کوچه پس کوچه های قدیمی
کوچه باغ های قدیمی
چقدر خاطره ...چقدر محبت ..چقدر دوست داشتن های واقعی ..همیشه هم چیزهای نو خوب نیستند.
@adelehz
کوچه باغ های قدیمی
چقدر خاطره ...چقدر محبت ..چقدر دوست داشتن های واقعی ..همیشه هم چیزهای نو خوب نیستند.
@adelehz
اعتراف میکنم که عاشقانه هامون یه دروغ دوست داشتنیه و من هیچ وقت دوسش ندارم و نداشتم.حتی بعد از یک شام رمانتیک ...😔😔
ملیکا
پ.ن خیلی غم بزرگیه😔
@adelehz
ملیکا
پ.ن خیلی غم بزرگیه😔
@adelehz
میگویند خداوند برکتش را صبح ها
بین بندگان تقسیم میکند.
اگر صبح زودتر بیدارشوی میتوانی خوش برکت تر باشی ...
همین است که صبحها زیباترند..
صبح بخیر
@adelehz
بین بندگان تقسیم میکند.
اگر صبح زودتر بیدارشوی میتوانی خوش برکت تر باشی ...
همین است که صبحها زیباترند..
صبح بخیر
@adelehz
اینکه بعد از مدتها بفهمی
کسی را که دوست داشتی
یک اشتباه بزرگ بوده است
شبیه همان ماندن توی سرمای سخت بهمن سالها قبل توی پیکان بی بخاریست..
سرد و تلخ و ناارام.
#عادله_زمانی
@adelehz
کسی را که دوست داشتی
یک اشتباه بزرگ بوده است
شبیه همان ماندن توی سرمای سخت بهمن سالها قبل توی پیکان بی بخاریست..
سرد و تلخ و ناارام.
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
اعتراف میکنم که عاشقانه هامون یه دروغ دوست داشتنیه و من هیچ وقت دوسش ندارم و نداشتم.حتی بعد از یک شام رمانتیک ...😔😔 ملیکا پ.ن خیلی غم بزرگیه😔 @adelehz
اعتراف میکنم سادگی و مهربونی بیش از حدم باعث شد برا کسی وقت بزارم ک ذره ای ارزش نداشت!
فاطمه
پ.ن امیدوارم مهربونها راه زندگی تو پیدا کنند😊
@adelehz
فاطمه
پ.ن امیدوارم مهربونها راه زندگی تو پیدا کنند😊
@adelehz
در حوض اب کوچلوی جلوی اداره اموزش دانشگاه زیراین افتاب براق کفشهایم را درمی اورم و پاهایم راتوی اب فرو میبرم .چون دلخوشی های ساده را نباید درزندگی ازدست داد.
#خوشبختی_آسان_است
#عادله_زمانی
@adelehz
#خوشبختی_آسان_است
#عادله_زمانی
@adelehz
آدمها خیلی وقتها دوست ندارند تنها باشند .اما ترس ازار دیدن دلشان آنقدر اسیرشان میکند.که تنهایی را انتخاب می کنند.کاش یادمان بماند در زندگی دیگران ازخودمان رد بدی برجای نگذاریم انچنان که او بعد ما نتواند دیگر همان ادم قبلی باشد.این ظلم بزرگی ست و اگر کسی را ازخودش بگیریم دیریا زود ایمان داشته باشیم بخاطرش مجازات میشویم.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
اعتراف میکنم سادگی و مهربونی بیش از حدم باعث شد برا کسی وقت بزارم ک ذره ای ارزش نداشت! فاطمه پ.ن امیدوارم مهربونها راه زندگی تو پیدا کنند😊 @adelehz
اعتراف میکنم که هیچ کس رو مثل تو دوست نداشتم تو واقعاعشق زندگیم بودی با اینکه بهت نرسیدم اما سراغ گرفتن های الانت و خواستنت برای دیدار تازه بهم ثابت میکنه که تو هم نتونستی و نخاستی که فراموشم کنی.
فاطیما
پ.ن غیر منطقیه اما واقعیه گاهی نرسیدن دونفر بهم هست که عشقشون و واقعی میکنه.
@adelehz
فاطیما
پ.ن غیر منطقیه اما واقعیه گاهی نرسیدن دونفر بهم هست که عشقشون و واقعی میکنه.
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
Marjan Farsad – Cheshmhaye Tameshki
وقتی ادم یه دوست قدیمی و مهربون داره که همیشه میشه به دوستی باهاش افتخار کنه .مخصوصا وقتی اهنگ به این قشنگی برات میفرسته .
😍🌺
@adelehz
😍🌺
@adelehz