چه کنم؟ دل به که بندم؟ به کجا روی کنم؟
بازگو ای به کنارِ دگری خفته ی من!!
سیمین بهبهانی
سال مرگ سیمین بهبهانی عزیز
روحشون شاد
@adelehz
بازگو ای به کنارِ دگری خفته ی من!!
سیمین بهبهانی
سال مرگ سیمین بهبهانی عزیز
روحشون شاد
@adelehz
خدایا
ادمهایی که ازارم دادند را بتو میسپارم.
ایمانم به من میگوید که تو آنقدر عادلی که هیچ آزاری را بی جواب نمیگذاری..
خدایا کسانی را که دلم را بارها شکستند را نمی بخشم و ازتو میخواهم توهم آنها را نبخشی زیرا که دل تنها هدیه ای بود که تو با اثرانگشت خودت به من داده بودی ..اینکه این هدیه شکسته شد مرا نابود میکند..
خدایا آنهایی که مرا فریب دادند را نیز بتو می سپارم به انها نشان بده که فریب خورده متضرر نیست که ضرر همیشه آن فریب کار است .
خدای مهربانم ادم هایی را که اشکم را ریختند را نه بسوزان و نه مجازات کن فقط یک روز به انها نشان بده که برای ریختن یک قطره اشک تا چه عمقی از قلب آدمی باید اتش بگیرد.
خدای عزیزم ...من همه ی ادم بدهای زندگیم را به تو میسپارم و ایمان دارم هرآنچه طوفان است سهم انها و هرچه آرامش است سهم من است ...
که تو هیچ اشکی را بی جواب نمیگذاری
خدایا ممنونم که هستی
ماه پرنورم
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
ادمهایی که ازارم دادند را بتو میسپارم.
ایمانم به من میگوید که تو آنقدر عادلی که هیچ آزاری را بی جواب نمیگذاری..
خدایا کسانی را که دلم را بارها شکستند را نمی بخشم و ازتو میخواهم توهم آنها را نبخشی زیرا که دل تنها هدیه ای بود که تو با اثرانگشت خودت به من داده بودی ..اینکه این هدیه شکسته شد مرا نابود میکند..
خدایا آنهایی که مرا فریب دادند را نیز بتو می سپارم به انها نشان بده که فریب خورده متضرر نیست که ضرر همیشه آن فریب کار است .
خدای مهربانم ادم هایی را که اشکم را ریختند را نه بسوزان و نه مجازات کن فقط یک روز به انها نشان بده که برای ریختن یک قطره اشک تا چه عمقی از قلب آدمی باید اتش بگیرد.
خدای عزیزم ...من همه ی ادم بدهای زندگیم را به تو میسپارم و ایمان دارم هرآنچه طوفان است سهم انها و هرچه آرامش است سهم من است ...
که تو هیچ اشکی را بی جواب نمیگذاری
خدایا ممنونم که هستی
ماه پرنورم
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
خوشبختی یعنی من
هنوزهم فرصت دارم به خنده های مادرم گوش بدهم .
👤محمد
#خوشبختی_آسان_است
شماهم بهونه های خوشبختی هاتون و برام بفرستید.
T.me/az1310
@adelehz
هنوزهم فرصت دارم به خنده های مادرم گوش بدهم .
👤محمد
#خوشبختی_آسان_است
شماهم بهونه های خوشبختی هاتون و برام بفرستید.
T.me/az1310
@adelehz
خوشبختی یعنی تن سالم یعنی صبح از خواب بیدارشی و خداروشکر کنی ک داری نفس میکشی.زندگی رو سخت نگیریم😊
👤مونا
#خوشبختی_آسان_است
خوش امدید به صبح ❤️
@adelehz
👤مونا
#خوشبختی_آسان_است
خوش امدید به صبح ❤️
@adelehz
بعضی وقتها
پاییز به زندگی ادم می زند
حتی همان روزها حتی درهمان اماج بادهای سرد خزانی
هم میتوان دل خوش به برگهای خوش رنگ پاییز امیدواربود.
#عادله_زمانی
@adelehz
پاییز به زندگی ادم می زند
حتی همان روزها حتی درهمان اماج بادهای سرد خزانی
هم میتوان دل خوش به برگهای خوش رنگ پاییز امیدواربود.
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
خوشبختی یعنی تن سالم یعنی صبح از خواب بیدارشی و خداروشکر کنی ک داری نفس میکشی.زندگی رو سخت نگیریم😊 👤مونا #خوشبختی_آسان_است خوش امدید به صبح ❤️ @adelehz
خوشبختی یعنی هر صبح خدا فرصت دوباره ای به من میده تا به جگر گوشه های یتیمم خدمت کنم و ازشون مراقبت و نگهداری کنم..
👤کوثر
#خوشبختی_آسان_است
نگاهتان قابل ستایش است بانو.
@adelehz
👤کوثر
#خوشبختی_آسان_است
نگاهتان قابل ستایش است بانو.
@adelehz
دوست داشتنت برای من
شبیه خانه مادربزرگ بعد ازمرگش است.زمانی بی همتا و خاص ولی امروز خاک گرفته و بی معنی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
شبیه خانه مادربزرگ بعد ازمرگش است.زمانی بی همتا و خاص ولی امروز خاک گرفته و بی معنی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
کاش علم روزی انقدر پیشرفت کند که بتواند دارویی برای پاک کردن انتخابی گذشته ایجاد کند ..بعضی ادمها البته ارزش ماندن در گذشته مان راهم ندارند.
@adelehz
@adelehz
من حتم دارم
خداوند گل را بعد ازغم خلق کرد.
تا بتواند اندکی از حجم تلخی اندوه بکاهد.
زیبا ارام و دل انگیز..ان چنان که ادمیزاد با نگاه به آن اندوهش رافراموش میکند.
#عادله_زمانی
@adelehz
خداوند گل را بعد ازغم خلق کرد.
تا بتواند اندکی از حجم تلخی اندوه بکاهد.
زیبا ارام و دل انگیز..ان چنان که ادمیزاد با نگاه به آن اندوهش رافراموش میکند.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از این حالهای خوش ...
@adelehz
@adelehz
به انکه دوستش دارید بگوید بخندد
صبح بدون خنده انان که دوستشان داریم در واقع اصلا اغاز نمی شود.
صبح بخیر
@adelehz
صبح بدون خنده انان که دوستشان داریم در واقع اصلا اغاز نمی شود.
صبح بخیر
@adelehz