"زنی که‌گم کردم "
4.43K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
بعضی وقتها
پاییز به زندگی ادم می زند
حتی همان روزها حتی درهمان اماج بادهای سرد خزانی
هم میتوان دل خوش به برگهای خوش رنگ پاییز امیدواربود.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
"زنی که‌گم کردم "
خوشبختی یعنی تن سالم یعنی صبح از خواب بیدارشی و خداروشکر کنی ک داری نفس میکشی.زندگی رو سخت نگیریم😊 👤مونا #خوشبختی_آسان_است خوش امدید به صبح ❤️ @adelehz
خوشبختی یعنی هر صبح خدا فرصت دوباره ای به من میده تا به جگر گوشه های یتیمم خدمت کنم و ازشون مراقبت و نگهداری کنم..
👤کوثر
#خوشبختی_آسان_است
نگاهتان قابل ستایش است بانو.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دوست داشتنت برای من
شبیه خانه مادربزرگ بعد ازمرگش است.زمانی بی همتا و خاص ولی امروز خاک گرفته و بی معنی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
کاش علم روزی انقدر پیشرفت کند که بتواند دارویی برای پاک کردن انتخابی گذشته ایجاد کند ..بعضی ادمها البته ارزش ماندن در گذشته مان راهم ندارند.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ای قرار دل طوفانی بی ساحل من...
بهر آرامش این خاطر شیدا، تو مرو

#شفیعی_کدکنی
@adelehz🍃
خوشبختی یعنی
هیچ چیز بدی همیشگی نیست.
👤الهام
#خوشبختی_آسان_است
@adelehz
من حتم دارم
خداوند گل را بعد ازغم خلق کرد.
تا بتواند اندکی از حجم تلخی اندوه بکاهد.
زیبا ارام و دل انگیز..ان چنان که ادمیزاد با نگاه به آن اندوهش رافراموش میکند.
#عادله_زمانی
@adelehz
خوشبختی یعنی هنوز بدون ترس از بالارفتن قند میتونم شکلات بخورم😊
#خوشبختی_آسان_است
@adelehz
به انکه دوستش دارید بگوید بخندد
صبح بدون خنده انان که دوستشان داریم در واقع اصلا اغاز نمی شود.
صبح بخیر
@adelehz
تو در زندگی من
همان پیراهن سرخ وسط
دکان قدیمی و خاک گرفته پیرمرد لباس فروش بودی .
همان اندازه خاص
همان اندازه امید دهنده
همان اندازه چشم نواز
#عادله_زمانی
فتو:فرحان
لوکیشن:کابل ،شهرنو
@adelehz
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد
وجود نازکت ازرده گزند مباد.
روز پزشک مبارک
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from توییتر فارسی
‏ولی روز پزشک رو اول از همه باید به مادرا تبریک بگن چون همیشه میدونن چجوری حالمون رو خوب کنن

》پارسآ《

@OfficialPersianTwitter
این اقای 92 دوساله بعد 77سال باعشقش ازدواج کرده .که اون موقع بابای دختره راضی نبوده ..
😍😐
حالا ما تا درسمون تموم شه طرف بچه دارهم شده😒😐
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خوشا صبحی که چون ازخواب خیزم به آغوش تو ازبستر گریزم ...
#سایه
@adelehz