"زنی که‌گم کردم "
4.43K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
"زنی که‌گم کردم "
خوشبختی یعنی تن سالم یعنی صبح از خواب بیدارشی و خداروشکر کنی ک داری نفس میکشی.زندگی رو سخت نگیریم😊 👤مونا #خوشبختی_آسان_است خوش امدید به صبح ❤️ @adelehz
خوشبختی یعنی هر صبح خدا فرصت دوباره ای به من میده تا به جگر گوشه های یتیمم خدمت کنم و ازشون مراقبت و نگهداری کنم..
👤کوثر
#خوشبختی_آسان_است
نگاهتان قابل ستایش است بانو.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دوست داشتنت برای من
شبیه خانه مادربزرگ بعد ازمرگش است.زمانی بی همتا و خاص ولی امروز خاک گرفته و بی معنی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
کاش علم روزی انقدر پیشرفت کند که بتواند دارویی برای پاک کردن انتخابی گذشته ایجاد کند ..بعضی ادمها البته ارزش ماندن در گذشته مان راهم ندارند.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ای قرار دل طوفانی بی ساحل من...
بهر آرامش این خاطر شیدا، تو مرو

#شفیعی_کدکنی
@adelehz🍃
خوشبختی یعنی
هیچ چیز بدی همیشگی نیست.
👤الهام
#خوشبختی_آسان_است
@adelehz
من حتم دارم
خداوند گل را بعد ازغم خلق کرد.
تا بتواند اندکی از حجم تلخی اندوه بکاهد.
زیبا ارام و دل انگیز..ان چنان که ادمیزاد با نگاه به آن اندوهش رافراموش میکند.
#عادله_زمانی
@adelehz
خوشبختی یعنی هنوز بدون ترس از بالارفتن قند میتونم شکلات بخورم😊
#خوشبختی_آسان_است
@adelehz
به انکه دوستش دارید بگوید بخندد
صبح بدون خنده انان که دوستشان داریم در واقع اصلا اغاز نمی شود.
صبح بخیر
@adelehz
تو در زندگی من
همان پیراهن سرخ وسط
دکان قدیمی و خاک گرفته پیرمرد لباس فروش بودی .
همان اندازه خاص
همان اندازه امید دهنده
همان اندازه چشم نواز
#عادله_زمانی
فتو:فرحان
لوکیشن:کابل ،شهرنو
@adelehz
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد
وجود نازکت ازرده گزند مباد.
روز پزشک مبارک
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from توییتر فارسی
‏ولی روز پزشک رو اول از همه باید به مادرا تبریک بگن چون همیشه میدونن چجوری حالمون رو خوب کنن

》پارسآ《

@OfficialPersianTwitter
این اقای 92 دوساله بعد 77سال باعشقش ازدواج کرده .که اون موقع بابای دختره راضی نبوده ..
😍😐
حالا ما تا درسمون تموم شه طرف بچه دارهم شده😒😐
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خوشا صبحی که چون ازخواب خیزم به آغوش تو ازبستر گریزم ...
#سایه
@adelehz
قدیم تر ها ایفون ها تصویری نبود
وقتی زنگ می خورد دلمان هزارجور غنج می رفت که مثلا چه کسی میتواند باشد ..شاید بخاطر همین بود که قدیم ترها درها با ذوق بیشتری باز می شد....
@adelehz