"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
"زنی که‌گم کردم "
اعتراف میکنم که عاشقانه هامون یه دروغ دوست داشتنیه و من هیچ وقت دوسش ندارم و نداشتم.حتی بعد از یک شام رمانتیک ...😔😔 ملیکا پ.ن خیلی غم بزرگیه😔 @adelehz
اعتراف میکنم سادگی و مهربونی بیش از حدم باعث شد برا کسی وقت بزارم ک ذره ای ارزش نداشت!
فاطمه
پ.ن امیدوارم مهربونها راه زندگی تو پیدا کنند😊
@adelehz
در حوض اب کوچلوی جلوی اداره اموزش دانشگاه زیراین افتاب براق کفشهایم را درمی اورم و پاهایم راتوی اب فرو میبرم .چون دلخوشی های ساده را نباید درزندگی ازدست داد.
#خوشبختی_آسان_است
#عادله_زمانی
@adelehz
آدمها خیلی وقتها دوست ندارند تنها باشند .اما ترس ازار دیدن دلشان آنقدر اسیرشان میکند.که تنهایی را انتخاب می کنند.کاش یادمان بماند در زندگی دیگران ازخودمان رد بدی برجای نگذاریم انچنان که او بعد ما نتواند دیگر همان ادم قبلی باشد.این ظلم بزرگی ست و اگر کسی را ازخودش بگیریم دیریا زود ایمان داشته باشیم بخاطرش مجازات میشویم.
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
اعتراف میکنم سادگی و مهربونی بیش از حدم باعث شد برا کسی وقت بزارم ک ذره ای ارزش نداشت! فاطمه پ.ن امیدوارم مهربونها راه زندگی تو پیدا کنند😊 @adelehz
اعتراف میکنم که هیچ کس رو مثل تو دوست نداشتم تو واقعاعشق زندگیم بودی با اینکه بهت نرسیدم اما سراغ گرفتن های الانت و خواستنت برای دیدار تازه بهم ثابت میکنه که تو هم نتونستی و نخاستی که فراموشم کنی.
فاطیما
پ.ن غیر منطقیه اما واقعیه گاهی نرسیدن دونفر بهم هست که عشقشون و واقعی میکنه.
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
Marjan Farsad – Cheshmhaye Tameshki
وقتی ادم یه دوست قدیمی و مهربون داره که همیشه میشه به دوستی باهاش افتخار کنه .مخصوصا وقتی اهنگ به این قشنگی برات میفرسته .
😍🌺
@adelehz
خدای مهربان و عزیز !
امشب از تو درخواست میکنم ..
شاد کن دلی را که گرفته و دلتنگه...
بی‌نیاز کن کسی را که بدرگاهت نیازمندست.
امیدوارکن کسیرا که به آستانت ناامید است.
بگیر دستانی که اکنون بسوی تو بلند است
مستجاب کن دعای کسی که با اشکهایش
تو را صدا می زند....
حامی اون دلی باش که تنها شده ...
دستگیر دستی باش که درمونده است
و رو به آسمونت درازه ...
پ.ن لیلای نازنین مون این و برای همه اعضای کانال ارزو کردند🌹چقدر لبخند به چهره تک تک تون میاد 🌸شب زیبا
@adelehz
صبح شده
تو طلوع کرده ای
یا خورشید؟

@adelehz
ما دخترا
از دنیا یک حال این شکلی
طلبکاریم ...
@adelehz
خانه ای که من و تو دران
هم خانه باشیم خانه نیست ..
بهشت است ..
وتوخودت باید بهتر بدانی که بهشت وعده ایست برای هزارسال بعد...
#عادله_زمانی
@adelehz
مرد جان
یک زن مگر چه چیز نیاز دارد.
به جز اینکه گاهی یک جان بچسبانی ته اسمش،صدایش کنی و وقتی گفت بله
بگویی بیا موهایت را ببافم .که تو سرنوشتم رابافته ای زن..
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
اعتراف میکنم سادگی و مهربونی بیش از حدم باعث شد برا کسی وقت بزارم ک ذره ای ارزش نداشت! فاطمه پ.ن امیدوارم مهربونها راه زندگی تو پیدا کنند😊 @adelehz
اعتراف میکنم منم زمانمو صرف کسی کردم که فکر میکردم ارزششو داره اما نداشت
به گذر زمان وخدای بالاسرت اعتماد کن زمانیکه زمین رو گرد افرید تا ادمها بفهمن ذره ای بدی درحق کسی کنن حتما دراین دنیا واخرت عواقبش روهم دریافت میکنن.
فاطمه
پ.ن عمیقا به گرد بودن زمین ایمان دارم.بله
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نامه یازدهم .
قهرمان کوچک من
سلام
امیدوارم وقتی این نامه ها را میخوانی صورت زیبایت به پهنای لبخند منقش گردد..و من اگر باشم یا نه دلم ازطرفت خوشحال ...
میدانی پسرکم مادرها اگر زنده باشند و یا حتی اگر نباشند بازهم دلنگران فرزندانشان هستند..مادر حتی اگر مرده باشد بازهم دل نداشته اش برای فرزند می طپد..
پسرک مهربانم ..ازخدا میخواهم به تو قلبی هدیه بدهد که هیچ کس نداشته باشد..میدانی یعنی چه؟
یعنی انقدر مهربان باشی که هیچ کس نتواند دوستت نداشته باشد .انقدر با شعور باشی که هرکس بتواند به تو اعتماد کند .پسرم کاش تو مردی شوی که زنها بتوانند به تو تکیه کنند و بدانند تو بیشتر از هرچیز به شرافت و دامن زنها احترام میگذاری ..انقدر که هرگز به فکرت هم نمی رسد دست بر دامن زنی ...
پسرم خدا میداند چقدر مهم است که من بتوانم به تو بیاموزم این چیزها را که من بتوانم تو را به معنای واقعی مرد بار بیاورم چرا که از مرد بودن تا نر بودن بسیار متفاوت است ..
شیرمردکوچک من ...امیدوارم اگر روزی خداوند مرا لایق این دید که مادرت باشم بتوانم به تو یاد بدهم که زنها را دوست داشته باشی نه فقط برای عشق نه فقط برای عشق بازی ...
برای احترام،برای شان،برای تکیه گاه بودن،برای یاری دهنده بودن ...
اینکه هر زنی در زندگیت امد ..چه مادر،چه همسر خواهر یا همکار شاگرد یا همسایه ...بتواند به تو به چشم یک مرد نگاه کند مردی که حمایت میکند پناهگاه ایمنی ست شرف دارد و ناموس برایش معنی دارد
و آموختن این بتو قطعا بزرگترین رسالت مادرت خواهد بود...
#عادله_زمانی
#نامه_هایم
@adelehz
از امروزت لذت ببر
دیروز رفته است
وقول فردا را نیز به کسی نداده اند.
صبح بخیر🌺
@adelehz
راه رسیدن به خوشبختی
ازجاده امید میگذرد.
@adelehz