تا به جگر گوشه های یتیمم خدمت کنم و ازشون مراقبت و نگهداری کنم..
👤کوثر
#خوشبختی_آسان_است
نگاهتان قابل ستایش است بانو.
@adelehz
👤کوثر
#خوشبختی_آسان_است
نگاهتان قابل ستایش است بانو.
@adelehz
دوست داشتنت برای من
شبیه خانه مادربزرگ بعد ازمرگش است.زمانی بی همتا و خاص ولی امروز خاک گرفته و بی معنی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
شبیه خانه مادربزرگ بعد ازمرگش است.زمانی بی همتا و خاص ولی امروز خاک گرفته و بی معنی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
کاش علم روزی انقدر پیشرفت کند که بتواند دارویی برای پاک کردن انتخابی گذشته ایجاد کند ..بعضی ادمها البته ارزش ماندن در گذشته مان راهم ندارند.
@adelehz
@adelehz
من حتم دارم
خداوند گل را بعد ازغم خلق کرد.
تا بتواند اندکی از حجم تلخی اندوه بکاهد.
زیبا ارام و دل انگیز..ان چنان که ادمیزاد با نگاه به آن اندوهش رافراموش میکند.
#عادله_زمانی
@adelehz
خداوند گل را بعد ازغم خلق کرد.
تا بتواند اندکی از حجم تلخی اندوه بکاهد.
زیبا ارام و دل انگیز..ان چنان که ادمیزاد با نگاه به آن اندوهش رافراموش میکند.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از این حالهای خوش ...
@adelehz
@adelehz
به انکه دوستش دارید بگوید بخندد
صبح بدون خنده انان که دوستشان داریم در واقع اصلا اغاز نمی شود.
صبح بخیر
@adelehz
صبح بدون خنده انان که دوستشان داریم در واقع اصلا اغاز نمی شود.
صبح بخیر
@adelehz
تو در زندگی من
همان پیراهن سرخ وسط
دکان قدیمی و خاک گرفته پیرمرد لباس فروش بودی .
همان اندازه خاص
همان اندازه امید دهنده
همان اندازه چشم نواز
#عادله_زمانی
فتو:فرحان
لوکیشن:کابل ،شهرنو
@adelehz
همان پیراهن سرخ وسط
دکان قدیمی و خاک گرفته پیرمرد لباس فروش بودی .
همان اندازه خاص
همان اندازه امید دهنده
همان اندازه چشم نواز
#عادله_زمانی
فتو:فرحان
لوکیشن:کابل ،شهرنو
@adelehz
Forwarded from توییتر فارسی
ولی روز پزشک رو اول از همه باید به مادرا تبریک بگن چون همیشه میدونن چجوری حالمون رو خوب کنن
》پارسآ《
@OfficialPersianTwitter
》پارسآ《
@OfficialPersianTwitter
این اقای 92 دوساله بعد 77سال باعشقش ازدواج کرده .که اون موقع بابای دختره راضی نبوده ..
😍😐
حالا ما تا درسمون تموم شه طرف بچه دارهم شده😒😐
@adelehz
😍😐
حالا ما تا درسمون تموم شه طرف بچه دارهم شده😒😐
@adelehz
قدیم تر ها ایفون ها تصویری نبود
وقتی زنگ می خورد دلمان هزارجور غنج می رفت که مثلا چه کسی میتواند باشد ..شاید بخاطر همین بود که قدیم ترها درها با ذوق بیشتری باز می شد....
@adelehz
وقتی زنگ می خورد دلمان هزارجور غنج می رفت که مثلا چه کسی میتواند باشد ..شاید بخاطر همین بود که قدیم ترها درها با ذوق بیشتری باز می شد....
@adelehz