"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
اعتراف میکنم که عاشقانه هامون یه دروغ دوست داشتنیه و من هیچ وقت دوسش ندارم و نداشتم.حتی بعد از یک شام رمانتیک ...😔😔
ملیکا
پ.ن خیلی غم بزرگیه😔
@adelehz
دخترها
گاهی چه مظلومند..
مردبودن برای یک دختر
گاهی مهمترین اتفاق تاریخ میتواند
باشد.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زیباترین
ارایش یک دختر لبخندش است.
تصویر:دخترکان زیبای افغان
@adelehz
1
صبح است
و اتفاق خاصی ست
میتوان دوباره نفس کشید ...
چیزی که خیلی ها دیگر نمی توانند
@adelehz
یادش گلی
وسط مرداب غم گرفته دلم ...
@adelehz
میگویند خداوند برکتش را صبح ها
بین بندگان تقسیم میکند.
اگر صبح زودتر بیدارشوی میتوانی خوش برکت تر باشی ...
همین است که صبحها زیباترند..
صبح بخیر
@adelehz
بعضی چیزها اگر گم شوند
هرگز پیدا نمی شوند ..
مثل کودکی
@adelehz
اینکه بعد از مدتها بفهمی
کسی را که دوست داشتی
یک اشتباه بزرگ بوده است
شبیه همان ماندن توی سرمای سخت بهمن سالها قبل توی پیکان بی بخاریست..
سرد و تلخ و ناارام.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
"زنی که‌گم کردم "
اعتراف میکنم که عاشقانه هامون یه دروغ دوست داشتنیه و من هیچ وقت دوسش ندارم و نداشتم.حتی بعد از یک شام رمانتیک ...😔😔 ملیکا پ.ن خیلی غم بزرگیه😔 @adelehz
اعتراف میکنم سادگی و مهربونی بیش از حدم باعث شد برا کسی وقت بزارم ک ذره ای ارزش نداشت!
فاطمه
پ.ن امیدوارم مهربونها راه زندگی تو پیدا کنند😊
@adelehz
در حوض اب کوچلوی جلوی اداره اموزش دانشگاه زیراین افتاب براق کفشهایم را درمی اورم و پاهایم راتوی اب فرو میبرم .چون دلخوشی های ساده را نباید درزندگی ازدست داد.
#خوشبختی_آسان_است
#عادله_زمانی
@adelehz
آدمها خیلی وقتها دوست ندارند تنها باشند .اما ترس ازار دیدن دلشان آنقدر اسیرشان میکند.که تنهایی را انتخاب می کنند.کاش یادمان بماند در زندگی دیگران ازخودمان رد بدی برجای نگذاریم انچنان که او بعد ما نتواند دیگر همان ادم قبلی باشد.این ظلم بزرگی ست و اگر کسی را ازخودش بگیریم دیریا زود ایمان داشته باشیم بخاطرش مجازات میشویم.
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
اعتراف میکنم سادگی و مهربونی بیش از حدم باعث شد برا کسی وقت بزارم ک ذره ای ارزش نداشت! فاطمه پ.ن امیدوارم مهربونها راه زندگی تو پیدا کنند😊 @adelehz
اعتراف میکنم که هیچ کس رو مثل تو دوست نداشتم تو واقعاعشق زندگیم بودی با اینکه بهت نرسیدم اما سراغ گرفتن های الانت و خواستنت برای دیدار تازه بهم ثابت میکنه که تو هم نتونستی و نخاستی که فراموشم کنی.
فاطیما
پ.ن غیر منطقیه اما واقعیه گاهی نرسیدن دونفر بهم هست که عشقشون و واقعی میکنه.
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
Marjan Farsad – Cheshmhaye Tameshki
وقتی ادم یه دوست قدیمی و مهربون داره که همیشه میشه به دوستی باهاش افتخار کنه .مخصوصا وقتی اهنگ به این قشنگی برات میفرسته .
😍🌺
@adelehz
خدای مهربان و عزیز !
امشب از تو درخواست میکنم ..
شاد کن دلی را که گرفته و دلتنگه...
بی‌نیاز کن کسی را که بدرگاهت نیازمندست.
امیدوارکن کسیرا که به آستانت ناامید است.
بگیر دستانی که اکنون بسوی تو بلند است
مستجاب کن دعای کسی که با اشکهایش
تو را صدا می زند....
حامی اون دلی باش که تنها شده ...
دستگیر دستی باش که درمونده است
و رو به آسمونت درازه ...
پ.ن لیلای نازنین مون این و برای همه اعضای کانال ارزو کردند🌹چقدر لبخند به چهره تک تک تون میاد 🌸شب زیبا
@adelehz
صبح شده
تو طلوع کرده ای
یا خورشید؟

@adelehz
ما دخترا
از دنیا یک حال این شکلی
طلبکاریم ...
@adelehz